Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #1 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Noen som skal se på? Endret 3. desember 2016 av Nordvesta Redigert overskrift pga. innlegg som inneholder spoilers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 9. oktober 2016 #2 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg! Gleder meg 😃 Når begynner det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 9. oktober 2016 #3 Del Skrevet 9. oktober 2016 Ja. Ser fram til den nye sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #4 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) 4 minutter siden, Vinky skrev: Jeg! Gleder meg 😃 Når begynner det? 27 oktober 21:40 Denne sesongen har 8 episoder Endret 9. oktober 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 9. oktober 2016 #5 Del Skrevet 9. oktober 2016 Ja! Jeg måtte se de siste minuttene av siste episode for å huske hva som hadde skjedd Er det bare jeg som har så dårlig hukommelse når det kommer til serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #6 Del Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, penny_ skrev: Ja! Jeg måtte se de siste minuttene av siste episode for å huske hva som hadde skjedd Er det bare jeg som har så dårlig hukommelse når det kommer til serier? Det er jo trass alt et og et halvt år siden serien gikk på TV sist Tida flyr O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 9. oktober 2016 #7 Del Skrevet 9. oktober 2016 29 minutter siden, Jacklost skrev: 27 oktober 21:40 Denne sesongen har 8 episoder Can't wait! Nicolai Cleve Broch er så kjekk Flere enn meg som gleder seg litt ekstra til å se på pga han? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #8 Del Skrevet 9. oktober 2016 7 minutter siden, Vinky skrev: Can't wait! Nicolai Cleve Broch er så kjekk Flere enn meg som gleder seg litt ekstra til å se på pga han? Han holder seg bra til å være 40 Jeg synes han tar seg bra ut meg grått hår også faktisk Er ikke homo altså Men kan se at han er en kjekkas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 9. oktober 2016 #9 Del Skrevet 9. oktober 2016 53 minutter siden, Jacklost skrev: Han holder seg bra til å være 40 Jeg synes han tar seg bra ut meg grått hår også faktisk Er ikke homo altså Men kan se at han er en kjekkas Jaa 😍 Hn holder seg utrolig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #10 Del Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, Vinky skrev: Jaa 😍 Hn holder seg utrolig bra! Tenkte på dette bildet Jeg liker han veldig godt som skuespiller, helt siden jeg så han for første gang i Uno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetsPlay Skrevet 18. oktober 2016 #11 Del Skrevet 18. oktober 2016 Skal ikke se...slutten på ses1 var en gedigen skuffelse. Var akkurat som manus forfatterne tok loddtrekning om hvem som skulle være morderen da de skrev manuset (på siste skrive dag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. oktober 2016 #12 Del Skrevet 26. oktober 2016 På 18.10.2016 den 9.07, LetsPlay skrev: Skal ikke se...slutten på ses1 var en gedigen skuffelse. Var akkurat som manus forfatterne tok loddtrekning om hvem som skulle være morderen da de skrev manuset (på siste skrive dag) Men det er ikke sikkert han er morderen nå da Det starter i morgen, jeg gleder meg så mye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 26. oktober 2016 #13 Del Skrevet 26. oktober 2016 Skal se den men har ikke TV, så tenker jeg betaler TV2 Sumo-abonnement for èn mnd når hele serien er lagt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2016 #14 Del Skrevet 26. oktober 2016 Mhm...jeg må nok forsøke å ta opp og følge med. Husker heller ikke alle detaljer på slutten, men skitt au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. oktober 2016 #15 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Visste dere at sesong 1 er blitt dubbet til fransk? Fant det akkurat ut https://tv-programme.com/acquitted_serie/ Endret 27. oktober 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 27. oktober 2016 #16 Del Skrevet 27. oktober 2016 For de som liker Nicolai så ligger hele Lekestue på YouTube nå, har nettopp sett den: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 27. oktober 2016 #17 Del Skrevet 27. oktober 2016 I kveld begynner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. oktober 2016 #18 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hvem ser på nå? Så kjekt å se fortsettelsen endelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #19 Del Skrevet 27. oktober 2016 Shit glemte å se det Noen som vet om det går i reprise, ev når og hvor? Anonymkode: f472b...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. oktober 2016 #20 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit glemte å se det Noen som vet om det går i reprise, ev når og hvor? Anonymkode: f472b...d48 Det går i reprise 22:40 mandag Sjekket på tv2 guiden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå