Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

I går var jeg hos frisøren for en klipp. Klippet ganske mye, 15-20 cm. Det var første gang jeg var hos denne frisøren, og det blir nok med det ene besøket tror jeg. Hun klippet altså bare rett av, hun gredde håret mitt og så klippet hun. Hun delte det ikke i lag, slik tidligere frisører alltid har gjort. Er dette vanlig?? 

Jeg har veldig langt hår og går bare til frisøren ca en gang i året. Jeg føler at det ikke ble gjort skikkelig og at jeg like gjerne kunne gjort dette selv, eller fått noen til å gjøre det for meg. Det føltes veldig uprofesjonelt og simpelt ut, men hun skulle ha 900kr for det!? Det ser heller ikke spesielt rett ut, og jeg måtte selv gå over med saks da jeg kom hjem for å fjerne små hårstrå som hun hadde misset. 

Anonymkode: 9313a...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra. Jeg har tykt og langt hår fra naturens side og min frisør pleier da ALLTID å dele opp håret når hun skal klippe det. Hørtes rart ut at hun ikke gjorde det? Jeg trodde det var vanlig praksis. 

Vet ikke om det er vits i å klage,  men enig i sy det var dyrt for en så simpel og enkel klipp. Hvert fall når hun ikke klarer å klippe rett! Dessverre er det mange som ikke kan faget sitt ordentlig. Har heldigvis funnet en frisør som kan faget sitt og som ikke er steikdyr. Jeg betaler 480 for å ta tuppene. 

Anonymkode: 21c07...423

Skrevet

Var det "sjefen" eller var det en nyutdannet? Uansett skal man kunne gå tilbake og få rettet på klippen gratis. Om det var en nyutdannet, burde sjefen eller en senior sett over frisyren før du forlot frisørsalongen, ihvertfall for den prisen. Gå tilbake så snart du kan og klag, så retter de det nok opp.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Jeg synes nemlig dette virket veldig uprofesjonelt og merkelig, godt å høre jeg ikke er alene om det. Vurderer å reise tilbake og klage, men jeg er elendig på slike ting. 

Hun var veldig ung, så jeg vil tro hun var nyutdannet, men ikke lærling. 

Skrevet

Jeg ville også klaget. De bør dele det opp i seksjoner og lag. Det skal jo være en klipp, ikke bare klippe det rett av. Det er lite flatterende for de fleste. Jeg ville bedt en annen frisør på salongen rette det opp, siden hun tydeligvis ikke kunne klippe.

Anonymkode: 00d10...dc5

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg synes nemlig dette virket veldig uprofesjonelt og merkelig, godt å høre jeg ikke er alene om det. Vurderer å reise tilbake og klage, men jeg er elendig på slike ting. 

Hun var veldig ung, så jeg vil tro hun var nyutdannet, men ikke lærling. 

Kan du ikke ringe og klage? Når man er ung og nyutdannede, så må man få høre det hvis man gjør feil. Slik at man kan bli bedre og lære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...