Gjest Naturbarn1 Skrevet 10. oktober 2016 #1 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Endret 19. oktober 2016 av Naturbarn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gremlin Skrevet 10. oktober 2016 #2 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg har pakket en sekk med varme klær og ei bok, skal til et avsidesliggende gammelt gårdshus for å slappe av og gå turer. Har spist sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 10. oktober 2016 #3 Del Skrevet 10. oktober 2016 7 minutter siden, Gremlin skrev: Jeg har pakket en sekk med varme klær og ei bok, skal til et avsidesliggende gammelt gårdshus for å slappe av og gå turer. Har spist sjokolade. Aaaah, Sukk. Måtte hatt den muligheten til . God tur Nammis, sjoko er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. oktober 2016 #4 Del Skrevet 10. oktober 2016 Har sittet på stumpen og sett Poirot "The Clocks" mens jeg har spist skive med gamalost til frokost. Skal snart avgårde for å fikse neglene, så noe "fornuftig" skal jeg gjøre i dag. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 10. oktober 2016 #5 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) 17 minutter siden, Honey Dew skrev: Har sittet på stumpen og sett Poirot "The Clocks" mens jeg har spist skive med gamalost til frokost. Skal snart avgårde for å fikse neglene, så noe "fornuftig" skal jeg gjøre i dag. Tror jeg... Kos deg med egenpleie 😊 Endret 10. oktober 2016 av Naturbarn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har nettopp vært på dass, og lagt en ganske lang kabel. I tillegg har jeg faktisk sluppet en fjert! Anonymkode: bc77f...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå