Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterlyser ein god foundation som er dekkande, altså som dekker svarte prikkar og kviser. Men som også ser naturlig ut..Er veldig lys i huden så den må ikkje ha noko særlig sterk farge. Nokon som har nokon anbefalingar? Har ellers normal hud, kan både bli tørr og feit i periodar i t-sona.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

Jeg har noen tips til foundation...Har litt av det samme problemet som deg,skjønner du. Jeg syns MaxFactor Colour Adapt er bra. Den ser naturlig ut på huden og dekker...Diorskin Ultra Mat er også bra. Den er sikkerlig fin til fest fordi den gir huden en fin glød og farge,MEN den er ikke så dekkende og jeg syns den kan "samle seg litt opp" hvis jeg har noen tørre partier. Så defor blander jeg disse to foundationene sammen og da blir det bra,vettu....

MaxFactors koster vel 130 og den til Dior kosten 300 kr....

Håper dette kan hjelpe!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine to favoritter er Equalizer fra Estée Lauder og teint universel fra Chanel! Passe dekkende og veldig naturlige.

Skrevet

Takk for gode råd, skal sjekka ut alle desse :) Håpar eg får fin, prikkfri og naturlig hud :wink:

Skrevet

Jeg sliter også veldig med å finne en bra foundation! :-? Har ganske tørr hud, og ingen jeg har prøvd ser bra ut på meg syns jeg...! :wink: Noen som har tips til en som passer for tørr hud, og som ser ganske naturlig ut?? Har ikke tenkt på til daglig bruk, men mer til fest....

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg sliter også veldig med å finne en bra foundation! :-? Har ganske tørr hud' date= og ingen jeg har prøvd ser bra ut på meg syns jeg...! :wink: Noen som har tips til en som passer for tørr hud, og som ser ganske naturlig ut?? Har ikke tenkt på til daglig bruk, men mer til fest....

ID Bare Escentuals!!! (jeg vet, jeg høres ut som hakk i plata). Jeg har sannsynligvis Norges tørreste hud, og denne ser fin ut selv nå på vinteren, da alt annet ser tørt og ekkelt ut.

Skrevet

Takk, visste jeg kunne stole på deg! :) denne kan kun bestilles på nettet, eller? hvor?

Gjest Ethereal
Skrevet

Du får den hos hudpleiere som fører MD Formulations, så du kan jo ta en titt på fargene og så bestille på nett. Jeg har kjøpt hos Essential Dayspa, hvor prisen er ca halve av den hos hudpleier.

Som oftest går jeg fort lei av ting, så derfor kjøpte jeg en liten pakke med foundation, et slags (for mørkt for vinteren) solpudder som heter Warmth, løspudderet Veil, og en kost. I tillegg fikk du instruksjonsvideo.

Bank i bordet! Jeg har brukt den siden juni, og er fortsatt ikke gått lei, og har til og med kjøpt foundationen i normalstørrelse i ettertid.

Anbefales absolutt, spesielt til tørrere hudtyper. Jeg liker aller best at den ikke er klissete, og at den holder hele dagen uten å irritere huden.

Skrevet

Jeg benytter anledningen til å spørre litt jeg også (håper du ikke har noe i mot at jeg stjeler tråden din litt Nivea). Jeg bruker ikke foundation selv, men jeg har en venninne som er plaget med mye ansiktssvette og lurer på om det er mulig for henne å bruke foundation, om det finnes en som sitter så godt at den tåler svette? Jeg har jo ingen anelse om slikt siden jeg ikke bruker det, men jeg er sikker på at noen av dere har?

Skrevet

Har også hud med noen kviser og litt sorte prikker og sverger også til Bare Escentuals. Den eneste dekkstiften jeg synes dekker røde kviser er Bisquee, et concealerpudder fra Bare Escentuals.

Kjøpte min pakke på Beautybridge.com Fikk da med to foundation i ulike farger, Veil, Warmth, 3 koster og 60 ml MD Formulation rensegele. Pakken koster 60$, og porto var 9$. Med tanke på at bare en kost koster cirka 245 i Norge, lønner denne pakken seg absolutt. I tillgg kom 70 kroner til Posten i forenklet tollgebyr, og moms på de 60$. Bisquee bestilte jeg på samme siden, men porto betalte jeg vel 180 NOK. Denne koster 200 hos hudpleier tror jeg, så lønner seg ikke så mye. Men lettvint! :)

Er iallfall superfonøyd med denne. Bruker først foundation, så Bisquee, littegrann Warmth og så Veil. Bruker også Cliniques Pore Minimizer Instant Perfector for å dekke noen sorte prikker, summa summarum har huden min aldri vært så fin.

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg benytter anledningen til å spørre litt jeg også (håper du ikke har noe i mot at jeg stjeler tråden din litt Nivea). Jeg bruker ikke foundation selv' date= men jeg har en venninne som er plaget med mye ansiktssvette og lurer på om det er mulig for henne å bruke foundation, om det finnes en som sitter så godt at den tåler svette? Jeg har jo ingen anelse om slikt siden jeg ikke bruker det, men jeg er sikker på at noen av dere har?

Jeg har opplevd at Bare Escentuals til og med har overlevd en hard treningsøkt (såfremt jeg ikke har gått løs på den med håndkle underveis). Den er nesten vannfast, det fikk jeg merke da jeg klønet og tok på for mye warmth.

Skrevet

Sverger til kanebo etter at noen tipset meg om den her inne!

Skrevet

nina ricci flytende foundation, men jeg har ikke tørr hud. denne kommer også i flere veldig lyse nyanser, og ser helt naturlig ut.

og til de med porer eller blank hud: clinique pore minimizer refining lotion! helt genialt produkt, og effekten varer veldig mye lenger enn instant perfector (som man jo eventuelt kan bruke i tillegg).

Skrevet

Ivanka, hvilken Nina Ricci foundation bruker du? Det ser ut som de har i hvert fall to forskjellige flytende. Er litt nysgjerrig på å prøve.

Skrevet

eeeh, den er på firkanta glassflaske. har den jo ikke med meg nå, så jeg husker ikke.

men - heldigvis finnes jo internett.

fant den: flawless control foundation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...