Gullhår Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Sender du kort til jul? Hvem er de heldige som får av deg og din familie? Lager du kortene selv, eller sender dere ut kort med bilder tatt hos fotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Sender kort til venner i utlandet og venner jeg ikke treffer til jul, sender kort til familie i utlandet. Lager ikke selv, kjøper kort (ingen billige 5-kroners kort, de skal være fine!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhår Skrevet 20. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg lager alle mine kort selv. Er forhandler og holder kurs i kortlaging. Et hjemmelaget kort, føler jeg gir et mer personlig preg, enn de man kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 Vi har nettopp fått barn, så nå gir det mening å sende ut et lite og koselig familiebilde til venner og kjente. Men ikke fotografbilde, det er det verste jeg vet. Hele familien med nisselue i et kunstig studio?? Aldri i livet. Må være et bilde fra en naturlig situasjon, som ikke virker altfor oppstilt. Foreldrene mine har sendt ut julekort i alle år, før med oss barna på men siden vi ble voksne, med seg selv, som oftest på ferie i alle verdens hjørner. Blitt mange stilige bilder der... Tror vi skal kopiere et bilde i mange eksemplarer og lime inn i et hjemmelaget kort. Da blir det litt mer personlig enn et glanset kort kjøpt i en fotobutikk - og billigere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå