AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Vi vet alle at alle kvinner er ekte kvinner uansett. Men slik er det ikke med menn. Så hva vil det si å være en ekte mann ? Man kan jo også spør seg hvorfor er det greit å kalle en mann for en uekte mann. Men gud forby om du kaller en kvinne en uekte kvinne. Anonymkode: e6977...af9 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Godt spørsmål https://en.m.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman Anonymkode: 28c58...6d1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi vet alle at alle kvinner er ekte kvinner uansett. Men slik er det ikke med menn. Så hva vil det si å være en ekte mann ? Man kan jo også spør seg hvorfor er det greit å kalle en mann for en uekte mann. Men gud forby om du kaller en kvinne en uekte kvinne. Anonymkode: e6977...af9 Eneste jeg har hørt er at ekte menn slår ikke kvinner! Jeg vil også si at ekte menn fornedrer ikke kvinner. Donald Trump er et eksempel på en mann som IKKE er ekte mann. Ekte menn oppfører seg! SÅNN! Anonymkode: a5f86...6ad 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste jeg har hørt er at ekte menn slår ikke kvinner! Jeg vil også si at ekte menn fornedrer ikke kvinner. Donald Trump er et eksempel på en mann som IKKE er ekte mann. Ekte menn oppfører seg! SÅNN! Anonymkode: a5f86...6ad Hva med kvinner som slår barn. Er de fremdels ekte kvinner ? Anonymkode: e6977...af9 1
runi Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Da skal rygg og hender være som pikk og tenner
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 En ekte mann: Forsørger familien sin gjennom ærlig arbeid(og ja, dette gjelder selvfølgelig også for kvinner) Elsker sine barn og behandler dem med ytterst respekt og kjærlighet Er snill mot sin mor og verdsetter henne høyt Er ikke voldelig Tar vare på seg selv gjennom fornuftige valg for en sunn livsstil(kosthold og mosjon) Møter mennesker med fra alle etniske grupper og samfunnslag med respekt Snakker ikke nedsettende om mennesker med sykdom, utviklingshemning, tro eller legning Har seksuell kapasitet Er utholdende, viril og fertil Anonymkode: 11bcb...a0d 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med kvinner som slår barn. Er de fremdels ekte kvinner ? Anonymkode: e6977...af9 Nei, de er udyr. Men denne tråden handler om hvordan man definerer en "ekte mann", da er det unødvendig å dra inn alt mulig annet. Anonymkode: ba5a7...3e7 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 Alle menn er like ekte, akkurat som alle kvinner er like ekte.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #9 Skrevet 10. oktober 2016 En ekte mann er respektfull og oppfører seg ordentlig. Dette innebærer at han ikke er voldelig (hverken mot kvinner, barn eller andre menn), at han ikke er hånlig og nedlatende ovenfor andre og at han behandler andre med respekt. Alle som passer inn i dette er for meg en ekte mann, og de samme standardene gjelder forøvrig for kvinner også. Anonymkode: ba5a7...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #10 Skrevet 10. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ekte mann: Er snill mot sin mor og verdsetter henne høyt Anonymkode: 11bcb...a0d Hva om hans mor voldtok og mishandlet han som barn. Skal han da verdsette henne høyt ? Anonymkode: e6977...af9 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #11 Skrevet 10. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om hans mor voldtok og mishandlet han som barn. Skal han da verdsette henne høyt ? Anonymkode: e6977...af9 Hvor mange mødre voldtar og mishandler? Svært få. Det er jo tatt utgangspunkt i at man har hatt en normal oppvekst. Må du alltid dra inn "hva hvis"- hypoteser? Anonymkode: 11bcb...a0d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #12 Skrevet 10. oktober 2016 31 minutter siden, runi skrev: Da skal rygg og hender være som pikk og tenner Anonymkode: 1e2d3...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #13 Skrevet 10. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange mødre voldtar og mishandler? Svært få. Det er jo tatt utgangspunkt i at man har hatt en normal oppvekst. Må du alltid dra inn "hva hvis"- hypoteser? Anonymkode: 11bcb...a0d Det er nok langt flere enn hva du tror. Men jeg merker at du ikke svarte på spørsmålet Anonymkode: e6977...af9 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #14 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva om hans mor voldtok og mishandlet han som barn. Skal han da verdsette henne høyt ? Anonymkode: e6977...af9 Selvfølgelig ikke, men denne tråden er svært generell, og da kan man ikke dra inn alle mulige unntak og "hva om"-situasjoner. På generelt grunnlag er det er godt tegn at en mann verdsetter sin mor høyt, men det betyr neppe at det er et ufravikelig krav. Hvorfor avsporer du så mye? Anonymkode: ba5a7...3e7
Pappa1472 Skrevet 10. oktober 2016 #15 Skrevet 10. oktober 2016 Tror det er veldig inndividuelt hva forskjellige kvinner definerer som "ekte mann" Har vært med damer som har brukt det mot meg i diskusjoner for og prøve og såre meg på noe måte. Noen har sagt ting som: "En ekte mann går ikke slik, sitter ikke slik og kjører ikke slik" Ikke vet jeg hvordan jeg går, sitter eller kjører bil definerer meg som mann. Men for noen så gjør det vist det. Andre derimot har sagt at jeg er ekte mann. Jeg har sagt til dem alle at jeg bryr meg ikke om å bli kalt "ekte mann" eller ikke. Jeg er meg, og om ikke hun føler jeg er "ekte mann" så er jeg vel ikke det. Er det ett problem for henne så kan hun finne seg en "ekte mann" så som sagt, mine erfaringer er at det er veldig individuelt.
herzeleid Skrevet 10. oktober 2016 #16 Skrevet 10. oktober 2016 Å ikke trenge å spørre om hva det vil si å være en ekte mann. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #17 Skrevet 10. oktober 2016 Ekte menn er alle menn. Både drittsekkene og de flotte karene, og alt i mellom. Anonymkode: f1248...159 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #18 Skrevet 10. oktober 2016 Det vil si at du er gift. Anonymkode: 593ae...030
Gjest The damned Skrevet 10. oktober 2016 #19 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg er ikke glad i sånne merkelapper,og at man skal sitte og definere hva som er en ekte mann. Alle menn er jo ekte menn,og menn er ulike. Noe som er helt normalt og greit å være selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #20 Skrevet 10. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vil si at du er gift. Anonymkode: 593ae...030 KG-kvinners våte drøm. Anonymkode: f5b4b...b32 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå