Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angelina og Brad har slått opp etter maange år sammen. Det samme blir det spekulert om at Alexis Ren og Jay Alvarrez også har slått opp. De som virket som et veldig bra par. Har lest mange kommentarer om at folk blir triste og mister håpet om kjærligheten, og det samme gjør jeg. Når jeg tenker at noen ser ut til å passe veldig godt sammen, så vil man også oppleve det. Når de da plutselig gjør det slutt, mister jeg håpet. Gjør dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: df6ed...6cd

• Liker 4
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke :) Det skal mer til enn at to fremmede par gjør det slutt. 

Anonymkode: 6dce4...851

• Liker 2
Skrevet

Nopes...ikke i det hele tatt. Når jeg tenker på kjærlighet så er det ikke Brad Pitt og Angelina jeg tenker på..

• Liker 5
Skrevet

Nei, brudd er normen for kjendispar. De lever ikke naturlige liv, og det blir umulig å opprettholde et godt forhold. Det stresser meg ikke det minste.

Anonymkode: d6193...297

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, meeeg9 skrev:

Angelina og Brad har slått opp etter maange år sammen. Det samme blir det spekulert om at Alexis Ren og Jay Alvarrez også har slått opp. De som virket som et veldig bra par. Har lest mange kommentarer om at folk blir triste og mister håpet om kjærligheten, og det samme gjør jeg. Når jeg tenker at noen ser ut til å passe veldig godt sammen, så vil man også oppleve det. Når de da plutselig gjør det slutt, mister jeg håpet. Gjør dere?

Nei, ikke tenk sånn! Tenk på hvor mange som holder sammen og hvor mange som forelsker seg :klem:

Anonymkode: b8bd0...a28

• Liker 2
Skrevet

Nb. Har for øvrig ikke sett på disse to som et super romantisk par, av en eller annen grunn :P 

Anonymkode: b8bd0...a28

• Liker 3
Skrevet

Ja. Bryr meg helt villt mye om hva mennesker jeg ikke har noen relasjon til gjør med livene sine. Blir nesten deprimert.. 

Eller så bare trekker jeg på skuldrene, og livet går videre. Folk bryter med hverandre. Finns verre ting å miste håpet av. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, meeeg9 skrev:

:ohmy: Å nei! Å kikke på instakontoene deres er min guilty pleasure! Får meg til å ville være tynn, brun og blond, og like spinkle krøllhårete gutter..

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg har aldri vært så naiv at jeg tror ekteskap varer livet ut.

Anonymkode: aae11...6d9

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har aldri vært så naiv at jeg tror ekteskap varer livet ut.

Anonymkode: aae11...6d9

Det er ikke naivt. Men folk gir opp for lett.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal man miste håpet av at 2 mennesker man overhode ikke kjenner utover det bildet MEDIA har skapt av dem slår opp? Kunne vel ikke brydd meg mindre.

Det hadde vært noe helt annet om et vennepar brøt opp etter menge år, der man kjenner begge godt og er glad i begge partene. Er den tilbakemeldingen jeg har fått etter mitt brudd med x-en også. Felles venner syns det er forferdelig leit og overraskende fordi de hadde trodd "vi ville være de siste til å byte opp". Det er jo sånn det er. Noen par bare venter man på skal bli slutt fordi man ser de ikke fungerer, mens andre blir man skikkelig overrasket over fordi de ser ut til å ha et perfekt forhold. Men husk at det man viser utad kan være noe helt annet enn virkeligheten.

Anonymkode: ff1fe...013

Skrevet
15 timer siden, meeeg9 skrev:

Herregud... Avhenger hele livet ditt virkelig av to vilt fremmede mennesker på den andre siden av havet?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man miste håpet av at 2 mennesker man overhode ikke kjenner utover det bildet MEDIA har skapt av dem slår opp? Kunne vel ikke brydd meg mindre.

Det hadde vært noe helt annet om et vennepar brøt opp etter menge år, der man kjenner begge godt og er glad i begge partene. Er den tilbakemeldingen jeg har fått etter mitt brudd med x-en også. Felles venner syns det er forferdelig leit og overraskende fordi de hadde trodd "vi ville være de siste til å byte opp". Det er jo sånn det er. Noen par bare venter man på skal bli slutt fordi man ser de ikke fungerer, mens andre blir man skikkelig overrasket over fordi de ser ut til å ha et perfekt forhold. Men husk at det man viser utad kan være noe helt annet enn virkeligheten.

Anonymkode: ff1fe...013

dere ga opp for lett

Skrevet
10 timer siden, jabx skrev:

Herregud... Avhenger hele livet ditt virkelig av to vilt fremmede mennesker på den andre siden av havet?

var bare et eksempel. Ikke ta det helt bokstavelig talt. 

Men når man på gang etter gang ser at forhold ikke varer, da tenker jeg bare at folk gir opp for lett.

Skrevet

Hallo?! To navn da; kong Harald og dronning Sonja❤️❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
På 10/9/2016 den 21.05, meeeg9 skrev:

Nei selvfølgelig ikke - hva tror dere egentlig det er dere vet om disse kjendisforholdene? Selvfølgelig _ser_ de perfekte ut i media, de viser bare det som er bra!

Skrevet

Jeg mister håpet på grunn av ting som skjer med meg, ikke på grunn av ting som skjer med andre.

Anonymkode: 0d0f5...36b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...