AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 I dag har han prøvd å nå meg på alle sosiale medier + TLf før 12... Hvordan kan jeg si i fra på en fin måte at han er for pågående? Og hvorfor gjør han sånn? Vi har ikke møtt hverandre enda.... Anonymkode: 80a46...a01
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Gjør han det hele tiden? Anonymkode: 42854...9b8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Hvis det føles kleint og du ikke er komfertabel så dropp ut. Du har ikke møtt ham, og skylder ham ingenting. Greit å vise interesse, men det går en fin linje der. Du kan jo avvente med å svare på mld hans, la de ligge uleste noen timer selv om han kan se at du er logget på. Det bør være et hint nok. Anonymkode: ff8ec...f15 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør han det hele tiden? Anonymkode: 42854...9b8 Nei, det blir sakte og sikkert mer av det.. jeg blir bokstavelig talt fysisk dårlig av det for det er for mye... Veldig trist for jeg synes han virker som en fin fyr, men på sikt tror jeg dette kan bli for mye.. Anonymkode: 80a46...a01
Snappa Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Har litt inntrykk av at det er manne-taktik. De kjører hardt ut i begynnelsen så vi skal miste pusten og bli smigret (funket dårlig på deg, he he) Når de har "fanget" oss sklir de unna. Har opplevd noen sånne selv. Ba han ene slappe av litt, rett og slett. Da sluttet han, og selv om vi fortsatte og møtes, fikk jeg aldri så mye som et kompliment noen gang igjen 1
Gjest Lovecraft Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag har han prøvd å nå meg på alle sosiale medier + TLf før 12... Hvordan kan jeg si i fra på en fin måte at han er for pågående? Og hvorfor gjør han sånn? Vi har ikke møtt hverandre enda.... Anonymkode: 80a46...a01 TS Du kan jo bare si "Ta det lugnt grabben"?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 jeg hadde en slik, de gjør det for å få oss in love-bevisst taktikk-som regel er det bollshitt første bokstav c? Anonymkode: 53c86...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 Ingen C i navnet😜 Ringte han opp igjen etter at han hadde prøvd å ringe meg X antall ganger. Og tror jeg klarte å si i fra at jeg trenger litt space😅 Han er jo så fin på så mange områder men for en som er vant til at menn tar kontakt 1 gang hver tredje uke blir det litt mye med 10-15 ganger på 8 timer🙈 Anonymkode: 80a46...a01
Drama.Queen Skrevet 10. oktober 2016 #9 Skrevet 10. oktober 2016 Du skriver en tekstmelding: Hold kjeft for faen! Før Kl.12, det er ALT for tidlig til å ringe noen. 4
Sykkelkopp Skrevet 10. oktober 2016 #10 Skrevet 10. oktober 2016 Han er desperat og needy. Finn deg noen andre. P være i forhold med han blir veldig stress 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #11 Skrevet 10. oktober 2016 Hadde ditcha han. Har snakket med mange menn som er på samme måte og har kuttet dem ut alle sammen. Takler rett og slett ikke needy menn. Hvorfor er det så mange av dem? Anonymkode: 27631...64f
jabx Skrevet 10. oktober 2016 #12 Skrevet 10. oktober 2016 Tviler på at det er en bevisst taktikk. Det er en elendig taktikk, for det fungerer ikke. Han er rett og slett bare needy og innpåsliten. Det blir sannsynligvis ikke bedre.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #13 Skrevet 10. oktober 2016 Han gjør nok sånn fordi han ER sånn. Om du ber ham roe seg litt ned, så gjør han sannsynligvis det for en periode, og så begynner han igjen. Har møtt noen sånne menn selv, og de suger all energien ut av deg. Neste mann som begynner på den måten, kommer jeg til å kutte ut tvert. Livet er for kort for å bruke tid på masete folk. Ikke bare tar det mye tid, men jeg går konstant rundt og er irritert fordi jeg vet at vedkommende snart kommer til å mase igjen. Anonymkode: 8380a...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå