AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har to stygge hull under øynene og må få gjort noe med dem. Har noen erfaring med dette? Eller evt noe for å fjerne /redusere mørke ringer under øynene etterfulgt av dype hull . 30 årene ble visst litt harde mot øynene mine Anonymkode: da2f4...990
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har gjort dette flere ganger og er veldig formøyd. Har forsøkt både restylane og juvederm. Du burde bruke en behandler med lang erfaring, ikke la hvem som helst slippe til under øynene dine! Anonymkode: 9a3ff...ad3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort dette flere ganger og er veldig formøyd. Har forsøkt både restylane og juvederm. Du burde bruke en behandler med lang erfaring, ikke la hvem som helst slippe til under øynene dine! Anonymkode: 9a3ff...ad3 Tusen takk for svar. Hva koster dette og hvor lenge varer det ? Det begynner å gå på selvtilliten min så dette må jeg få gjort Anonymkode: da2f4...990
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg gjorde det hos erfaren behandler. Gått greit de første 3 gangene. 4 gangen gikk det noen uker og så fikk jeg en stor kul under øyet. Måtte gå på medisiner i fler mnd. Har fillere andre steder i ansiktet, det reagerer jeg ikke på. Nå vurderer jeg å ta fett under øynene i stede.... Anonymkode: 92042...e6e
Arabella Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Kunne du skrive hele overskriften på tråden på norsk, T? Jeg forstår ikke hva den betyr. "Tåre gjennom erfaring"? Jeg vet at "tear" betyr flere ting, men "tåre" var det mest nærliggende å tenke på. Endret 9. oktober 2016 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Kunne du skrive hele overskriften på tråden på norsk, T? Jeg forstår ikke hva den betyr. "Tåre gjennom erfaring"? Jeg vet at "tear" betyr flere ting, men "tåre" var det mest nærliggende å tenke på. Behandlingen heter det. Hva det er på norsk vet jeg ikke Anonymkode: da2f4...990 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det hos erfaren behandler. Gått greit de første 3 gangene. 4 gangen gikk det noen uker og så fikk jeg en stor kul under øyet. Måtte gå på medisiner i fler mnd. Har fillere andre steder i ansiktet, det reagerer jeg ikke på. Nå vurderer jeg å ta fett under øynene i stede.... Anonymkode: 92042...e6e Huff. Litt redd for klumper . Fett ? Overføring da eller ? Har vurdert det selv men finner ingen steder de utfører det Anonymkode: da2f4...990
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Kunne du skrive hele overskriften på tråden på norsk, T? Jeg forstår ikke hva den betyr. "Tåre gjennom erfaring"? Jeg vet at "tear" betyr flere ting, men "tåre" var det mest nærliggende å tenke på. Tear betyr rive og når det står 'tear through' er det vel mest logisk å tenke 'rive gjennom'? Siden du er så flink med språk Anonymkode: 7148c...8e1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff. Litt redd for klumper . Fett ? Overføring da eller ? Har vurdert det selv men finner ingen steder de utfører det Anonymkode: da2f4...990 Ja, fettransplantasjon jeg har tenkt på Tror de gjør det på større klinikker Hele området mitt som bare vokste veldig, så ut som jeg hadde fått bank. Var ikke små klumper. Anonymkode: 92042...e6e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fettransplantasjon jeg har tenkt på Tror de gjør det på større klinikker Hele området mitt som bare vokste veldig, så ut som jeg hadde fått bank. Var ikke små klumper. Anonymkode: 92042...e6e Aha. Garantert noe slikt jeg kommer til å få. Har to slappe pannekaker under øynene etterfulgt flere år med småbarn og lite søvn Anonymkode: da2f4...990
Arabella Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tear betyr rive og når det står 'tear through' er det vel mest logisk å tenke 'rive gjennom'? Siden du er så flink med språk Anonymkode: 7148c...8e1 Det har jeg aldri sagt at jeg er. Men jeg synes nok at "Rive gjennom erfaring" ikke er det minste bedre enn om det hadde betydd "tåre". For hva betyr "Rive gjennom erfaring"? Erfaring er et norsk ord. "Tear through" er engelsk.
ops2 Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 På 09.10.2016 den 23.39, Arabella skrev: Det har jeg aldri sagt at jeg er. Men jeg synes nok at "Rive gjennom erfaring" ikke er det minste bedre enn om det hadde betydd "tåre". For hva betyr "Rive gjennom erfaring"? Erfaring er et norsk ord. "Tear through" er engelsk. Ja, men noen ting er ikke oversatt til norsk, og gir ingen mening på norsk direkte oversatt. Altså kan man ikke skrive noe annet enn det engelske navnet på behandlingen. "Injeksjonsbehandling med fyllstoff av typen Restylane eller lignende under øynene" - nei, da skriver jeg heller tear through.
Arabella Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 (endret) 1 time siden, ops2 skrev: Ja, men noen ting er ikke oversatt til norsk, og gir ingen mening på norsk direkte oversatt. Altså kan man ikke skrive noe annet enn det engelske navnet på behandlingen. "Injeksjonsbehandling med fyllstoff av typen Restylane eller lignende under øynene" - nei, da skriver jeg heller tear through. Det gikk etterhvert opp for meg hva du hadde ment; kall meg gjerne treg. Hvis du hadde skrevet dette (for eksempel) i overskriften: "Behandling med "Tear through" - noen med erfaring?" ville det ikke bli misforstått. Det hadde ikke tatt så lang tid å skrive, heller. Endret 11. oktober 2016 av Arabella Bokstavfeil. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #14 Skrevet 11. oktober 2016 1 time siden, Arabella skrev: Det gikk etterhvert opp for meg hva du hadde ment; kall meg gjerne treg. Hvis du hadde skrevet dette (for eksempel) i overskriften: "Behandling med "Tear through" - noen med erfaring?" ville det ikke bli misforstått. Det hadde ikke tatt så lang tid å skrive, heller. Ok @Arabella. Neste gang . Jeg vil fortsatt høre andres meninger og erfaringer. Restlyane i kinnbein også Anonymkode: da2f4...990
Arabella Skrevet 11. oktober 2016 #15 Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok @Arabella. Neste gang . Jeg vil fortsatt høre andres meninger og erfaringer. Restlyane i kinnbein også Anonymkode: da2f4...990 Jeg er også, i likhet med deg, plaget med mørke ringer under øynene og på evig jakt etter noe som kan om ikke hindre dem helt, så i hvert fall minske dem. Jeg må bruke concealer for ikke å se syk ut.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har prøvd det og det hjalp på de mørke ringene. Behandleren sa at jeg burde ta litt ekstra ca 3 måneder etter, men siden jeg må reise langt så ble det ikke noe av det. Kan godt tenke meg å ta det igjen, men jeg syns jeg lett får poser (ser ut som veskefylte poser) under øynene etter Restylane, så jeg kvier meg litt. Anonymkode: b6b81...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå