Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #1 Skrevet 20. november 2004 Finnes det kazaa, eller andre fildelingsprogramer som ikke er fulle av spyware eller adware og annet dritt. Mao. fildelingsprogram som bare deler filer?
Ek_Erilar Skrevet 20. november 2004 #3 Skrevet 20. november 2004 Dersom du skulle finne på å drive med beskyttet programvare, er det greit å vite at DC++ sannsynligvis blir det første fildelingsprogrammet folk blir tatt for å bruke. Måten det er bygget opp på gjør det så vanvittig lett å bygge en sak mot fildeleren, siden man kan se -- og ta screenshot av -- alt personen har lagt ut. I Danmark har allerede fildelere fått døren sparket inn av myndighetene; jeg ville IKKE tatt sjansen på DC++ om jeg drev med beskyttet programvare. Det finnes en lite-versjon av kazaa uten spyware; kazaalite. Men kazaa-nettverket er fullt av fakes, virus, og elendige filer. Prøv eDonkey-nettverket eller Bittorrent. Jeg bruker eMule (eDonkey) og er storfornøyd. Eneste problemet er at det tar flere ganger så lang tid å få tak i en fil -- men det er MYE større utvalg av filer og MYE bedre kvalitet enn Kazaa. Husk bare på at det ikke er lov til å laste opp beskyttet programvare, og det er snakk om å forby nedlasting også (eller er det forbudt allerede?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå