Gå til innhold

Var dette sextrakasering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på badeland med barna mine og opplevde at det satt en gjeng med utenlandske gutter som tydelig beglor brystene mine og snakker seg i mellom. Dette skjedde flere ganger. De kom også etter i samme basseng som jeg oppholdt meg i flere ganger. Da også opplevde jeg det som svært ubehagelig, jeg går på badeland for å bade med ungene mine,- ikke bli beglodd. Synes det var veldig ubehagelig!

Anonymkode: c75b5...999

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var absolutt sextrakasering. Fy faen over hvordan enkelte mennesker ter seg.

Skrevet

Selvsagt er det seksuell trakassering.

Utenlandske guttegjenger drar ofte på badeland, svømmehaller, strender nettopp for se på det som i deres øyne er horer.

Si fra til de ansatte.

Ikke at de kommer til å gjøre noe, men om mange nok sier fra vil badelandet før eller siden måtte ta grep.

Mange svøemmehaller og badeland rundt om i Europa har gjort det og fått stor medieoppmerksomhet og blitt kalt rasister.

Men dette problemet må frem i lyset.

Anonymkode: 8357e...600

• Liker 1
Skrevet

Ja det skulle nesten vært normen å si fra til badevakta om sånt! ! Det er nettopp derfor feminisme er viktig siden seksuell trakassering påvirker så mange kvinners hverdag at de føler de blir begrensa i vanlige aktiviteter! 

Anonymkode: fb475...ffc

Skrevet

Eller vi, da 

Anonymkode: fb475...ffc

Skrevet

Skyld det på den seksualiserte verdenen vi lever i(les:media) 
De likte det de så. Jeg vil tro at det nok var flere enn disse som du merket deg, som tok seg en ekstra titt. 
Til de som er så veldig opptatt av innvandring; tror det er stor andel av guttene/mennene og for øvrig jenter/damer som drar til stranda om sommeren for å behage deres øyne. Uansett hvilket nasjonalitet de bærer.

En lite avsporing men i samme sjanger; Rene jentegrupper på Elixia og co, hva kommer det av? Menn som stirrer. Damer ser de og bare ikke så direkte. Just saying.

Anonymkode: a9fae...6a3

Skrevet

Ja,det synes jeg det er.Gi beskjed til badevakten og de andre som jobber der.

Gjest lipgloss
Skrevet

Hadde gitt dem et stygt blikk og gått til badevakten.

Skrevet

Det er denne berikelsen dere har stemt fram.

Anonymkode: 42326...245

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på badeland med barna mine og opplevde at det satt en gjeng med utenlandske gutter som tydelig beglor brystene mine og snakker seg i mellom. Dette skjedde flere ganger. De kom også etter i samme basseng som jeg oppholdt meg i flere ganger. Da også opplevde jeg det som svært ubehagelig, jeg går på badeland for å bade med ungene mine,- ikke bli beglodd. Synes det var veldig ubehagelig!

Anonymkode: c75b5...999

Hadde dette vært min partner hadde de mest sannsynlig fått en omgang waterboarding ettersom de først hadde tatt turen til badeland for å holde på slik.

Det er sjikane, og overhodet ikke innenfor.

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Ja dette er bare noe kvinner må tåle når Norge er så dum å tar inn haugevis med utlendinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...