Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har tatt et studie som jeg avbrøt på 2. året pga sykdom. Jeg sliter med å finne ut av hvordan jeg skal føre opp denne utdanningen i cven. Jeg besto første året. Skal jeg bare føre opp første året eller helt til jeg avbrøt? Hvordan skriver jeg det da i så fall?

Foreløpig har jeg skrevet:

Aug 2011 - juni 2012        Høyskoleblabla

Kan jeg skrive:

Aug 2011 - des 2013        Høyskoleblabla

Det var da jeg slutta og avbrøt studie helt. Innimellom der har jeg hatt permisjon pga sykdommen - derfor jeg brukte så lang tid selv om jeg ikke fikk fullført. Hvordan får jeg dette frem? Tenkte det kanskje var enklere å bare føre opp det jeg har fullført. Har hatt jobb hele tiden, så blir ikke hull i CV selv om jeg ikke fører opp alle årene jeg brukte på skole... Hmm, noen som har noen tips?

Anonymkode: 59674...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare skrevet opp modulene du har fullført. Jeg har også en avbrutt utdannelse fra noen år tilbake, og jeg har satt det opp som enkeltemner. I tillegg var det i utlandet, så jeg får med en språkbit også.

Anonymkode: 276cf...48c

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare skrevet opp modulene du har fullført. Jeg har også en avbrutt utdannelse fra noen år tilbake, og jeg har satt det opp som enkeltemner. I tillegg var det i utlandet, så jeg får med en språkbit også.

Anonymkode: 276cf...48c

Takk for svar! Er det jeg tenker også.. 

Anonymkode: 59674...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...