Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2004 #1 Skrevet 20. november 2004 Noen andre som husker "Tøffe Tor" fra Topp?? Er riktignok noen år siden han hadde den spalten, hvor kåte fjortiser skrev inn og bedyret hvor mye de hadde lyst på han, og skrøt av hvor sexy han var osv,... I logoen sin i den spalten var det bilde av en veltrent mannekropp, og naive ungjenter trodde det faktisk var "Tøffe tor", og siklet i vei,... Jeg lo da, og jeg ler ennå,.. "Tøffe Tor", hvis jeg husker rett, er Tor Milde. Han er en av Idol-dommerne som snart kommer på skjermen ,.. Noen som føler seg lurt?,... (Andre som husker "Tøffe Tor" forresten?)
liv Skrevet 20. november 2004 #2 Skrevet 20. november 2004 Husker han ja. Men regnet jo med at det ikke var han det var bilde av da.. Ikke alle fjortiser som er lettlurte
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2004 #3 Skrevet 20. november 2004 Hvaaaaa? :o :-x Nei, nå, altså!
~Viva~ Skrevet 20. november 2004 #4 Skrevet 20. november 2004 Jepp, husker han, og jepp det er Tor Milde. Uten at jeg føler meg spesielt lurt av den grunn- syntes han mannen det var bilde av var ekkel.
Amarone Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Jeg husker Tøffe Tor, men jeg var helt overbevist om at alle som skrev inn bare tullet...?
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Her er et bilde av lekkerbiskenen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247564
Samantha Skrevet 23. november 2004 #9 Skrevet 23. november 2004 IKKJE morsomt! :evil: Greit nok at Tøffe Tor ikkje var han på bildet i bladet, men ærlig talt!! Det er no måte på å holde fjortissar for narr. *GRRRR*
zaera Skrevet 23. november 2004 #10 Skrevet 23. november 2004 Husker faktisk han ja. Men de fleste var vel klar over at det var en annen enn han på bilde?
Samantha Skrevet 23. november 2004 #11 Skrevet 23. november 2004 Husker faktisk han ja. Men de fleste var vel klar over at det var en annen enn han på bilde? Jada jada... Gni det inn du!!
Hu i Svingen Skrevet 23. november 2004 #13 Skrevet 23. november 2004 Jada jada... Gni det inn du!! Oi, oi! Ikke si at du var en av innsenderne?
Samantha Skrevet 23. november 2004 #14 Skrevet 23. november 2004 Oi, oi! Ikke si at du var en av innsenderne? Jo! Eg trudde eg hadde sjans sidan han alltid trykte breva mine. :hjerter2: Men no vil eg ikkje ha sjans på han lenger...
Hu i Svingen Skrevet 23. november 2004 #15 Skrevet 23. november 2004 Jo! Eg trudde eg hadde sjans sidan han alltid trykte breva mine. :hjerter2: Men no vil eg ikkje ha sjans på han lenger... Stakkars! :medlidenhet:
LilleBille Skrevet 23. november 2004 #16 Skrevet 23. november 2004 Her er et bilde av lekkerbiskenen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247564 -- lekkerbisken.. .. bisken kanskje... men lekker
Samantha Skrevet 23. november 2004 #17 Skrevet 23. november 2004 Stakkars! :medlidenhet: Neida, ikkje ha sympati for meg! Du kan heller vere gla på mine vegne. :-) No kan eg endelig gå vidare i livet mitt. Kanskje få meg en type til og med? Har alltid sammenlikna aktuelle med Tøffe Tor. Det skal eg fortsette med, så no blir det garantert snart noko på meg! :glede seg:
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #18 Skrevet 25. november 2004 Hm.. da jeg var fjortis het spalten "Tor tør"..hadde den et annet navn før altså? Er ikke så lenge siden jeg var fjortis, siden jeg husker dette..
Hu i Svingen Skrevet 25. november 2004 #19 Skrevet 25. november 2004 Neida' date=' ikkje ha sympati for meg! Du kan heller vere gla på mine vegne. :-) No kan eg endelig gå vidare i livet mitt. Kanskje få meg en type til og med? Har alltid sammenlikna aktuelle med Tøffe Tor. Det skal eg fortsette med, så no blir det garantert snart noko på meg! :glede seg:[/quote'] Gleder meg virkelig på dine vegne, ja! Du er endelig fri!
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #20 Skrevet 25. november 2004 Hm.. da jeg var fjortis het spalten "Tor tør"..hadde den et annet navn før altså? Er ikke så lenge siden jeg var fjortis, siden jeg husker dette.. Stemmer det er den spalten jeg mener, og du har helt rett den het "Tor tør". (Husker bare at folk kalte Tor for "tøffe Tor")
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå