Gå til innhold

Redd jeg har ødelagt noe potensielt veldig bra:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr en liten periode, har vel møttes 5 ganger. Han er en veldig bra fyr, og for første gang på flere år som singel føler jeg at jeg har møtt en som det faktisk kan være en fremtid med. 

Dessverre føler jeg at jeg muligens har ødelagt det litt, etter en bytur i helgen. Vi fikk begge i oss litt mye alkohol. Jeg pleier ikke å drikke noe særlig og det gikk litt til hodet på meg. Dette førte til at jeg nok ble i overkant sosial/utadvent og ble veldig opptatt av å hilse på og snakke med alle andre bekjente/kjente enn han. Jeg husker også at jeg på et tidspunkt la armene rundt halsen på en bekjent (en mann) og skravla, mens daten stod ved siden av. Det var helt uskyldig, men jeg burde ha spart meg for å legge armene rundt halsen hans føler jeg.

Han har sagt at han håper vi kan sees til uken, men jeg følte veldig at ting har kjølnet og han virket noe avvisende/kald i meldingene vi sendte dagen etter.. 

Burde jeg ta opp med han hva han tenker om det som skjedde i helgen? Eller overreagerer jeg?:( 

Anonymkode: 25ec5...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han sier at han vil treffes til uka så tror jeg kanskje bare du overreagerer. Du tror altså at han reagerte, også overtyder du meldingene hans. Ikke lag noe stor sak ut av det som skjedde, men si heller at det ble litt mye å drikke på deg i helgen og det bruker vanligvis ikke å skje. Om han reagerte på noe som skjedde så kanskje han sier noe om det da.

Skrevet

Hvis du føler at du ble for beruset og litt overstadig i fylla, er det godt mulig han føler det samme, så innrøm det og beklag overfor han. Send en sms. Si rett ut at du ikke pleier å drikke så mye særlig ofte, og at det ble for mye denne gangen. Tror du at du kan holde løftet, så lov at det ikke skal skje igjen (men ikke lov noe du sannsynligvis ikke kommer til å holde).

Lykke til.

Anonymkode: e1650...116

Skrevet

Sånt kan skje den beste, men "beklager for i går" på sms er nok lurt å sende. 

Anonymkode: 57091...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...