Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

tror jeg kanskje er gravid... For en uke siden var jeg på skoletur med trinnet og glemte en p-pille, Loette 28. Jeg tok pilla så fort som mulig og det hadde går 26 timer mellom pillene så jeg tok altså to piller på samme dag. En ca klokka 14.00 og den andre 22.00 som er det vanlige tidspunktet jeg pleier å ta pilla. Når jeg glemte pilla var det 6 dager siden jeg og kjæresten hadde hatt sex. Kjæresten min kommer aldri inni meg, men hopper av i svingen, selv om jeg går på p-piller. Siden jeg kom hjem (3 dager etter glemt pille) har vi hatt sex som vanlig og han har hoppet av i svingen hver gang. Jeg skulle jeg hatt mensen i dag men har ikke fått den..  Tror folk her at jeg er gravid? Har hatt mensensmerter i både går og  for to dager siden. Takk til folk som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres lite sannsynlig ut, men du kan jo ta en test for sikkerhets skyld

Anonymkode: 3f620...84b

Skrevet

Jeg tror ikke du er gravid. Men du bør ta en test. 

Anonymkode: 29c23...7a7

Skrevet

Det er vanskelig å si, men dersom man har hatt sex så kan man bli gravid, p-pille eller ikke. Du må nok ta en test da ingen på KG kan svare deg på det desverre.

Anonymkode: 41a00...531

Skrevet

Ja, du er garantert gravid. På tide å planlegge barnedåpen.

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du er gravid. Men du bør ta en test. 

Kan jeg ta test nå? Har lest at jeg bør vente 3 uker før jeg tar test for at den skal være sikker

Skrevet

Www.justfuckinggoogleit.com

Anonymkode: 41a00...531

Skrevet

Du kan ta test i dag alt. 2 uker etter/dagen du skulle hatt mens gir sikkert svar for de fleste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...