AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Har datet en veldig flott og fin mann to ganger nå, men følelsene kommer ikke, ingen sommerfugler. Er litt tilbakeholden etter å ha vært igjennom noen kjipe brudd, men det har han også. Han her er den fødte gentleman, ser meg og mine behov hele tiden, veldig oppmerksom og god. Når jeg har datet de jeg ble sammen med en gang i tiden så kjente jeg det med én gang, at DETTE er mannen jeg vil ha...men se hvor det tok meg, hjertesorg hver gang. Har noen opplevd at følelsene vil komme etterhvert, etter at man blir bedre kjent? Liker han her, men vil ikke ødelegge har ham heller... Anonymkode: a613d...1c8
Gjest Sly Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Selvfølgelig kan følelser komme etter hvert. Nå har det tydeligvis blitt slutt med de andre som du trodde var mannen i ditt liv, så jeg ville ikke satset så mye på den magefølelsen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, Sly skrev: Selvfølgelig kan følelser komme etter hvert. Nå har det tydeligvis blitt slutt med de andre som du trodde var mannen i ditt liv, så jeg ville ikke satset så mye på den magefølelsen. Det er nettopp det, den magefølelsen er ikke stort å satse på. Men vil ikke gjøre denne fyren vondt heller, han er så alt for god til det. Er nok bare litt tilbakeholden, redd for en ny smell at jeg holder litt igjen... Anonymkode: a613d...1c8
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp det, den magefølelsen er ikke stort å satse på. Men vil ikke gjøre denne fyren vondt heller, han er så alt for god til det. Er nok bare litt tilbakeholden, redd for en ny smell at jeg holder litt igjen... Anonymkode: a613d...1c8 Sommerfuglene vil nok ikke komme når de ikke har kommet enda. Det som kan oppstå derimot, er en slags kjærlighet. Du blir glad i ham. Som et familiemedlem som alltid står ved din side. Og du kan leve lykkelig med ham. Om du aksepterer at sexen eller den rå fysiske tiltrekningen kanskje ikke er like sterk som den kunne vært med en annen
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Sommerfuglene vil nok ikke komme når de ikke har kommet enda. Det som kan oppstå derimot, er en slags kjærlighet. Du blir glad i ham. Som et familiemedlem som alltid står ved din side. Og du kan leve lykkelig med ham. Om du aksepterer at sexen eller den rå fysiske tiltrekningen kanskje ikke er like sterk som den kunne vært med en annen Uff, blir som å være med en kompis da. Vil jo føle forelskelse, tiltrekning, ønske om å ha sex med ham. Føler ingenting av det der nå. Anonymkode: a613d...1c8 1
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uff, blir som å være med en kompis da. Vil jo føle forelskelse, tiltrekning, ønske om å ha sex med ham. Føler ingenting av det der nå. Anonymkode: a613d...1c8 Da ville jeg innsett at en mann som passer denne beskrivelsen: " fødte gentleman, ser meg og mine behov hele tiden, veldig oppmerksom og god " ikke har noe med seksuell tiltrekning å gjøre. Og funnet meg en annen 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 5 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Da ville jeg innsett at en mann som passer denne beskrivelsen: " fødte gentleman, ser meg og mine behov hele tiden, veldig oppmerksom og god " ikke har noe med seksuell tiltrekning å gjøre. Og funnet meg en annen Du har nok rett. Endelig den perfekte mann, og så null tiltrekning. Faller bare for bad guys, orker ikke det mer! Anonymkode: a613d...1c8
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok rett. Endelig den perfekte mann, og så null tiltrekning. Faller bare for bad guys, orker ikke det mer! Anonymkode: a613d...1c8 Skjønner deg godt. Men det er ikke nødvendig at han er bad. Det er bare at de som er bad har egenskaper du finner tiltrekkende. Som dominanse og uforutsigbarhet. Du kan finne det blant good guys også. Du må bare lete bedre 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Skjønner deg godt. Men det er ikke nødvendig at han er bad. Det er bare at de som er bad har egenskaper du finner tiltrekkende. Som dominanse og uforutsigbarhet. Du kan finne det blant good guys også. Du må bare lete bedre Enig med deg. Jeg liker ikke "bad boys" selv om jeg har vært tiltrukket av feil type menn. Har vært tiltrukket av veldig gode menn også, men man få føle at man fortjener en god mann og våge å tro det. I tillegg er det en fryd å date gode menn, der en bad boy vil lese signalet om at du er litt tilbaketrukket "som en utfordring/hard to get", hvor en god fyr vil se "hun er litt sårbar, respekterer det og lar tiden gå litt". Sistnevnte vil heller skape rom for tid og trygghet, førstnevnte vil heller pushe deg og tøye grensene dine. Om du er vandt til sistnevnte i stedet for å bli respektert, så vil du bli litt usikker i en slik situasjon. Anonymkode: ce751...656
Snappa Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 Skjønner akkurat hva du mener.... Har truffet en haug med bra fyrer opp igjennom mine 4 år som single, men bare en som har gitt meg rushet og ønsket om å gå videre med. Selv etter ett og et halvt år med sporadisk kontakt og ingen tegn til interesse fra ham foruten å ha sex, så er jeg på trynet... Trodde man vokste det av seg, men tydeligvis ikke... Vel, jeg ønsker å kjenne sommerfugler i magen, tiltrekning og galskap når jeg forelsker meg, ikke at det er hyggelig. Så det er vel derforr man fortsatt er single etter 4 år da... He he
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg ser at jeg nok må bryte med han her. Crap. Fin fyr og stort hjerte. Vanskelig å bryte da han er veldig interessert. Kanskje gi det et forsøk til, ta en ny date. Vanskelig dette her. Orker ikke en mann som gir meg grå hår, som gjør meg "ustabil" med sin oppførsel. Vil ha noe trygt, godt og forutsigbart. Anonymkode: a613d...1c8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Har møtt en fantastisk fyr som virkelig behandler meg som ei prinsesse, han kunne ikke vært snillere og mer omtenksom. Jeg er blitt veldig glad i han og avhengig av han, men jeg kjenner ingen sommerfugler:( Savner forelskelsesfølelsen... Har holdt på i 6 mnd så tviler på den kommer... Anonymkode: 0500e...10e
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Har møtt en fantastisk fyr som virkelig behandler meg som ei prinsesse, han kunne ikke vært snillere og mer omtenksom. Jeg er blitt veldig glad i han og avhengig av han, men jeg kjenner ingen sommerfugler:( Savner forelskelsesfølelsen... Har holdt på i 6 mnd så tviler på den kommer... Anonymkode: 0500e...10e Det er ikke så dumt å være med en sånn person nødvendigvis. Forelskelsesfølelsen varer bare en kort periode uansett Det spørs hva du prioriterer Endret 9. oktober 2016 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 Det er nettopp det...forelskelse forsvinner jo. Ser at jeg nok kunne ha elsket han her etterhvert. Men siden han er en så fin fyr så vil jeg ikke såre ham. Han virker allerede forelsket. Vi har jo ikke hatt sex, så vet ikke hvordan den biten vil spille inn. ts Anonymkode: a613d...1c8
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp det...forelskelse forsvinner jo. Ser at jeg nok kunne ha elsket han her etterhvert. Men siden han er en så fin fyr så vil jeg ikke såre ham. Han virker allerede forelsket. Vi har jo ikke hatt sex, så vet ikke hvordan den biten vil spille inn. ts Anonymkode: a613d...1c8 Liker du sex hvor mannen er dominant? Presser deg mot veggen, kaster deg på senga, flytter deg rundt som han vil? Ikke forvent det Jeg tror ikke du kommer til å finne en mann du ikke er spesielt tiltrukket til bra nok til at du endrer mening. Eneste du får ut av det er oxytocin og østrogenet ditt vil da gjør at du blir mer knyttet til mannen. Men det betyr ikke mer tiltrukket. Men så trenger du ikke nødvendigvis tiltrekking for å elske noen heller
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: Det er ikke så dumt å være med en sånn person nødvendigvis. Forelskelsesfølelsen varer bare en kort periode uansett Det spørs hva du prioriterer Forelskelsesfølelsen trenger ikke å forsvinne, det kommer an på kjemi og hvordan man er som person. Anonymkode: 9681f...370
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 For min del må det være noe helt fra starten. Ser dety med en gang. Klarer ikke å bli forelsket i en venn... Anonymkode: 9681f...370 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #18 Skrevet 10. oktober 2016 8 timer siden, Sykkelkopp skrev: Liker du sex hvor mannen er dominant? Presser deg mot veggen, kaster deg på senga, flytter deg rundt som han vil? Ikke forvent det Hva kan man forvente da?☺ Anonymkode: a7040...15e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #19 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva kan man forvente da?☺ Anonymkode: a7040...15e Søren, ble litt skuffa nå kjenner jeg, liker at menn slenger meg rundt 😂 Anonymkode: a613d...1c8
Sykkelkopp Skrevet 10. oktober 2016 #20 Skrevet 10. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan man forvente da?☺ Anonymkode: a7040...15e En gentleman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå