Gjest Gjest_Stocking lover_* Skrevet 7. juli 2008 #101 Skrevet 7. juli 2008 Joa, men ikke alt virker på alle. Jeg kjøpte sexy undertøy for noen år siden, men kjæresten likte meg mye bedre splitter naken. Selv blir jeg regelrett kåt av å se meg selv i speilet med intet annet enn stay-ups, så jeg ble veldig overrasket av reaksjonen hans. Synd å høre at han ikke hadde sansen for det. Stay-ups eller strømper med strømpeholder er jo bare utrolig sexy! Helst mør brune eller sorte og gjerne lange som går helt opp! Det går jo også an å kombinere det med et skikkelig kort miniskjørt eller kjole og høye hæler. Har du forsøkt det? Hilsen strømpedigger
Gjest Gjest_Stocking lover_* Skrevet 7. juli 2008 #102 Skrevet 7. juli 2008 Stay-ups er lekkert! Og jeg synes også at det gir typen lyst. Alle jenter burde prøve det! Ikke bare for typen sin skyld, men det er herlig å føle seg begjæret og veldig feminin, samtidig som det kan være gøy å ha det på seg i en vanlig sammenheng med skjørt under i f.eks vanlige selskap, hvor man kan tøye grensene til typen ved å lette litt på skjørtekanten av og til og bare glede seg til sexen senere... Jeg har dessuten kun lekkert og sexy undertøy. Hvorfor ha noe annet? Det er digg å friste kjæresten sin :love: Deilig å lese innlegget ditt. Du har virkelig tatt poenget!! Det er dessverre altfor få jenter som har skjønt hvilken virkning dette kan ha på en stakkars mann! En skjørtekant som glir oppover et strømpekledd lår gir i hvertfall meg full tenning. Ellers foretrekker jeg helt klart strømper med strømpeholder fremfor stay-ups. Og selvsagt ingen truse - eller synes du den blir litt drøy? Håper ellers det kalde sommerværet holder seg, så kanskje noen flere beholder strømpene på---- Ha det godt Banshee - du høres ut til å være en drøm!
~banshee Skrevet 8. juli 2008 #103 Skrevet 8. juli 2008 Deilig å lese innlegget ditt. Du har virkelig tatt poenget!! Det er dessverre altfor få jenter som har skjønt hvilken virkning dette kan ha på en stakkars mann! En skjørtekant som glir oppover et strømpekledd lår gir i hvertfall meg full tenning. Ellers foretrekker jeg helt klart strømper med strømpeholder fremfor stay-ups. Og selvsagt ingen truse - eller synes du den blir litt drøy? Håper ellers det kalde sommerværet holder seg, så kanskje noen flere beholder strømpene på---- Ha det godt Banshee - du høres ut til å være en drøm! Takk! Hihi! Også godt å høre at menn digger dette! Uten truse går seff også an. Det er fremfor alt kjempemorsomt! Ved å hviske til typen/den man holder på med, at en er truseløs i tillegg, blir det bare enda mer pirrende Jeg har blant annet strømpeholdere i lakk, de vises ikke før en letter litt på skjørtet, men når man først gjør det- oboy Synes også det er gøy å ha på et par hvite strømper jeg har, med blondekant med sløyfe på. Litt uskyldig men samtidig også litt frekt ^^ Bonusen er at når jeg har på meg strømper/stay ups av noe slag og ser meg selv i speilet med litt kort skjørt, blir jeg tent selv -av tanken på at det kan virke så tennende på ham pluss at det ser så bra ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå