AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hei! Møtt en fantastisk fyr, helt ut av det blå sa det bare klaff. Men, jeg er litt treig.. Bruker lang tid på å tørre å forplikte meg (er gjerne eksklusive, men er ikke der at jeg er klar til å være kjærester etter 2 dager på en måte..). Vært borti mye gærne menn, så er litt brent barn 😂 I går ble han litt vel full, jeg var så og si edru.. Han liret av seg gang på gang hvor mye han elsker meg osv og at jeg er dama i hans liv. Jeg måtte jo bare si til han at det kan han faktisk ikke mene- vi hr kjent hverandre 1,5 uke!! Ingen elsker noen etter så kort tid! Men jo, det gjør han. Jeg blir bare oppgitt. Han vil så gjerne være kjærester, jeg er langt i fra klar og kjenner ikke fyren en gang (selv om det hittil er veldig positivt🙈). Også vil han jo sees hele tiden osv, jeg merker jeg blir stresset og er livredd for å havne i et nytt forhold med en fyr som bestemmer alt og "ødelegger" livet mitt.. Hvorfor stresse sånn? Mer det noen som hr noen erfaringer? Finnes det de som faktisk bare er litt kjappe med ting, uten å være sprø? Han sa et par andre ting jeg reagerte på i går også, men det var nok mest fyllerør (og det kan hende den beste en gang i Blandt.. Han virker ikke som typen som drikker mye- har fast jobb og virker stabil sånn ellers 🙈 Han sendte beklager for oppførselen min melding til morgenen i dag også.. Anonymkode: ecd9f...69a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Høres ut som samme type som jeg har møtt. Jo mer han pusher jo mer skriker hele meg etter å løpe fra han🙈 Jeg er vant med å ha liten kontakt og interesse fra de jeg holder på med, han her vil ha meg på tråden 24-7👀 Tror vi begge to må ta oss en prat med disse mannfolka så de forstår at vi trenger TID😝 Anonymkode: 4d192...8ff
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Ja, har datet noen sånne Altså, vær klar over at de gjør sånn med alle de møter og dater. Snart kan du sikkert se en tråd som sier "Hjelp! Hver gang jeg liker en jente så blir jeg sånn som dette. Hva skal jeg gjøre?" Anonymkode: bf016...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Nei, huff. Slike mennesker styrer jeg unna. Det er alltid underliggende problemer med slike folk. Anonymkode: 87f2a...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som samme type som jeg har møtt. Jo mer han pusher jo mer skriker hele meg etter å løpe fra han🙈 Jeg er vant med å ha liten kontakt og interesse fra de jeg holder på med, han her vil ha meg på tråden 24-7👀 Tror vi begge to må ta oss en prat med disse mannfolka så de forstår at vi trenger TID😝 Anonymkode: 4d192...8ff Haha, ja. Jeg snakket med han om det i går før han ble så full (tidligere på dagen). Og det virket lissom som det var greit da, men han følte det fremdeles på samme måte 😂 Jeg vet, heldigvis, at han reiser mye i jobb og derfor ikke kan se meg hele tiden 😂 Men det skriker høyt i meg også; for tidligere menn jeg har møtt med samme tendens har vist seg å være "mini-psykopater" som skal eie meg, kontrollere meg og til en hver tid vite hva og hvem og hvorfor. Jeg studerer, og kvelder på skolen har de klart å vri til utroskap og horeri og værre er.. Jeg har nok hatt uflaks, men er helt klart veldig brent på sånn type oppførsel 😂 Anonymkode: ecd9f...69a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Din reaksjon er helt naturlig, det du kaller "brent barn" er bare erfaring. Aldri hørt uttrykket "easy come easy go"? Ingen elsker noen etter 1,5 uke - de er kun betatt. Og det er disse som også gjerne kan droppe deg som en varm potet. Ta et skritt tilbake og si at du vil ha en naturlig progresjon her. Anonymkode: 12db8...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har datet noen sånne Altså, vær klar over at de gjør sånn med alle de møter og dater. Snart kan du sikkert se en tråd som sier "Hjelp! Hver gang jeg liker en jente så blir jeg sånn som dette. Hva skal jeg gjøre?" Anonymkode: bf016...8b2 Nettopp, akkurat det jeg tenker (i tillegg til det jeg svarte i det andre innlegget 🙈). Får gi han en sjans, men blir jeg mer kvelt- hopper han nok fort videre til en annen kvinne han elsker og beundrer etter noen dager.. Argh, hvorfor skal det være så vanskelig å finne en normal, vanlig mann 😜 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, huff. Slike mennesker styrer jeg unna. Det er alltid underliggende problemer med slike folk. Anonymkode: 87f2a...4dc Takk- jeg er egentlig litt enig med deg 🙈👿 dumt, for han virker hyggelig. Hadde hn bare ikke vært så på hele tiden 😂 Anonymkode: ecd9f...69a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Møtt en fantastisk fyr, helt ut av det blå sa det bare klaff. Men, jeg er litt treig.. Bruker lang tid på å tørre å forplikte meg (er gjerne eksklusive, men er ikke der at jeg er klar til å være kjærester etter 2 dager på en måte..). Vært borti mye gærne menn, så er litt brent barn 😂 I går ble han litt vel full, jeg var så og si edru.. Han liret av seg gang på gang hvor mye han elsker meg osv og at jeg er dama i hans liv. Jeg måtte jo bare si til han at det kan han faktisk ikke mene- vi hr kjent hverandre 1,5 uke!! Ingen elsker noen etter så kort tid! Men jo, det gjør han. Jeg blir bare oppgitt. Han vil så gjerne være kjærester, jeg er langt i fra klar og kjenner ikke fyren en gang (selv om det hittil er veldig positivt🙈). Også vil han jo sees hele tiden osv, jeg merker jeg blir stresset og er livredd for å havne i et nytt forhold med en fyr som bestemmer alt og "ødelegger" livet mitt.. Hvorfor stresse sånn? Mer det noen som hr noen erfaringer? Finnes det de som faktisk bare er litt kjappe med ting, uten å være sprø? Han sa et par andre ting jeg reagerte på i går også, men det var nok mest fyllerør (og det kan hende den beste en gang i Blandt.. Han virker ikke som typen som drikker mye- har fast jobb og virker stabil sånn ellers 🙈 Han sendte beklager for oppførselen min melding til morgenen i dag også.. Anonymkode: ecd9f...69a Vel, etter min mening og erfaring så hadde jeg tatt dette som et tegn på at han ikke er helt safe. Jeg endte opp på krisesenter til slutt og en lang kamp "tilbake til livet" av en som var like kjapp. Og når jeg ser tilbake på de mennene i livet mitt som ikke har vært helt friske, så startet de alle med den type oppførsel. Veldig fort elsker deg, veldig fort kjærester, sier masse fine ting, er bare helt totalt overveldende "bra" liksom. Men så har vi han jeg var sammen med i nesten to år. Han gikk også fort frem. Men han på en annen måte, en roligere men rask måte, Respektfull men ærlig på at han bare viste at det var oss to. Selv om det endte så var det et fint forhold. Vi hadde blant annet sex føste kvelden og gjorde alt "fort og feil" Men med han funket det. Så det ER ikke lett og vite, men selv har jeg funnet ut at det er likegreit å være på den sikre siden å enten sette ned foten og avvente reaksjonen, eller bare la de gå med en gang om de er så ivrige som du beskriver! Anonymkode: 71097...6db 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, akkurat det jeg tenker (i tillegg til det jeg svarte i det andre innlegget 🙈). Får gi han en sjans, men blir jeg mer kvelt- hopper han nok fort videre til en annen kvinne han elsker og beundrer etter noen dager.. Argh, hvorfor skal det være så vanskelig å finne en normal, vanlig mann 😜 Anonymkode: ecd9f...69a Gjør du det slutt går det 1,5 uke før han elsker en ny. Ikke for å ødelegge gleden (huff) men plis, vær forsiiiiktiiiig, bare Anonymkode: bf016...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja. Jeg snakket med han om det i går før han ble så full (tidligere på dagen). Og det virket lissom som det var greit da, men han følte det fremdeles på samme måte 😂 Jeg vet, heldigvis, at han reiser mye i jobb og derfor ikke kan se meg hele tiden 😂 Men det skriker høyt i meg også; for tidligere menn jeg har møtt med samme tendens har vist seg å være "mini-psykopater" som skal eie meg, kontrollere meg og til en hver tid vite hva og hvem og hvorfor. Jeg studerer, og kvelder på skolen har de klart å vri til utroskap og horeri og værre er.. Jeg har nok hatt uflaks, men er helt klart veldig brent på sånn type oppførsel 😂 Anonymkode: ecd9f...69a Uflaks kanskje, men det er sånn små psykopater er desverre. De store psykopatene også, som gjerne starter som små. Og de er jo også ute etter damer, derfor treffer man titt og ofte på dem. Vi jenter må derfor være mer våken, bruke tid (take a step back, bør være en fast regel) og sette grenser! Det er vi ikke så gode på! Foresten så kan man aldri spørre en psykopat om han er psykopat for de mangler innsikt i sin egen væremåte og oppførsel! En umulig case man bare må komme seg vekk fra! Anonymkode: 71097...6db
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Mnai. Følelsesmessig underutviklet. Styr unna. Anonymkode: 75b99...935
meeeg9 Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har datet noen sånne Altså, vær klar over at de gjør sånn med alle de møter og dater. Snart kan du sikkert se en tråd som sier "Hjelp! Hver gang jeg liker en jente så blir jeg sånn som dette. Hva skal jeg gjøre?" Anonymkode: bf016...8b2 hahahhaha
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 "Elsker deg" kan ha flere betydninger. Kan ofte si til jenter at jeg elsker dem, og betydningen er lett, på samme måte som man elsker pizza. Har også sagt det på fylla, å da har jeg ofte forstått i ettertid at det kanskje ble tolket feil av dem. Slapp av å se hvor det går er min anbefalning. At han "elsker deg" kan jo bety at han elsker å tilbringe tid sammen med deg! Styr unna om han snakker om å flytte sammen eller stifte familie med deg spesifikt. Anonymkode: de378...a8f 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Elsker deg" kan ha flere betydninger. Kan ofte si til jenter at jeg elsker dem, og betydningen er lett, på samme måte som man elsker pizza. Har også sagt det på fylla, å da har jeg ofte forstått i ettertid at det kanskje ble tolket feil av dem. Slapp av å se hvor det går er min anbefalning. At han "elsker deg" kan jo bety at han elsker å tilbringe tid sammen med deg! Styr unna om han snakker om å flytte sammen eller stifte familie med deg spesifikt. Anonymkode: de378...a8f Tusen takk for svar!! Skal prøve å slappe av, og se hvordan det går 🙈🙈 har ikke lyst å gi opp enda, men har litt piggene ute 😜 Anonymkode: ecd9f...69a
Gjest Minesveiper Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 Hvilken type mann er dette? Vet du om han har vært med mange damer før? Hvis han er av typen som ikke har vært med mange kvinner, så er han nok bare i lykkerus over at han har møtt noen som er engasjert i han
Gjest Lovecraft Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 3 timer siden, Minesveiper skrev: Hvilken type mann er dette? Vet du om han har vært med mange damer før? Hvis han er av typen som ikke har vært med mange kvinner, så er han nok bare i lykkerus over at han har møtt noen som er engasjert i han Haha føler meg litt igjen i det som blir sagt her, men jeg kan si at jeg er ingen psykopat og har ikke noe ekstra baggage på kjøpet. For meg er det at personen har faktisk tatt seg bryet med å ta kontakt, bli kjent med meg og være rett og slett engasjert. Jeg opplever ikke det ofte så det skaper en slags type "hype" eller lykkerus som Minesveiper beskriver. Jeg blir bare helt ekstatisk og glad Så ikke trekk noen forhastede konklusjoner og se an situasjonen først TS
Gjest Minesveiper Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 37 minutter siden, Lovecraft skrev: Haha føler meg litt igjen i det som blir sagt her, men jeg kan si at jeg er ingen psykopat og har ikke noe ekstra baggage på kjøpet. For meg er det at personen har faktisk tatt seg bryet med å ta kontakt, bli kjent med meg og være rett og slett engasjert. Jeg opplever ikke det ofte så det skaper en slags type "hype" eller lykkerus som Minesveiper beskriver. Jeg blir bare helt ekstatisk og glad Så ikke trekk noen forhastede konklusjoner og se an situasjonen først TS Det er jo slik det er når man for aller første gang opplever at en man liker er engasjert i en Jeg tror ikke kvinner helt tenker over hvor lite man som mann opplever å bli oppsøkt, det er ikke ofte. Man blir enda sjeldnere oppsøkt av noen man er interessert i. Man kan bli sendt mange blikk, men det betyr jo ikke at noen av damene kommer bort og sier hei. Hvis man ikke er flink til å ta kontakt med kvinner selv får man nesten ikke gjort seg noen erfaringer, og hvor mange norske menn er egentlig flink når det kommer til å ta kontakt med damer? Var derfor jeg lurte på om han hadde mye dameerfaring. Hvis han har mye erfaring fra før synes ikke jeg han virker særlig troverdig heller.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #18 Skrevet 9. oktober 2016 Han jeg dater sender og mye meldinger. Synes det er søtt jeg. Ham prøver å holde på min interesse. Inkluderer meg i dagens gjøremål, at han gleder seg til neste treff osv. Er ikke så store mengder at jeg føler det som kleint heldigvis. Anonymkode: 3cbe3...bcc
giirly95 Skrevet 11. oktober 2016 #19 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg skulle ønske FLERE gutter var sånn jeg. Ikke at de sier at de elsker meg etter en uke da, da hadde jeg nok blitt litt skremt. Men veldig mange gutter er ekstremt reserverte og hard to get, tar år og dager før de vil ha noe forhold. Ville nok ikke sagt at han du dater er gæren eller noe, han er nok bare veldig forelska i tanken på at dere kan bli noe noen får lettere følelser enn andre, og det er fult mulig å få følelser og bli glad i noen på kort tid. Hvis du synes han er litt for klengete, så sier du bare til han at han må slaappe av litt. Enklere er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå