Doge Skrevet 15. oktober 2016 #21 Skrevet 15. oktober 2016 Drikke noe, så kose og slappe av til jeg sovner.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #22 Skrevet 15. oktober 2016 Uansett hvor trett jeg er/hvor sent det er vil jeg helst kose og snakke og være "nære" med hverandre, men han pleier alltid å sovne etter et minutt så det blir ikke så mye av det. Men vi sovner som oftest inntill hverandre så det er jo uansett koselig. Anonymkode: e1138...4f6
Gjest Sjørøveren Skrevet 15. oktober 2016 #23 Skrevet 15. oktober 2016 Koseee Blir skikkelig irritert hvis partneren sovner og det har skjedd. Da må jeg kose med meg selv! Har også skjedd at jeg har sovnet enda jeg ikke vil det! Har bare skjedd.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #24 Skrevet 15. oktober 2016 Liker fysisk kontakt, i form av holde hender eller bare ligge inntil hverandre. Blir sjeldent trøtt etter sex, men det blir han, så jeg ender opp med å stå opp når han er sovnet. Anonymkode: e61e6...daf
TinaChristina Skrevet 15. oktober 2016 #25 Skrevet 15. oktober 2016 Når pikken senker seg, så tisser jeg og legger meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå