AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg poster svært sjeldent i tråder som omhandler penis og synes det er litt rart å opprette en tråd om dette, men det er en ting jeg har lagt merke til. Hvorfor er det greit for dere som liker vanlige peniser å si eller skryte over at partneren eller ons har stor pikk? Da vet man jo at om sammen person lar være å si det om ny partner så er den sannsynligvis mindre. Sjemmes dere kvinner av det om en ny partner ikke er så stor siden dere ikke sier at : åh, han er sikkert 15 cm eller åh han er så sykt god og 10cm? Jeg er mann selv og er svært fornøyd med egen penis, men synes at denne problemstillingen er litt merkelig Anonymkode: 7c8de...b08
MyIian Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg har ikke snakket om penisstørrelse med venninner siden jeg var 18-19 år, tror jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Slik jeg har forstått det etter å ha lest svar i diverse tråder om dette, så er det slik at de damene som snakker om dette, kun snakker om størrelse med ons. Ikke om størrelsen på en kjæreste/samboer/ektefelle. Anonymkode: d12a1...fbf 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg har forstått det etter å ha lest svar i diverse tråder om dette, så er det slik at de damene som snakker om dette, kun snakker om størrelse med ons. Ikke om størrelsen på en kjæreste/samboer/ektefelle. Anonymkode: d12a1...fbf Dette stemmer nesten. I min vennekrets blir peniser aldri hengt ut utover visse unntak. Det gjelder som regel menn som har oppført seg usannsynlig kjipt mot en eller flere og klassifiserer 100% som drittstøvler som er utelukkende ute etter sex. Deres peniser og kjønnssykdommer blir diskutert og opplyst om fordi alle gir faen i dem. Så teorien om at kvinner er flau over kjæresten er nok langt i fra riktig oppfattet. De respekterer kjærestens underliv men ikke nødvendigvis andres. Anonymkode: d5908...0e9 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer nesten. I min vennekrets blir peniser aldri hengt ut utover visse unntak. Det gjelder som regel menn som har oppført seg usannsynlig kjipt mot en eller flere og klassifiserer 100% som drittstøvler som er utelukkende ute etter sex. Deres peniser og kjønnssykdommer blir diskutert og opplyst om fordi alle gir faen i dem. Så teorien om at kvinner er flau over kjæresten er nok langt i fra riktig oppfattet. De respekterer kjærestens underliv men ikke nødvendigvis andres. Anonymkode: d5908...0e9 Ja jeg tror ikke kvinner generelt er flau over kjærestens penis. Dette er vel noe som generelt ikke diskuteres eller "skrytes" av da det er en privat sak som ikke alle behøver innsyn i. Det er jo heller egentlig ikke noe å skryte av, uansett størrelse. Anonymkode: d12a1...fbf 3
ninuska_ Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Tråden er ryddet for tulleinnlegg, ninuska_, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå