AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Noen som vet om en plass man finner denne serien? Samt two and a half men også? Har lett på Dplay appen (uten å være registrert), men den var ikke der heller. Noen som vet? Anonymkode: f7492...bb6
stan Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Bruk VPN, og se fra CBS. Det har fungert fint så langt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Tv norge viser begge seriene (og visat 4 tror jeg)- Anonymkode: 51d01...137
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 På 9.10.2016 den 20.10, stan skrev: Bruk VPN, og se fra CBS. Det har fungert fint så langt. Takk, men er det mulig å gjøre via mobilen? Jeg bruker kun nett på mobil nemlig... 😬 (Har ikke wifi hjemme da jeg ikke har stort behov for det.) Netflix, Dplay, hbo osv har egne mobilapper, hadde derfor håpet at jeg kunne finne serien på en tilsvarende side. 😊 Anonymkode: f7492...bb6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 På 9.10.2016 den 20.11, AnonymBruker skrev: Tv norge viser begge seriene (og visat 4 tror jeg)- Anonymkode: 51d01...137 Det vet jeg, men nå var jeg ute etter å streame serien(e), og da aller helst til mobil, slik at jeg kan se det til/fra ting jeg skal. Anonymkode: f7492...bb6
stan Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, men er det mulig å gjøre via mobilen? Jeg bruker kun nett på mobil nemlig... 😬 (Har ikke wifi hjemme da jeg ikke har stort behov for det.) Netflix, Dplay, hbo osv har egne mobilapper, hadde derfor håpet at jeg kunne finne serien på en tilsvarende side. 😊 Anonymkode: f7492...bb6 Tipper det går bra. Jeg har VPN på mobilen og. Jeg har ikke prøvd CBS, men har ofte sett NRK i Kina. (NRK er blokkert i Kina). VPN gjør jo at det virker som om du surfer fra et annet sted og land. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 16 timer siden, stan skrev: Tipper det går bra. Jeg har VPN på mobilen og. Jeg har ikke prøvd CBS, men har ofte sett NRK i Kina. (NRK er blokkert i Kina). VPN gjør jo at det virker som om du surfer fra et annet sted og land. Oi, det hadde jo vært supert! Takk! Jeg har Cisco sin AnyConnect app som jeg bruker som vpn tilkobling for å logge på internsidene på jobb, men er usikker på hvordan jeg kan ordne enda en vpn tilkobling. (Litt stress å bruke samme app, for er så mye dill å endre jobbinnstillingene.) Har du tips på hva jeg gjør for å få dette til? Laster ned en annen vpn-app? Må si dette ligger litt over mitt kunnskapsnivå å få til... Anonymkode: f7492...bb6
stan Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, det hadde jo vært supert! Takk! Jeg har Cisco sin AnyConnect app som jeg bruker som vpn tilkobling for å logge på internsidene på jobb, men er usikker på hvordan jeg kan ordne enda en vpn tilkobling. (Litt stress å bruke samme app, for er så mye dill å endre jobbinnstillingene.) Har du tips på hva jeg gjør for å få dette til? Laster ned en annen vpn-app? Må si dette ligger litt over mitt kunnskapsnivå å få til... Anonymkode: f7492...bb6 Jeg bruker ExpressVPN, og fungerer nok bedre enn Cisco for denne bruken. Det er enkelt å sette opp hvilket land man skal surfe fra. Vær oppmerksom på om du på IP6 er du fortsatt sporbar. Bruker du kun IP4 er du helt skjult bak VPN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå