Gå til innhold

jente forumer

Vanessa Silvstedt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jaja du har nok rett .. jeg lette litt men ikke noe spesielt bra.. Kvinneguidens forum er jo det beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem (medlem og medlem, vet ikke hva man skal kalle det) av et jenteforum før, men ble mest bare prat om 'hvordan fortelle gutten dette og dette', 'hvordan gjøre det slutt med ham', 'hvordan kapre drømmefyren' osv, du forstår sikkert hva jeg mener. Blir litt ensporet liksom.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja det er ikke langt unna her heller.... skriver man bittelitte granne hvordan alenemødre beriker seg, at åtti prosent av alle skillsmisser er på kvinnenes initativ... fortell at det kanskje er biologiske eller naturlige årsaker til at kvinner tjener noe mindre... det har mulighens litt sammenheng hvilkene damer som blir voldtatt.....

gjør det... og man blir s e n s u r e r t.....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ronja det er ikke langt unna her heller.... skriver man bittelitte granne hvordan alenemødre beriker seg, at åtti prosent av alle skillsmisser er på kvinnenes initativ... fortell at det kanskje er biologiske eller naturlige årsaker til at kvinner tjener noe mindre... det har mulighens litt sammenheng hvilkene damer som blir voldtatt.....

gjør det... og man blir  s e n s u r e r t.....

Waco

Njah, jeg vet ikke jeg. Er ny, man må gi alt en chanse?

Tror du sporet litt av - finner liksom ikke sammenhengen, men jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja la meg forklare så du kanskje skjønner... =)

Her inne går det stort sett på det samme... jeg har vært utro mot typen min æææh.... puppestørrelser og intriger... det er det samme greia..... venninner som syter; typen min husket ikke tre måneders dagen... ææhh.. uuuh... og bare grin...

Waco

Men det er vel sånn damer er... bare å leve med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :blunke: Men det er jo tydelig at du liker oss Waco, siden du tilbringer så mye tid sammen med oss. :blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå forstår jeg, det tar bare litt tid =/

Skjønner at du er mye inne på seksualitet forumet ja, men puppene våre er viktig for oss jenter å snakke om. Tror jeg... =)

Men skjønner hvor du vil hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bra du skjønner Ronja... var litt engstelig for at det skulle ta lengere tid...

Seksualitet...nææh... er nok ikke der jeg er mest... må vel være generell debatt... prøver jo stadig å sette igang ulike diskusjoner om annet enn koteletter og serviettinnpakninger, men med stadig vekslende resultat...

Waco

Tydelig hva som interesserer kvinner mest.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bra du skjønner Ronja... var litt engstelig for at det skulle ta lengere tid...

Seksualitet...nææh... er nok ikke der jeg er mest... må vel være generell debatt... prøver jo stadig å sette igang ulike diskusjoner om annet enn koteletter og serviettinnpakninger, men med stadig vekslende resultat...

Waco

Tydelig hva som interesserer kvinner mest.....

Ja, ting tar tid.

Er det ikke pupper, tårer eller slankemiddel så er det koteletter og serviettinnpakninger ja.. Kotelett hadde vært bra nå, synd jeg holder på med Cambridge kuren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco er litt morsom, han...

Først klager han over feite kjerringer som ødelegger utsikten hans...

Så klager han over at damene her inne, er opptatte av pupper, slanking og utseende...

Blir den mannen noen gang fornøyd??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...