Aurelia Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Heiiii. Jeg har sett litt på trailere til No Man's Sky, og jeg digger det at man kan bygge opp ferdigheter/undersøke ting osv. At det er litt fritt, liksom. Har også spilt Skyrim, og elsker dette. Men har litt lyst på et sånt type spill som er litt mer barnslig Noe skikkelig fargerikt og søtt osv. Og det til PS4, da det er det eneste jeg har. Evt noe som går til Mac
Minya Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Søk etter open world, survival og sandbox-spill der du kjøper spillene dine. Har du Steam, funker de aller fleste spillene på Mac. Empyrion (early access), Minecraft, Subnautica (early access) og Terraria til en viss grad (det er begrenset i størrelse) feks, hører hjemme i No Man's Sky-sjangeren. I Skyrim-sjangeren har du jo de tidligere spillene Oblivion og min favoritt, Morrowind. For å finne flere, søker du etter first person RPG og evt non-linear (dette betyr at spillet ikke krever at du følger en bestemt questlinje, men at du kan gjøre akkurat det du vil, når du vil).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå