Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #62 Skrevet 13. april 2005 Du treng ikkje bruke strømpeholdar når du har stayups Du får kjøpt egne strømper for holdarar, og dei er det lettare å feste hempa i! Sjølv brukar eg helst strømper til holdar fordi eg føler gummibelegget på stayups av og til gneg i låret og vert litt "svett."
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #63 Skrevet 13. april 2005 Jeg vet, men var det beste jeg fant, og jeg var på desperat leting etter hvite stayups over hele sørlandsenteret Hvis noen vet hvor de kan ha, si gjerne ifra Med blondekant, det er finest!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #64 Skrevet 13. april 2005 Hei beibis jeg skulle bare si jeg hadde nytt hvitt undertøy i går med stay-ups og slik en stay-up holder til å ha på hoftene you know og jada reaksjonen ble at jeg ble gjennompult, for en effekt! selvtillitsboost som bare det jeg føler meg i dag høhø Jeg merker faktisk av og til at jeg får selvtillit bare av å ha på sånt kult undertøy som du nevner.. Føler meg vel og sexy og det gjør noe med hele selvfølelsen min. Rosa
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #66 Skrevet 18. april 2005 Hvite stayups får du iallefall på brudesalonger.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #67 Skrevet 18. april 2005 Takk for tips, men fikk tak i på en sexbutikk i byen her før jeg så innleggene deres. De funket fint, og ble en fin reprise igjen hoho! Jeg har begynt å få veldig sansen for slikt undertøy nå, vil kjøpe mer mer mer! Håper ikke det blir for mye for kjæresten å bli overrasket hver helg nå da :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #68 Skrevet 18. april 2005 Hei beibis jeg skulle bare si jeg hadde nytt hvitt undertøy i går med stay-ups og slik en stay-up holder til å ha på hoftene you know og jada reaksjonen ble at jeg ble gjennompult, for en effekt! selvtillitsboost som bare det jeg føler meg i dag høhø :o Hadde du deg strømpene under sexen.??? :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #70 Skrevet 18. april 2005 Jeg har begynt å få veldig sansen for slikt undertøy nå' date=' vil kjøpe mer mer mer! Håper ikke det blir for mye for kjæresten å bli overrasket hver helg nå da :oops:[/quote'] Neppe! En skikkelig heldiggris denne kjæresten din!
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2005 #71 Skrevet 18. april 2005 :oops: Er det bare meg som ikke takler stay-ups? Jeg har så lange ben at de ikke rekker lengre enn til et sånt ubehagelig sted litt over kneet, og kjøper jeg større detter de av. Siden jeg bruker bodylotion, sklir de, og glatt myk hud, syns jeg er bedre enn strømper.... Vet ikke, får det bare ikke til... Føler meg sexy i body, korsett og 50-talls inspirert undertøy, uten strømper.... For det får jeg altså ikke til
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #72 Skrevet 18. april 2005 :oops: Er det bare meg som ikke takler stay-ups? Jeg har så lange ben at de ikke rekker lengre enn til et sånt ubehagelig sted litt over kneet' date=' og kjøper jeg større detter de av. Siden jeg bruker bodylotion, sklir de, og glatt myk hud, syns jeg er bedre enn strømper.... Vet ikke, får det bare ikke til... Føler meg sexy i body, korsett og 50-talls inspirert undertøy, uten strømper.... For det får jeg altså ikke til [/quote'] Detter av med strømpeholdere? Det skal de jo ikke? :klø: Slike stay-ups med silikon synes jeg er grusomme og ubehagelige iallfall, de strammer jo slik at beina ser bolle ut og på en måte tyter litt.. kan ikke ha noe av slikt!
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2005 #73 Skrevet 18. april 2005 :o Trodde hele poenget med stay-ups var at man ikke trengte holdere, men at strømper med holdere var de strømpene uten gummi og dritt... Der er uansett de gummidritt strømpene jeg ikke takler
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #74 Skrevet 18. april 2005 Ah jeg blander sikkert navnene selv jeg :oops: men da er vi enige da
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #76 Skrevet 20. april 2005 quote="Spidey"]Hei beibis jeg skulle bare si jeg hadde nytt hvitt undertøy i går med stay-ups og slik en stay-up holder til å ha på hoftene you know og jada reaksjonen ble at jeg ble gjennompult, for en effekt! selvtillitsboost som bare det jeg føler meg i dag
Gjest Herrmann Skrevet 21. april 2005 #78 Skrevet 21. april 2005 lol, Ja den slags "sjalusi" på extrautstyr har jeg også opplevd at damer har hatt, men da er det helt at man er litt usikker på seg selv tror nå jeg da..
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #79 Skrevet 22. april 2005 Det som er greia er ekte vare. Lekre strømper med blonder og strømpeholdere. Nelle 8) ...innkjøpt og skal testes ut i kveld...! Rapport følger! Synne
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #80 Skrevet 25. april 2005 8) ...innkjøpt og skal testes ut i kveld...! Rapport følger! Synne ...det funka! En deilig helg med min kjæreste. Synd det er 2 uker til vi treffes igjen. Møtte han i knelangt skjørt med sorte strømper med holder under. Hentet han på flytoget og dro rett på restaurant. Lot hånda hans kjenne "hempene" utenpå skjørtet mitt under bordet. Han ble (om mulig) enda med råkåt. Etter middagen dro vi hjem og jeg kledde av meg foran ham. Beholdt strømpene på. Utrolig pirrende for oss begge. En deilig helg. Dessverre raknet ene strømpen i kampens hete. Må huske å kjøpe inn nye par til neste besøk. Synne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå