Gå til innhold

Slå denne du, så er du god

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg egentlig kan gi opp å få meg noen mann sånn ca ever. Det gikk nylig opp for meg at jeg egentlig bare kan begynne å venne meg til tanken om  å leve resten av livet alene. Det er vel mer eller mindre soleklart. For det første så har jeg en bakgrunn som gjør at jeg har problemer med menn og å forholde meg naturlig til de. Jeg har blitt mobbet av de i skolealder, seksuelt misbrukt, har ikke hatt en far i oppveksten etc. Jeg får angst av de. Jeg kan bli tiltrukket og flørte osv, men i date sammenheng og litt ut i datingen får jeg mer og mer angst. Blir jeg forelsket så blir jeg HELT håpløs, det er akkurat som jeg kan bli litt småbesatt og veldig bekymret, sjalu og stresset.

Nok om det. Jeg har ikke jobb (søker og står på og håper det ordner seg), jeg har økonomiske problemer og er ikke kredittverdig (jeg må kanskje på gjeldsordning) Jeg har en extremt liten familie og søsken med alvorlige psykiske problemer. Jeg har ikke lappen og jeg har ikke bil. Jeg er rotete. Har ikke mange venner, men noen og mange bekjentskaper.

Det eneste jeg har er ett godt hjerte og (som jeg forstår utifra oppmerksomheten jeg får) utseende, men hva hjelper dèt når resten er katastrofe.

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er fordi jeg er overbevist om at jeg kan bare gi opp ift kjærligheten, men blir glad hvis noen vil si om dem er enig/uenig og hvorfor, på forhånd tusen takk <3

Anonymkode: 9ebd5...468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha..siden du ser bra ut tror jeg ikke menn ser problemet her:) Det går nok bra. 

Anonymkode: 8025a...f97

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha..siden du ser bra ut tror jeg ikke menn ser problemet her:) Det går nok bra. 

Anonymkode: 8025a...f97

Jammen tro meg, jeg er ikke helt normal pga angsten og sånn. Som en flørt funker jeg sikkert for mange, men ikke akkurat wife material :( Man takk likevel <3 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen tro meg, jeg er ikke helt normal pga angsten og sånn. Som en flørt funker jeg sikkert for mange, men ikke akkurat wife material :( Man takk likevel <3 

Tror det ligger i holdningen at det ikke går. Prøv å utfordre deg selv, prøv å date lenger enn du vanligvis klarer, pushe deg selv litt. Hjelper å komme seg over the peak. 

Hvor gammel er du?

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Paradoxx skrev:

Tror det ligger i holdningen at det ikke går. Prøv å utfordre deg selv, prøv å date lenger enn du vanligvis klarer, pushe deg selv litt. Hjelper å komme seg over the peak. 

Hvor gammel er du?

Ja er sikkert litt ift holdningen, men føler at jeg må ha noen grunner på plass (les, jobb, rydde opp økonomi, ha mindre angst etc etc) for å få en bedre holdning ift det. Ift dating så trekker jeg meg litt tilbake (les fader meg vekk) hvis jeg begynner å få følelser (og tro meg det vil ingen skal skje, pga det jeg nevnte i HI) jeg fixer ikke å bli forelsket f.eks pga da mister jeg kontrollen som jeg hadde før jeg blir det, som igjen skaper mer angst. Jeg vet at mange menn dater i hytt og gevær også og de jeg har truffet har først "lovd gull og grønne skoger" men så viser det seg at jeg er ikke den eneste de dater for å si det sånn, og da blir jo det dumt da også hvis jeg får følelser etc.

Huff..hehe. Er 33

Skrevet

Jeg er i litt samme situasjon, har rimelig med angst men har det siste halve året jobbet med å put myself outhere, som for meg betydde å møte blikk til folk, ta meg tid osv, og registrere meg på tinder:p fra å være helt isolert er dette bra for meg. Samtidig prøver jeg å jobbe med å snu tankene og være snill med meg selv, har brukt nok tid på det motsatte. Dukker det opp noen som matcher så er det bra, hvis ikke så har jeg ihvertfall prøvd, vil ikke angre på å ikke ha gjort et forsøk.

Virker som du har fått tilbud da, så håper du ikke gir opp☺ når man er i vår alder er ikke hva man kan tilby materielt det viktigste tenker jeg.

Anonymkode: c54af...6da

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er sikkert litt ift holdningen, men føler at jeg må ha noen grunner på plass (les, jobb, rydde opp økonomi, ha mindre angst etc etc) for å få en bedre holdning ift det. Ift dating så trekker jeg meg litt tilbake (les fader meg vekk) hvis jeg begynner å få følelser (og tro meg det vil ingen skal skje, pga det jeg nevnte i HI) jeg fixer ikke å bli forelsket f.eks pga da mister jeg kontrollen som jeg hadde før jeg blir det, som igjen skaper mer angst. Jeg vet at mange menn dater i hytt og gevær også og de jeg har truffet har først "lovd gull og grønne skoger" men så viser det seg at jeg er ikke den eneste de dater for å si det sånn, og da blir jo det dumt da også hvis jeg får følelser etc.

Huff..hehe. Er 33

Du har nok møtt på litt feil menn, dessverre. Jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det, og heller bare kjøre på. Prøv å stadig utfordre deg på nye arenaer, så vil nok noe dukke opp. 

Er mann selv, beklager på vegne av alle illojale og håpløse menn der ute

• Liker 2
Skrevet

Høres helt ut som meg du. Men jeg er i full jobb nå da. Og eldre enn deg. Men jeg fant meg en kjæreste da jeg var på bunn. At han var rusmisbruker snakker vi ikke så høyt om. 

Jeg er populær blant mannfolka og jeg vet flere ønsker et forhold til meg. Men disse har jeg vennesona for lenge siden da jeg ikke vil miste de. 

Og så har jeg flere korte forhold bak meg. Funker helt greit med tre måneder med hver fyr. Da er jeg uansett lei av alt stress det er ved å ha kjæreste :P 

Anonymkode: cd48b...329

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres helt ut som meg du. Men jeg er i full jobb nå da. Og eldre enn deg. Men jeg fant meg en kjæreste da jeg var på bunn. At han var rusmisbruker snakker vi ikke så høyt om. 

Jeg er populær blant mannfolka og jeg vet flere ønsker et forhold til meg. Men disse har jeg vennesona for lenge siden da jeg ikke vil miste de. 

Og så har jeg flere korte forhold bak meg. Funker helt greit med tre måneder med hver fyr. Da er jeg uansett lei av alt stress det er ved å ha kjæreste :P 

Anonymkode: cd48b...329

Les litt om borderline du.

Anonymkode: 4ca8d...699

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger bare å møte den riktige mannen for DEG! Jeg er helt sikker på at du vil møte noen som vil elske deg og ta godt vare på deg som du fortjener :hjerte: 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir jeg forelsket så blir jeg HELT håpløs, det er akkurat som jeg kan bli litt småbesatt og veldig bekymret, sjalu og stresset.

Dette er jo helt normalt. Noen opplever kanskje disse følelsene sterkere enn andre, men ikke tenk på det! De vil roe seg ned etterhvert som dere blir mer trygge på hverandre. Jeg er sikker på du komme til å finne noen. Stå på! :)

Anonymkode: da76e...c6d

Skrevet

Du beskriver ikke bare deg selv, men også meg. Den mest vesentlige forskjellen mellom oss i denne sammenhengen er kanskje at jeg faktisk har en samboer (til gjengjeld har jeg ingen venner). Han er skjønn, men du kan trøste deg med at livet mitt suger selv om jeg har ham. Så det utgjør ikke nødvendigvis en så veldig stor forskjell. :/ 

Anonymkode: efadd...1ec

Skrevet

Hvis en mann hadde beskrevet seg selv på den måten du gjør, tenker du at han er uaktuell som kjæreste for deg.

Denne tanken overfører du til menn. Men menn tenker ikke slik. Tro meg. De fleste menn ser forbi svært mye for et bra utseende.

Det meste du forteller om er i en manns øyne bagateller, så lenge du ser bra ut.

Prøv, så får du se.

Anonymkode: 2629f...564

• Liker 1
Skrevet
På 10.10.2016 den 7.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er i litt samme situasjon, har rimelig med angst men har det siste halve året jobbet med å put myself outhere, som for meg betydde å møte blikk til folk, ta meg tid osv, og registrere meg på tinder:p fra å være helt isolert er dette bra for meg. Samtidig prøver jeg å jobbe med å snu tankene og være snill med meg selv, har brukt nok tid på det motsatte. Dukker det opp noen som matcher så er det bra, hvis ikke så har jeg ihvertfall prøvd, vil ikke angre på å ikke ha gjort et forsøk.

Virker som du har fått tilbud da, så håper du ikke gir opp☺ når man er i vår alder er ikke hva man kan tilby materielt det viktigste tenker jeg.

Anonymkode: c54af...6da

Så flink du er :) Er ikke noe lett denne angsten så føler med deg, men bra du står på og jobber med saken, heier på deg <3 t.s

Skrevet
På 10.10.2016 den 12.16, Paradoxx skrev:

Du har nok møtt på litt feil menn, dessverre. Jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det, og heller bare kjøre på. Prøv å stadig utfordre deg på nye arenaer, så vil nok noe dukke opp. 

Er mann selv, beklager på vegne av alle illojale og håpløse menn der ute

Tusen takk, gode råd du kom med der <3 Men du, hvor befinner de normale seg? De som kan oppføre seg, som kan være ærlige og redelige og sånn? Hvor ferdes de vanligvis? Vi jenter trenger å bli opplyst om sånt, for forferdelig mange av oss dumper borti a**holes og mister troen på at det finnes noen der ute som ikke har ett snev av playerinstinkt i seg.

Mvh t.s

Skrevet
22 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Du trenger bare å møte den riktige mannen for DEG! Jeg er helt sikker på at du vil møte noen som vil elske deg og ta godt vare på deg som du fortjener :hjerte: 

Så fantastisk fint av deg å si det MadameDeRosa <3 Tusen hjertelig takk <3 Håper han dukker opp en vakker dag, men det er sant det, kan bare være så enkelt at jeg ikke har møtt noen som er riktig for meg enda.:) 

Skrevet

Det der er som å lese historien om meg.. trenger du en wing-lady?

Anonymkode: 37971...cb5

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo helt normalt. Noen opplever kanskje disse følelsene sterkere enn andre, men ikke tenk på det! De vil roe seg ned etterhvert som dere blir mer trygge på hverandre. Jeg er sikker på du komme til å finne noen. Stå på! :)

Anonymkode: da76e...c6d

Hater å miste den "kontrollen" på følelsene man mister når man blir forelsket, alle sier det er så "deilig" liksom å være forelsket:snurt:

Du har veldig rett i det, det vil roe seg etterhvert som man blir tryggere på hverandre..hadde det bare vært sånn at man først ble trygg og SÅ forelsket :P

Tusen takk for det <3 :)

Gjest Lovecraft
Skrevet

The right guy for the right girl. Det finnes en der ute for deg, og det er bare snakk om tid før du møter han. Det samme gjelder problemene dine, de vil ordnes med tid og bearbeiding. Viktig at du holder hodet kaldt og ikke stresser så mye, heller la ting skje naturlig :) Jeg er nok ikke i de samme situasjonene som deg, men jeg har massevis av tid og utseende så jeg har ikke noen problemer med å vente på den rette heller.

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive om du hadde fått hjelp ved å snakke med en psykolog. Ved finlesing av hovedinnlegget ditt TS, så tror jeg at du har tatt noen runder.

En person som forstår deg, dukker nok forhåpentligvis opp før eller siden. Kanskje du kan melde deg på et kurs/klasse for en av dine interesser? På det minst forventningsfulle stedet så treffer du en mann for deg.

Samt, ikke stress. Goder kommer når man tar det med ro.

Lykke til! 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...