AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er en mann på 50 som har drevet med nettdating i det siste. Kom i kontakt med to hyggelige damer på min egen alder, 45-50. Den ene tok kontakt med meg siden hun likte profilen. Hadde en hyggelig samtale med begge i en uke før jeg foreslo å møtes for en kaffe. Positiv reaksjon fra begge, hvorpå vi avtaler tid og sted for å møtes. Deretter skjer det som jeg reagerer på. Begge deaktiverer profilen sin. Den ene (hun som tok kontakt med meg) gjør det før hun bekrefter tid og sted som jeg har foreslått. Det var for en uke siden, profilen hennes er ennå ikke aktivert. Den andre hadde jeg avtale med før helga. På fredag oppdaget jeg at profilen hennes var deaktivert. Hun møtte ikke meg til avtalt tid og sted. Profilen ble aktivert dagen etterpå. Jeg stusser veldig på denne fremgangsmåten, men er det en akseptabel måte å gjøre slikt på? Anonymkode: 72c92...69c
Gjestemannen Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Merkelig oppførsel sier jeg... Nei, dette er ikke akseptabelt. 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Tåpelig oppførsel. Bedre å si at man har ombestemt seg. Vi er da voksne, og såpass må man klare. Anonymkode: c4192...b72 4
Polly Ester Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Nei, dette var ikke noen god måte å gjøre det på. 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Akseptabel, nei, men ganske vanlig. Har opplevd dette flere ganger, og jeg er kvinne. Anonymkode: 0d656...6e5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Nei, ikke akseptabelt i det hele tatt. De må jo si fra når de ikke skal komme. Hvis man ikke tør å si at man ikke vil allikevel, så er det bare å skrive at man er blitt syk eller noe. Dersom du har gitt nummeret/navnet ditt i siste melding, skal du ikke se bort fra at de har googlet deg da og kanskje ombestemt seg. Sier det bare så du er obs. Jeg gjorde det en gang, med en mann som var attraktiv på profilbildet, men da jeg googlet han så han ganske forskjellig ut og ikke attraktiv. Så jeg trakk meg, fant på en unnskyldning. Anonymkode: 30b44...86b
EnKoppTe Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Det syns jeg var uhøflig gjort av de. Dessverre har vi ikke kultur for å date eller treffe fremmede i Norge, så jeg er ikke overrasket. Man må nesten bare holde hodet kaldt og unngå å lage noen forventninger når det gjelder (nett)dating..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Typisk kvinnfolk. Konfliktsky og feige. Anonymkode: a3cd0...e57 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke akseptabelt i det hele tatt. De må jo si fra når de ikke skal komme. Hvis man ikke tør å si at man ikke vil allikevel, så er det bare å skrive at man er blitt syk eller noe. Dersom du har gitt nummeret/navnet ditt i siste melding, skal du ikke se bort fra at de har googlet deg da og kanskje ombestemt seg. Sier det bare så du er obs. Jeg gjorde det en gang, med en mann som var attraktiv på profilbildet, men da jeg googlet han så han ganske forskjellig ut og ikke attraktiv. Så jeg trakk meg, fant på en unnskyldning. Anonymkode: 30b44...86b Gode innspill, jeg fremstår ærligst mulig. Oppgir alltid navnet mitt i første melding, nettopp for å indikere at jeg er seriøs. Vi lever i et gjennomsiktig samfunn så jeg har mest mulig oppdaterte bilder. Det blir fort avslørt. Og jeg lyver heller ikke på alderen... TS Anonymkode: 72c92...69c 2
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har opplevd det samme selv, det er ganske så kjipt og trist når det skjer
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Sorry, men slik har datinglivet blitt i Norge. Du må regne med at potensielle partnere googler deg, sjekker "forholds-cv'en" din om de kan finne informasjon som underbygger den på noe vis osv. Forhold i dag ses på som en ren transaksjon, det er et kaldt og kynisk samfunn. Anonymkode: 4e5cf...cd6 4
Gjest canacas Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Kjipt gjort. Nettdating har blitt enda mer brutalt de siste årene syns jeg. Jeg opplever nesten det samme, men de deaktiverer ikke - de bare blir stille og svarer ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg sjekker aldri mine dates, hvorfor skulle jeg det? Men vi blir ofte venner på face, får litt mer innblikk i hverandres liv der. Har meldt avbud noen ganger hvis det ikke har føltes rett likevel, følger magefølelsen min. Anonymkode: c4192...b72 1
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Kjipt gjort. Nettdating har blitt enda mer brutalt de siste årene syns jeg. Jeg opplever nesten det samme, men de deaktiverer ikke - de bare blir stille og svarer ikke. For oss menn er det å komme i kontakt med en dame og faktisk fange interessen hennes som å vinne i lotto
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, Nøste~ skrev: De ville egentlig ikke møte deg. Eller de måtte på veggen istedenfor
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: For oss menn er det å komme i kontakt med en dame og faktisk fange interessen hennes som å vinne i lotto Huff, vi kvinner er visst ikke enkle 😉 Anonymkode: c4192...b72
Nøste~ Skrevet 9. oktober 2016 #18 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Eller de måtte på veggen istedenfor Hæ? 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #19 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, Nøste~ skrev: De ville egentlig ikke møte deg. OK, det skjønner jeg nå. Er det da så vanlig å respondere med "så bra" når jeg foreslår kaffedate når man heller mener "aldri i livet"...? Eller har jeg gått glipp av noe i norsktimene? Ærlighet og folkeskikk har vi da alle forhåpentligvis lært engang. TS Anonymkode: 72c92...69c 9
Nøste~ Skrevet 9. oktober 2016 #20 Skrevet 9. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: OK, det skjønner jeg nå. Er det da så vanlig å respondere med "så bra" når jeg foreslår kaffedate når man heller mener "aldri i livet"...? Eller har jeg gått glipp av noe i norsktimene? Ærlighet og folkeskikk har vi da alle forhåpentligvis lært engang. TS Anonymkode: 72c92...69c På internett er det vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå