AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hvor mye bruker du på hudpleie produkter, sminke og klær i året? Jeg må innrømme at jeg sliter litt med dårlig samvittighet når det gjelder forbruket mitt. Mine barn har alt det de trenger pluss litt til. Likevel klarer jeg ikke å bruke mye penger på meg selv uten å få skikkelig dårlig samvittighet. Anonymkode: 63891...57f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 11 minutter siden, MyIian skrev: Hvor mye bruker du, da? Hittil i år har jeg brukt 7.000 på hud , hår og klær Anonymkode: 63891...57f
MyIian Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hittil i år har jeg brukt 7.000 på hud , hår og klær Anonymkode: 63891...57f Det er jo ingenting. Jeg trodde du skulle svare mange titusen per år.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg kjøper kun det mest nødvendige og får dårlig samvittighet likevel. Følte meg litt dum når jeg fikk dårlig samvittighet over å ha kjøpt nye sko. De kostet 400 og de gamle var utslitt 😂 Anonymkode: 30042...7ae
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hittil i år har jeg brukt 7.000 på hud , hår og klær Anonymkode: 63891...57f Må legge til. Grunnen til at det ble litt mye i år er at jeg har kjøpt Anastasia contour kit, en god del ansikts kremer mot rynker osv. Og regnsko, bra tur jakke osv Anonymkode: 63891...57f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper kun det mest nødvendige og får dårlig samvittighet likevel. Følte meg litt dum når jeg fikk dårlig samvittighet over å ha kjøpt nye sko. De kostet 400 og de gamle var utslitt 😂 Anonymkode: 30042...7ae Jeg også 😑 Hadde tenkt å levere tilbake noen Hunter støvler så jeg ikke hadde dyrere sko enn mine barn. De får nye sko flere ganger i året mens jeg kjøper når de siste er helt ferdige. Må nok lære å godta meg og mine forbruk Anonymkode: 63891...57f
Vifsla Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Nei, kjære vene, hvorfor i all verden skal du ha dårlig samvittighet? Mangler barna dine noe? Bruker du penger du ikke har? Må dere leve på spaghetti og knekkebrød fordi du har vært hos frisøren? Barna mine mangler ingenting, de har det de behøver. Jeg har litt penger på en bufferkonto så vi kan tåle at vaskemaskinen ryker eller bilen må på verksted. Og jeg bruker mine penger på hudpleieprodukter, frisør eller klær når jeg trenger det. Uten å tenke meg om to ganger eller få et fnugg av dårlig samvittighet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 36 minutter siden, Vifsla skrev: Nei, kjære vene, hvorfor i all verden skal du ha dårlig samvittighet? Mangler barna dine noe? Bruker du penger du ikke har? Må dere leve på spaghetti og knekkebrød fordi du har vært hos frisøren? Barna mine mangler ingenting, de har det de behøver. Jeg har litt penger på en bufferkonto så vi kan tåle at vaskemaskinen ryker eller bilen må på verksted. Og jeg bruker mine penger på hudpleieprodukter, frisør eller klær når jeg trenger det. Uten å tenke meg om to ganger eller få et fnugg av dårlig samvittighet. Tusen takk 😊 Det sitter nok igjen etter en tøff barndom med fattigdom . Barna mine mangler ingenting. Vi har begge god lønn og lite utgifter . Har sparekonto til oss og barna pluss bufferkonto. Jeg får rett og slett ikke til å komme til det punktet der jeg tenker at jeg fortjener det Anonymkode: 63891...57f
Fjaselina Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Det er ingen her som kan meine at du brukar for lite eller passe, eller for mykje på deg sjølv. Det kjem jo heilt an på inntekter og andre utgifter. Eg har slutta å legge saman kva eg brukar på meg sjølv, trur det er mindre enn mange andre, men eg kjøper det eg treng, både til meg og borna. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 På Sunday, October 09, 2016 den 23.46, Fjaselina skrev: Det er ingen her som kan meine at du brukar for lite eller passe, eller for mykje på deg sjølv. Det kjem jo heilt an på inntekter og andre utgifter. Eg har slutta å legge saman kva eg brukar på meg sjølv, trur det er mindre enn mange andre, men eg kjøper det eg treng, både til meg og borna. Det er sant det . Jeg ønsker å komme til det punktet der jeg ikke lenger tenker tall men kjøper det jeg har lyst til. Jeg har jo råd til det meste jeg vil ha Anonymkode: 63891...57f
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Kjøper sminke for ca 1500 kr i året, da på taxfree Hudpleie for sikkert 2000 i året Shampoo/balsam/hårkur for 1500 Frisør for 3000 Hudbehandlinger 1500 Dette er rundt rekna, (garantert noko eg har gløymt) Har absolutt ikkje dårleg samvit. Ungane mine får det dei treng.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 21 timer siden, Stjerner og planeter skrev: Kjøper sminke for ca 1500 kr i året, da på taxfree Hudpleie for sikkert 2000 i året Shampoo/balsam/hårkur for 1500 Frisør for 3000 Hudbehandlinger 1500 Dette er rundt rekna, (garantert noko eg har gløymt) Har absolutt ikkje dårleg samvit. Ungane mine får det dei treng. 👏👏 Du fortjener det Anonymkode: 63891...57f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #15 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg kjøper veldig lite til meg selv for tiden, syntes det er mer moro å handle til babyen Babyen får klær og utstyr for minst 3000,- i måneden, selv har jeg vel ikke kjøpt noe til meg selv bortsett fra hudpleieprodukter for 1200,- på våren og to par joggesko og ei turbukse (som mannen kjøpte til meg) Det er mulig han kjøpte en ullgenser til meg i vinter også, og jeg kjøpte en silkekjole på salg til 300,- (satt ned fra 3000,-) i sommer (den revna første gangen jeg brukte den ) Åja, også måtte jeg kjøpe 3 par nye jeans siden de gamle var for store. Så det eneste jeg har kjøpt til meg selv etter jeg fikk barn er altså hudpleieprodukter, en kjole og jeans (alt på megasalg og buksene måtte jeg jo ha) Anonymkode: d020a...c32
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #16 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg kan faktisk ikke fatte og begripe hvorfor noen gidder å bruke så enorme summer på slike fullstendig unødvendige ting. Anonymkode: cc702...542
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #17 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg bruker mye mer. Barna har det de trenger og mer til. Vi har råd til ferier og har bufferkonto. Regner med det er penger du har tjent selv Kos deg du Anonymkode: f7a51...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå