Canrinha Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hei dere. Prøver meg på disse EL testene da.. Og skjønner meg ikke helt på det. Tok test fredag og i går-lørdag. Begge tydelig negative, men viste strek.. Trodde den da i dag ville bli sterkere mot en Evt. EL, men i dag, nå nettop, var den plutselig veldig svak, og det tok lang tid før det kom strek i det hele tatt. Har jeg hatt EL likevel i går sent sent kveld, selvom den ikke var spes sterk strek i går ettermiddag? Eller har jeg det kanskje ikke denne mnd? Eller får jeg det senere?? Blir ikke streken sterkere og sterkere mot EL? Eller kan det gå litt i rykk og napp? Takk for svar damer.. Er så forvirret av dette... 0 Siter Endre
LittleBabyBlue Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Kan ikke hjelpe deg da jeg brukte en digital, men anbefaler å poste i samletråden for eggløsningstester, ligger øverst eller nest øverst på dette underforumet. Er mange der med lignende tester som deg, så kanskje du finner noen svar der
Canrinha Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2016 11 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Kan ikke hjelpe deg da jeg brukte en digital, men anbefaler å poste i samletråden for eggløsningstester, ligger øverst eller nest øverst på dette underforumet. Er mange der med lignende tester som deg, så kanskje du finner noen svar der Tusen takk for omtanken jeg har postet der også, for noen timer siden, men ingen svarte der, så ble utålmodig og tenkte prøve her også...
Canrinha Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2016 15 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Kan ikke hjelpe deg da jeg brukte en digital, men anbefaler å poste i samletråden for eggløsningstester, ligger øverst eller nest øverst på dette underforumet. Er mange der med lignende tester som deg, så kanskje du finner noen svar der Ops, så nå at jeg hadde skrevet i feil tråd... For graviditetstester... 😬 Takk igjen!
Kajal Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Hvis dette var meg ville jeg kanskje trodde jeg hadde hatt EL den kvelden. Denne syklusen tok jeg en test tirsdag morgen, som var bittelitt sterkere enn din lørdags-test. I 12-tiden samme dag var testen blitt positiv! Så noen har en veldig kort tid med topp i hormonene, så ser ikke bort fra at du kan ha gått glipp av din topp mellom lørdag og søndag Endret 10. oktober 2016 av Kajal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå