Gå til innhold

Lurer på om jeg melder meg ut av KG.. Grensen er nådd snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer på KG? Har ved noen anledninger kommet med det jeg synes er helt enkle spørsmål og det eneste jeg ønsker er ett helt enkelt svar.

Men hva skjer.. Jo jeg får en haug med svada svar som ikke er i nærheten av hva jeg spør om. Jeg er en dårlig mor,gjør ting feil og jeg føler meg som en total idiot som kunne finne på å spørre om ting.

Hvorfor kan ikke "voksne" folk bare svare på det vi andre spør om.? Ren høfffelighet synes nå jeg. Er dette ett helt ekstremt tilfelle her inne på KG? Gjør folk dette kun for å gjøre kvalm og ha dette som tidsfordriv?

Finnes det andre forumsider på Internett som er bedre eller er det slik overalt. Håper folk kan svare og diskutere normalt 

Anonymkode: 72731...10f

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en liten pause fra kvinneguiden, og heller forsøke deg hos litt forskjellige andre debatt-forum / sosiale medier på internett. For eksempel diskusjon.no eller VGD eller noen andre nettsteder. Kanskje du trives bedre (eller mener at du får bedre svar der) og du velger å bli værende på noen andre debatt-forum.

Eller kanskje du trekker den slutningen at Kvinneguiden egentlig ikke var så aller verst alikevel, og dermed kommer du tilbake hit om en stund. :tongue: Det kan vel uansett ikke skade å "sondere terrenget" litt, og sjekke hvordan ståa er andre steder...

Anonymkode: aa880...645

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ta en liten pause fra kvinneguiden, og heller forsøke deg hos litt forskjellige andre debatt-forum / sosiale medier på internett. For eksempel diskusjon.no eller VGD eller noen andre nettsteder. Kanskje du trives bedre (eller mener at du får bedre svar der) og du velger å bli værende på noen andre debatt-forum.

Eller kanskje du trekker den slutningen at Kvinneguiden egentlig ikke var så aller verst alikevel, og dermed kommer du tilbake hit om en stund. :tongue: Det kan vel uansett ikke skade å "sondere terrenget" litt, og sjekke hvordan ståa er andre steder...

Da gjør jeg det. Takk for råd

Skrevet

Tja. Se for deg at en mor sier hun banker dattera, og hun lurer på om hun skal male rommet hennes rosa. Tror du ikke folk hadde reagert på at hun sa hun banket dattera? Alle skulle bare svare på spørsmålet om rosa rom?

Anonymkode: 58d87...e70

• Liker 8
Skrevet

Ok. Ha det bra. God natt.

Anonymkode: d41d3...b8f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det andre forumsider på Internett som er bedre eller er det slik overalt. Håper folk kan svare og diskutere normalt 

VGD er litt bedre i sosial oppførsel en KG. Problemet med VGD er at sensuren er langt strengere. Men det handler da mest om politiske temaer. Her på KG mangler mange sosiale ferdigheter og beskyldninger hagler. Dette stort sett fra enkelte som skriver med AB funksjonen. Den har ikke VGD for eksempel. Derfor slipper man de verste personanklagelser som man dessverre har her på KG. Faktisk aldri opplevd så mye av det i mine 15 år på ulike debattfora.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Gothminister skrev:

VGD er litt bedre i sosial oppførsel en KG. Problemet med VGD er at sensuren er langt strengere. Men det handler da mest om politiske temaer. Her på KG mangler mange sosiale ferdigheter og beskyldninger hagler. Dette stort sett fra enkelte som skriver med AB funksjonen. Den har ikke VGD for eksempel. Derfor slipper man de verste personanklagelser som man dessverre har her på KG. Faktisk aldri opplevd så mye av det i mine 15 år på ulike debattfora.

Nei, det er vel ikke alle steder du har blitt avslørt for å lyve om jobb og utdanning heller?

Anonymkode: 94123...e03

• Liker 12
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er vel ikke alle steder du har blitt avslørt for å lyve om jobb og utdanning heller?

Anonymkode: 94123...e03

Nettopp slikt som dette finner man kun på KG. Og igjen er det en AB.

• Liker 11
Gjest Baremenneske
Skrevet

Høres ut som det hadde vært bedre å kutte ut AB- funksjonen tenker jeg etter å ha lest her... -men det var nå heller ikke et konkret svar til TS..Sorry, TS!☺

Skrevet

Jeg har ofte måtte tatt meg en pause på KG på grunn av dette. Det er fryktelig slitsomt at så mange her inne streber etter å finne feil og å kritisere andre medlemmer her inne. Jeg ser at altfor mange her inne får ufortjent pepper.

Skulle tro vi gikk på ungdomsskolen.

• Liker 8
Gjest Naturbarn1
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer på KG? Har ved noen anledninger kommet med det jeg synes er helt enkle spørsmål og det eneste jeg ønsker er ett helt enkelt svar.

Men hva skjer.. Jo jeg får en haug med svada svar som ikke er i nærheten av hva jeg spør om. Jeg er en dårlig mor,gjør ting feil og jeg føler meg som en total idiot som kunne finne på å spørre om ting.

Hvorfor kan ikke "voksne" folk bare svare på det vi andre spør om.? Ren høfffelighet synes nå jeg. Er dette ett helt ekstremt tilfelle her inne på KG? Gjør folk dette kun for å gjøre kvalm og ha dette som tidsfordriv?

Ikke ta alt så alvorlig.  

Mange brukere tror de er verdensmestere i det meste. 

Gjør det på din egen måte 

Er mitt svar.  

Føler ikke noe behov på og utbasunere noe som helst. 😊

Endret av Naturbarn1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå fant jeg tråden du sikkert henviser til, den diskusjonen skal jeg ikke blande meg inn i - men jeg vil tipse deg om én ting: Lag spørsmålet enkelt! Skriv bare spørsmålet, i dette tilfellet "Hvordan kan man logge seg inn på Helsenorge sine sider hvis man ikke har kodebrikke?". All den tid du legger til mer informasjon, vil det være helt naturlig at folk reagerer og tar dette med i svarene sine.

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nei jeg ville prøvd å finne en bedre og et mer profesjonelt forum.

Skrevet

50% er folk som kjeder seg og svarer svarer deretter...

Du må bare få deg et filtre og se forbi bullshiten...

Anonymkode: 38adb...cb5

• Liker 1
Gjest KapteinM
Skrevet

Noen her på kg klarer bare ikke svare høfflig, men må være frekk for å føle seg bedre. Lurer av og til på om det er voksne folk som svarer. Er nok noen veldig unge her inne også som leker seg. 

Skrevet

Denne tråden har vel utartet seg til selve definisjonen på hele Kvinneguiden!

Lange tråder blir til krangling mellom enkelte brukere, med kverulering, tull og bråk!

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden har vel utartet seg til selve definisjonen på hele Kvinneguiden!

Lange tråder blir til krangling mellom enkelte brukere, med kverulering, tull og bråk!

Synes den representerer KG godt her og viser trolla. Påstander, beskyldninger, sjikane osv. Alt dette hører til når KG folket barker sammen.

• Liker 1
Gjest KapteinM
Skrevet
4 timer siden, Gothminister skrev:

Helt enig. AB funksjonen ødelegger mye. Hjelper kanskje på noe men ødelegger sånn at det blir skrevet mye dritt her inne, personangrep osv.. Skulle tro det er mange tenåringer her inne som prøver å leke tøffe, så er det nok mange som kjeder seg og trenger litt action.

Skrevet

Jeg foreslår at du starter en ny tråd, TS. Fordi denne kommer mest sannsynlig bare til å bli slettet da denne kranglefanten har ført til at det kommer til å bli en massiv rydding.

Jeg håper du fikk ihvertfall noen svar som var til hjelp. :)

Anonymkode: dd7ca...c51

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, KapteinMats skrev:

Helt enig. AB funksjonen ødelegger mye. Hjelper kanskje på noe men ødelegger sånn at det blir skrevet mye dritt her inne, personangrep osv.. Skulle tro det er mange tenåringer her inne som prøver å leke tøffe, så er det nok mange som kjeder seg og trenger litt action.

Er nok mange unge her som ønsker og provosere en del. Ikke ukjent at enkelte brukere forsøker å provosere så mye at man til slutt får brukeren til og eksplodere i sinne å skrive noe som igjen resulterer til utestengelse. Dette har jeg selv observert ble gjort på VGD for en tid tilbake. Så her på KG og i andre slike fora, der kan alt skje. Personlig synes jeg det er greit at mennesker får muligheten til å blåse litt. Jeg tror vi alle trenger å slenge litt dritt. For det beviser jo denne tråden og mange flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...