Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #81 Skrevet 25. april 2005 Møtte han i knelangt skjørt med sorte strømper med holder under. Hentet han på flytoget og dro rett på restaurant. Synne Stakkars deg. Har du snakket med ham om det? Måtte bare...
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #82 Skrevet 27. april 2005 Ærlig talt. Er det ok at jenter på 14-15 år (bl a min datter) kjøper og bruker korsettlignende greier med strmpestropper, hofteholder, stayups strømper som de kjøper på Lindex, HM, KappAhl. Må innrømme at jeg helt klart synes dette er "sextilknyttede" plagg, og jeg synes det er utrolig vanskelig å diskutere dette med min datter fordi hun "ikke skjønner problemet." Diskusjonslei Mamma
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #83 Skrevet 29. april 2005 Til "Diskusjonslei Mamma" - Dersom din datter oppfører seg bra er det ingen grunn til bekymring. At hun og vennene følger moten må du akseptere. At du har en oppfatning av at stay-up strømper, korsetter o.l er klær som forbindes med sex er ganske typisk for din generasjon. På 50 og 60 tallet var det vanlig å bruke strømper og hofteholder ( din mor ? ). Det var feminint, men ble ikke sett på som sex tøy - alle kvinner brukte det jo. Det er elegant og erotisk med strømper og tilbehør. Om noen år bruker kanskje mange strømper igjen. Vil du da se på det med samme øyne ? Til Synne - Kjempefint at du lager erotikk i hverdagen for deg selv og kjæresten. Det krydrer livet. Hilsen en romantiker
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #85 Skrevet 3. mai 2005 . Til Synne - Kjempefint at du lager erotikk i hverdagen for deg selv og kjæresten. Det krydrer livet. Hilsen en romantiker Ikke sant! Han kommer på nytt besøk til helgen, og han har "bestilt" samme pakke.... Jeg blir yr og varm av å tenke på hvor kåt han ble sist :oops: Gleder meg! Synne
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 3. mai 2005 #86 Skrevet 3. mai 2005 Hadde du utelatt denne setningen; Jeg kjøpte svarte stay-ups på Rimi hadde jeg kanskje klart å ta dette seriøst
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #88 Skrevet 6. mai 2005 Bare 2,5 time til han kommer... Har sendt ham MMS bilde av meg selv i dagens antrekk Droppa holderen og har på hudfarvede stayups med litt skinn i. Skjørt til like over knærne og lange brune, enkle støvletter. God helg! 8) Synne
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #89 Skrevet 6. mai 2005 Hadde på et lekkert korsett m "innebygde" strømpeholdere og lekre strømper. Vi gikk og spiste og jeg var spent på reaksjonen da vi kom hjem og skulle legge oss. Hva han sa? "Er det ikke ubehagelig å gå i med alle de spilene og stroppene?" og så tilføyde han at han likte meg best uten noen ting på. Så etter det har jeg droppet både korsetter, strømpeholdere og strømper og stiller heller i nettoen.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #90 Skrevet 6. mai 2005 Hadde på et lekkert korsett m "innebygde" strømpeholdere og lekre strømper. Vi gikk og spiste og jeg var spent på reaksjonen da vi kom hjem og skulle legge oss. Hva han sa? "Er det ikke ubehagelig å gå i med alle de spilene og stroppene?" og så tilføyde han at han likte meg best uten noen ting på. Så etter det har jeg droppet både korsetter, strømpeholdere og strømper og stiller heller i nettoen. Tragisk. Hva slags mannfolk er han som ikke har sans for kvinner som pynter seg ? Kanskje du bør droppe han ?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #91 Skrevet 9. mai 2005 Buhu, nå er det igjen 2 uker til han kommer... :cry: Hva er det egentlig med menn og damer i strømper..? Har aldri opplevd makan til tenning, men skjønner jo bl. a. av denne tråden at det er en vanlig greie som menn har. Vi satt litt på Aker Brygge lørdag formiddag, og da ville han ha meg til å vippe på sandalen... Dette var også en greie for ham. Det endte med en kjapp BJ på handicapen Synne
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #92 Skrevet 15. mai 2005 Har ikke sansen for menn i strømper, men damer i strømper derimot....... Jeg tror dette med strømper og høye hæler er noe som tenner oss menn enormt fordi vi oppfatter det som det ypperste av kvinnelig påkledning. Tenk bare på gangen og svaien i ryggen som blir utrolig sexy med høye hæler. Og se et glimt av en strømpekant eller en strømpestropp når bena krysses er bare så ...... Hilsen mann
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #93 Skrevet 16. mai 2005 Buhu, nå er det igjen 2 uker til han kommer... :cry: Hva er det egentlig med menn og damer i strømper..? Har aldri opplevd makan til tenning, men skjønner jo bl. a. av denne tråden at det er en vanlig greie som menn har. Vi satt litt på Aker Brygge lørdag formiddag, og da ville han ha meg til å vippe på sandalen... Dette var også en greie for ham. Det endte med en kjapp BJ på handicapen Synne Vondt i venstre kne, har jeg noen teoretisk sjanse
recursion Skrevet 24. juni 2008 #94 Skrevet 24. juni 2008 La han ta på stay-up selv så sksl du se hvor kåt han blir.Han tenner nok på dem og ønsker dem på selv. Mange menn gjør det, men vil ikke innrømme det. hmmm. vil helst ha mitt undertøy for meg selv. men har en gang fått kjæresten min til å prøve strømpene mine. Det var veldig kinky, men deilig
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #95 Skrevet 25. juni 2008 Ja det skjønner jeg, GreenSky. I mitt tilfille hadde hun det på seg - jeg roter ikke i skuffene hennes. Altså, hun hadde kjøpt nytt undertøy fordi hun trengte det, ikke for å gjøre seg sexy for meg. Og hun hadde det på seg. Jeg likte det, syntes hun kledde det, og ble opphisset. Når hun merket det ble hun pottesur. Siden unngår hun å bruke klær etc som jeg finner sexy. Ideen hennes er at jeg skal tenne på henne og ikke de klærne hun går med. Så hun: -shaver ikke leggene? -bruker ikke sminke? -dasser rundt i "behagelige" klær hele tiden? -trener ikke? Og klager om du: -tar litt diskret aftershave. -sykler en tur for å stramme opp raua? -Klipper håret jevnlig? -Kjøper bukser som sitter fint? For det jeg beskriver er jo heller ikke "dere", satt på spissen. Det er hjelpemidler...
~banshee Skrevet 3. juli 2008 #96 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Stay-ups er lekkert! Og jeg synes også at det gir typen lyst. Alle jenter burde prøve det! Ikke bare for typen sin skyld, men det er herlig å føle seg begjæret og veldig feminin, samtidig som det kan være gøy å ha det på seg i en vanlig sammenheng med skjørt under i f.eks vanlige selskap, hvor man kan tøye grensene til typen ved å lette litt på skjørtekanten av og til og bare glede seg til sexen senere... Jeg har dessuten kun lekkert og sexy undertøy. Hvorfor ha noe annet? Det er digg å friste kjæresten sin :love: Endret 3. juli 2008 av ~banshee
kamela Skrevet 3. juli 2008 #97 Skrevet 3. juli 2008 Stay-ups er lekkert! Og jeg synes også at det gir typen lyst. Alle jenter burde prøve det! Jeg har dessuten kun lekkert og sexy undertøy. Hvorfor ha noe annet? Det er digg å friste kjæresten sin :love:
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #98 Skrevet 4. juli 2008 Joa, men ikke alt virker på alle. Jeg kjøpte sexy undertøy for noen år siden, men kjæresten likte meg mye bedre splitter naken. Selv blir jeg regelrett kåt av å se meg selv i speilet med intet annet enn stay-ups, så jeg ble veldig overrasket av reaksjonen hans.
shoegirl. Skrevet 6. juli 2008 #99 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Har akkurat kjøpt meg et par, gleder meg til å overraske kjæresten! Får håpe han liker det da Endret 6. juli 2008 av shoegirl.
~banshee Skrevet 6. juli 2008 #100 Skrevet 6. juli 2008 Et FETT TIPS!! ::: Ødelagt tynnstrømpebukse? Kom med hint om det og prøv å få ham til å klore dem av! Åååå, det er så digg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå