Gjest Naturbarn1 Skrevet 11. oktober 2016 #21 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) 38 minutter siden, EvaLena skrev: Endret 11. oktober 2016 av Naturbarn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. oktober 2016 #22 Del Skrevet 11. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir kvalm! Anonymkode: 32f7b...5e9 Hva i alle dager er dette? Tør du å si dette med ditt brukernavn? Så slem du er. Velkommen tilbake TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #23 Del Skrevet 11. oktober 2016 10 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hva i alle dager er dette? Tør du å si dette med ditt brukernavn? Så slem du er. Velkommen tilbake TS Hva er dette? Hets av AB?! Det er ikke lov her inne. Anonymkode: c8caf...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #24 Del Skrevet 11. oktober 2016 5 timer siden, Jacklost skrev: La henne være nå Da må hun ikke lage tråder som oppfordrer til brukerdebatt. Noe som egentlig er imot reglene til kg Anonymkode: 169a1...01b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #25 Del Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da må hun ikke lage tråder som oppfordrer til brukerdebatt. Noe som egentlig er imot reglene til kg Anonymkode: 169a1...01b Hva er det som oppfordrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 11. oktober 2016 #26 Del Skrevet 11. oktober 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Hva i alle dager er dette? Tør du å si dette med ditt brukernavn? Så slem du er. Velkommen tilbake TS Takk. For støtten. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. oktober 2016 #27 Del Skrevet 11. oktober 2016 På 9.10.2016 den 21.35, Naturbarn1 skrev: Hadde en annen bruker her inne. Netthets er aldri OK. Jeg slettet den profilen. Hadde ikke tenkt og åpne denne. Pga at jeg så jeg var savnet. Så lager jeg en ny profil. TAKK GODT FOLK Setter pris på at noen finner det jeg gjør .godt nok til og støtte og hjelpe i det usynlige. Ja. Jeg er åpen ærlig. Står for det jeg sier og gjør. Enda engang. Takk for tilliten. Nei men så hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 11. oktober 2016 #28 Del Skrevet 11. oktober 2016 10 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Nei men så hyggelig. Takk.😊Så koselig.☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå