AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Han jeg var sammen med de siste årene var veldig traust i sengen, Han sa hele tiden at han var SÅ glad i sex, likte det litt kinky, trengte sex hver dag. Jeg ble glad da vi datet, for en sånn mann liker jeg. Jeg har alltid vært glad i å teste nye ting, og sex er viktig for meg. Mulig jeg var feil dame for han her. For den store sexlysten viste han aldri. Ble litt traust sex på sofaen eller i sengen etter leggetid. Tok jeg initiativ så ble jeg avvist. Noe forspill ble det aldri. Vi endte med å ha sex når det passet ham, og da veldig kjedelig sex. Og det siste året lå han stort sett bare på rygg. Frustrerende for meg. Fra å være seksuelt aktiv så gikk jeg inn i en slags koma, koblet ut sex. Nå har han ny dame, 12 år yngre, og det var perfekt for ham, noe yngre og sprekere. Men vil han endre seg ang sex? At han tør opp med en annen en? At jeg var feil dame for ham, at det var derfor han ble så kjedelig? Anonymkode: 27586...d4d
Sphere Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg endrer meg etter partner. Vi er tross alt to om å ha sex. Det handler om å finne ut hva partner liker og gjøre det best mulig for oss begge. Derfor vil den sexen jeg hadde med eksen være annerledes enn med feks deg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg tror egentlig at du skal fokusere mest på ditt eget sexliv, full full fokus på deg! Jeg var for eksempel helt vill i sengen med en fyr, og mindre vill i sengen med en annen fyr. Alt kommer an på forskjellige ting, og jeg skylder ikke på han ene fyren fordi det ikke gikk like vilt for seg med han. Jeg tenker at jeg sikkert kunne gjort mer for bedre sex der, noe både du og han du tenker på også sikkert kunne gjort - uten at det skjedde? Så pytt pytt, la det gå. Fokuser på å utvikle deg seksuelt nå fremover, dette kan bare være et lite dytt i riktig retning Bli bare enda mer ambisiøs ut av det, og husk til neste gang - at du kan gjøre mer for å få det bedre. - Da vil du hvert fall føle at du har prøvd. En erfaring rikere Anonymkode: 87e96...bc7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Har du egentlig lyst til å høre at det er godt mulig han har større apetitt på sex med den 12 år yngre dama enn han hadde med deg? Anonymkode: 9bbf4...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du egentlig lyst til å høre at det er godt mulig han har større apetitt på sex med den 12 år yngre dama enn han hadde med deg? Anonymkode: 9bbf4...6f9 Hehe, det går bra det. Men han er en ganske lukket person, vanskelig å komme innpå. Istedet for at jeg dro ham i min retning, så tilpasset jeg meg hans retning. Om han har våknet opp med hun som er 12 år yngre, så er det bra. Men han har alltid vært "dau", alltid styrt hvor og når. Han hadde masse fantasier men det var liksom opp til meg å oppfylle dem. Men å snakke om sex, det likte han ikke. Anonymkode: 27586...d4d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Tror bare han hadde masse fantasier, men å ta dem ut live, der stoppet det. Og det at helsen hans er dårlig, og fysikken ikke helt på topp...begrenser seg da. Så hvordan han skal klare å holde tritt med henne, vel, lykke til Anonymkode: 27586...d4d
Erek Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 Hei! Jeg tror også dette var en kar som var stor i kjeften 😀😀 alle kan forandre seg til det bedre, men som regel kreves det litt selvinnsikt, empati og nysgjerrighet. Ikke tenk mer på ham!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 Da jeg møtte eksen min var han drittkjedelig i senga. Typ kun misjonær, veldig rolig. Jeg foretrekker å bli knullet skikkelig. Men han endret seg etter mine behov, også "laget" vi vår egen sex sammen, prøvde ut nye ting som ingen av oss hadde gjort med andre før og fikk et sinnsykt deilig sexliv! Den dag i dag, 3 år etter bruddet, er det ingen som har kunnet måle seg med han og sexen vår.. huff. Anonymkode: ce86c...94f 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 Problemet var at han jobbet så mye, alltid sliten, og mye å tenke på ellers som slet han ut. Så istedet for å ha det artig i sengen, så trappet jeg ned til hans nivå. Godtok at han var sliten, vondt i ryggen, trøtt og lei alt, inklusiv meg tydeligvis. Angrer på at jeg ikke dro ham mer med, fikk vekket det lille monsteret som visstnok bodde i ham. Man endrer seg og tilpasser seg den man er sammen med. Min forrige kjæreste var alltid på, og vi hadde det kjempeartig, sinnsykt god sex. Og når han siste her ga uttrykk for å være lik, elsket sex, men så endte det med rolig sex når han orket...sukk... ts Anonymkode: 27586...d4d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 Når man er voksen og har en ok eller god job, så har man ikke alltid tid og ork til å oppfylle alle fantasier man ønsker det dessverre, selv om kvinner tror det skal være slik. Når kvinner tar 14 timers arbeidsdagene så kan vi snakkes Ganske sykt at rettesnoren for hva som skal være et godt liv og et godt sexliv styres av de som enten ikke jobber eller jobber normalt egentlig. Noen av oss må stå på for at samfunnet skal gå rundt med tanke på verdiskapning og da har vi ikke alltid tid til å være superelskere. Anonymkode: 33fc7...46c 1
Kristiansand123 Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Ja det er klart de kan. Øvelse gjør mester!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg jobber mine 12-14 timer om dagen, så ser ikke helt problemet... Anonymkode: 27586...d4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå