Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eva var den eneste som hindret Lars i å tilstå. 

Anonymkode: 63106...dd4

Å tilstå drapet på Karianne ja. Det var ikke derfor Erik satt inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, Sol79 skrev:

Å tilstå drapet på Karianne ja. Det var ikke derfor Erik satt inne.

Men Helene begikk selvmord da hun fikk vite at det var faren. Nå vet politiet det samme, og tror derfor på Erik.

Skrevet

men Lars tilsto aldri... Vi fikk aldri se det. Da hjelper det ikke å si at Eva var den eneste som hindret han.

Anonymkode: 7705f...310

Skrevet
På 12/23/2016 den 16.49, AnonymBruker skrev:

men Lars tilsto aldri... Vi fikk aldri se det. Da hjelper det ikke å si at Eva var den eneste som hindret han.

Vi trenger ikke se det for å forstå det. Dette er ikke amerikansk film hvor man trenger ting inn med teskjeer.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi trenger ikke se det for å forstå det. Dette er ikke amerikansk film hvor man trenger ting inn med teskjeer.

var ganske innlysende at Aksel ville bli tatt etter han skøyt Eva.. Så det de brukte teskje-taktikken i den serie ja

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vet jeg blåser liv i en ga,mel tråd, men jeg har et spørsmål. Jeg vet jo nå etter å ha lest denne hvordan alt ender. Men saken er den at jeg ikke har fått tid til å se sesong 2 enda pga en travel høst, men tok den opp så den ligger på dekoderen. Nå ligger jeg rett ut med influensa, men skal jeg gidde å bruke tiden min på å se den? Det gjør meg ikke noe å vite hvordan det ender, jeg er av den typen som leser siste siden av en bok ogsåfør jeg begynner å lese, Hehe. Så hva sier dere? Yey or ney til å gidde å bruke 8 timer på å se den? :) 

Anonymkode: 626cb...4bb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg blåser liv i en ga,mel tråd, men jeg har et spørsmål. Jeg vet jo nå etter å ha lest denne hvordan alt ender. Men saken er den at jeg ikke har fått tid til å se sesong 2 enda pga en travel høst, men tok den opp så den ligger på dekoderen. Nå ligger jeg rett ut med influensa, men skal jeg gidde å bruke tiden min på å se den? Det gjør meg ikke noe å vite hvordan det ender, jeg er av den typen som leser siste siden av en bok ogsåfør jeg begynner å lese, Hehe. Så hva sier dere? Yey or ney til å gidde å bruke 8 timer på å se den? :) 

Anonymkode: 626cb...4bb

Jeg likte den. Hadde gjort det hvis jeg var deg. 

Anonymkode: e4990...c14

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde giddet, og jeg har sett sesong to. Jeg ville heller funnet en annen serie å se på. 

Anonymkode: 9f3f3...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...