AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har funnet en veldig god app som er perfekt å bruke når man vil trene musklene i underlivet. Mener denne også kan brukes for menn, det er ikke bare vi kvinner som bør gjøre dette! Det er en fin "investering" i et bedre sexliv og mer nytelse. Jeg har definitivt fått resultater etter å gjøre rundt 10 sessions hver dag i en ukes tid, det er ikke mye og det har allerede gitt resultater. Nå skriver jeg med hensikt til å motivere kvinner, jeg vet ikke helt hvor bra dette fungerer for menn og hva som er fordelene - men sterkere orgasmer som resultat av kegel trening gjelder for begge kjønn.. Jeg har iallefall fått mye mer intense orgasmer, og jeg kjenner at det kniper veldig hardt når jeg har en finger inni skjeden. Når jeg onanerer med dildo og får orgasme så må jeg bruke makt for å holde dildoen i skjeden ettersom vaginaen min presser den ut. Dette er normalt, men trykket er mye sterkere nå enn tidligere. Og orgasmene dere... Ah, det er fantastisk! Jeg er singel og har dog ikke hatt sex siden jeg begynte å trene underlivet. Det man også kan gjøre er å knipe mens mannen er inni deg. Dette gjorde jeg med eksen min og han elsket det, men musklene mine var ikke så sterke som de er nå. Dette er noe de aller, aller fleste menn ELSKER, det eneste negative er at det kan gjøre at han kommer ganske fort, så kanskje best å spare det til slutt? Det er også praktisk med godt trente underlivsmuskler om du skulle ha en partner som har en penis under gjennomsnittet. Mer nytelse både for deg og han. Etterhvert som man er godt trent vil det være enkelt å skvise musklene sammen over lengre tid, eventuelt kan man pulsere, noe som også er sykt deilig. Når jeg trener mine muskler så varierer jeg mellom å skvise i noen sekunder til å pulsere hvert sekund. Appen PFEI - Kegel trainer (regner med den finnes på Android, jeg har iOs) er veldig kjekk å bruke. En session varer i 1 minutt, noen ganger kortere, og man kan trene hvor som helst, når som helst. Jeg har allerede fullført 6 økter i dag og det blir garantert flere. Gjør det faktisk mens jeg skriver, fin multitasking. Så, sett i gang med treningen damer! Det vil virkelig gjøre en forskjell på sexlivet! Og menn, dere kan trene dere til å holde tilbake orgasmer om dere har problemer med at dere kommer for fort, og orgasmene deres vil bli sterkere. Kjør på! Anonymkode: 9b604...a20 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Er det du som har utviklet appen? Dette var jo verre enn amerikansk reklame jo. Anonymkode: e3618...64b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som har utviklet appen? Dette var jo verre enn amerikansk reklame jo. Anonymkode: e3618...64b Haha, nei, innlysende er det ikke meg om du hadde søkt opp appen, så hadde du sett det. Om du ikke er interessert i å trene musklene dine der nede så trenger du ikke svare i denne tråden heller. Anonymkode: 9b604...a20 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Det er vel stor uenighet i om dette hjelper på seksuell tilfredstillelse og/eller orgasme. For meg gjorde det ingenting.. Alltid greit med sterk bekkenmuskulatur da. Anonymkode: 9ee89...778
Sphere Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Vi menn merker stor forskjell på de som trener og de som ikke trener iallefall.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Seriøst damer betyr det virkelig så lite for dere? Anonymkode: 9b604...a20
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst damer betyr det virkelig så lite for dere? Anonymkode: 9b604...a20 Jeg er enig med deg hvert fall. :D Husker mattelæreren på ungdomskolen, veldig suspekt, jeg vet, fortalte jentene at de burde trene bekkenbunnsmuskelen, fordi det var veldig deilig for mannnen. Vi hadde han altså i naturfag også, men dette tok han opp i mattetimen. Men jeg har faktisk gjort det siden da. Har jo bare hatt sex med en person, men han syntes jeg er utrolig stram og deilig hvert fall. Også er det bare fordeler i forhold til fødsel også. Strammer alltid når vi hadde sex også, er eksen min nå da, så lever i midlertidig sølibat. Anonymkode: 63fa0...e96
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst damer betyr det virkelig så lite for dere? Anonymkode: 9b604...a20 Man kan godt lese innlegget ditt og ta råd uten å ha noe behov for å diskutere videre på det. Du gir såpass god info i HI at det ikke er mye mer å si. For menn kan det ha den fordelen at det kan hjelpe med å holde tilbake utløsning. Anonymkode: 8d7a2...d23
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 9 timer siden, Sphere skrev: Vi menn merker stor forskjell på de som trener og de som ikke trener iallefall. Merkelig. Spurt to menn jeg har vært med om de kjenner jeg kniper og de sier nei. De si er derimot at jeg føles stram uansett men i og med at de ikke kunne kjenne knipene tror jeg ikke de hadde noen årsak. Alle fitter er elastiske og forandrer seg gjennom månedssyklusen. En som føles stram den ene uka kan være "løs" neste uke og plassen i vagina har sjeldent noe å gjøre med hverken antall sexpartnere eller knipeøvelser. Noe derimot knipeøvelser er kjempe nyttig for er å forsterke musklene i kvinnens underliv slik at det vil være mer muskler og nerver (og dermed mer følelse ) som trekker seg sammen under orgasme og for menn å holde lenger i senga. Min beste sexpartner trente sin pc muskel først uten et håndkle som vekt så med håndkle som vekt og han holdt i timesvis ' sexgud og han takket trening av pc muskelen for det Anonymkode: 36e97...6a3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå