Gå til innhold

Kazaa uten spyware

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det kazaa, eller andre fildelingsprogramer som ikke er fulle av spyware eller adware og annet dritt. Mao. fildelingsprogram som bare deler filer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du skulle finne på å drive med beskyttet programvare, er det greit å vite at DC++ sannsynligvis blir det første fildelingsprogrammet folk blir tatt for å bruke. Måten det er bygget opp på gjør det så vanvittig lett å bygge en sak mot fildeleren, siden man kan se -- og ta screenshot av -- alt personen har lagt ut.

I Danmark har allerede fildelere fått døren sparket inn av myndighetene; jeg ville IKKE tatt sjansen på DC++ om jeg drev med beskyttet programvare.

Det finnes en lite-versjon av kazaa uten spyware; kazaalite. Men kazaa-nettverket er fullt av fakes, virus, og elendige filer.

Prøv eDonkey-nettverket eller Bittorrent. Jeg bruker eMule (eDonkey) og er storfornøyd. Eneste problemet er at det tar flere ganger så lang tid å få tak i en fil -- men det er MYE større utvalg av filer og MYE bedre kvalitet enn Kazaa.

Husk bare på at det ikke er lov til å laste opp beskyttet programvare, og det er snakk om å forby nedlasting også (eller er det forbudt allerede?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...