Gå til innhold

Sånn "dansematte-pc-greie".....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som skjønner hva jeg mener.... :oops: ?

Så det nevnt en eller annen plass her inne, men husker ikke hvor.

Lurer på¨hva dette er?

Jeg liker å bevege meg til musikk, så hvis dette er noe man blir svett av er det kanskje midt i blinken?

Men hva er det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at den finnes til Playstation og XBOX.

Det er en matte med piler på som du står på. Så ser du på skjermen og beveger deg etter det som blir vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er piler foran på siden og bak, som du skal trø på i forskj. kombinasjoner. De kommer opp på skjermen, og du må treffe riktig, slik at du følger takten til sangen. Det finnes forskj. vanskelighetsnivåer, og det er både kjekt og anstrengende, så du får virkelig trening av spillet.

Vet ikke med xbox, men det finnes på playstation. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har litt flaks, så har play.com tilbud på både spill og matte til playstation. Dvs begge deler til 30 pund. Det geniale er at de alltid deler opp pakken, og dermed vil man få to pakker på 15 pund hver, og vips så unngår man tollen.

Jeg tenkte egentlig mer på hvor man fikk tak i matte og spill til pc. For jeg tror ikke at det er verdens enkleste sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser du hvordan matten ser ut. Denne passer til playstation. Selve navnet på spillet er Dance Dance Revolution (ddr). Poenget med hele greia er at man har et spill i tillegg, tror det finnes tre stykker til nå, og det spillet har flere forskjellige sanger. På skjermen får man opp hvilke piler på matta man skal tråkke på, og så gjelder det å holde følge. Spillet er lagt opp med masse forskjellige vanskelighetsgrader, så man har gode muligheter for å bli bedre og bedre. Det eneste er at man fort blir lei av musikken.

I følge de jeg kjenner som driver med dette, så er det veldig god trening. Iallfall når man kommer opp på litt vanskeligere nivåer.

(Det nyeste på denne fronten er visst noe som heter Pari Pari(?), der man har laserlys og greier, og der skal man bruke armene og hendene i takt med musikken, og man skal treffe disse laserstrålene med hendene eller noe... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er KJEMPEGØY!

Har hatt mitt spill i ca en mnd.. Og jeg får ikke nok. Vil helst bare danse og danse.. (Og det sier litt om spillet, iom at jeg HATER å trene)

Du store for en god trening det er..:)

Anbefales på det varmeste.

Du kan bruke det på PC-en din også.. Da trenger du en omformerting til matten og software.

http://www.ddrnorway.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...