Gå til innhold

Piercing i brusken! Tuuuusen takk for svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta piercing på toppen av øret i brusken, og jeg lurer på hvor det anbefales å ta? Hva koster det? 

Tusen tusen takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bor du i, eller i nærheten av Oslo ( maks to timer reisevei), anbefaler jeg Pinpoint Piercing på det sterkeste. Et par av Norges beste piercere jobber der, en av dem er leder for norges piercingforbund.
De er ekstremt nøye på hygiene, bruker doble sett hansker under piercingen, tar godt vare på deg under piercingseansen og forklarer deg nøye hva du må huske på i etterkant.

Helix koster ca 700 kroner inkludert smykket du får med og en flaske saltvannsrens.

Endret av Minya
Skrevet

Piercing i brusken, ja. Vær uendelig nøye med hygienen i ettertid, ellers kan du få en infeksjon som ødelegger øret ditt. 

Anonymkode: bb9c7...2ec

Skrevet
4 timer siden, Anonymperon skrev:

Jeg skal ta piercing på toppen av øret i brusken, og jeg lurer på hvor det anbefales å ta? Hva koster det? 

Tusen tusen takk for svar!!

Må jo nesten si hvor du bor hen?

Anonymkode: 1b3e8...c55

• Liker 1
Gjest ZooGirl
Skrevet (endret)

Jeg tok to hull oppe i brusken av øret for ett par mnd siden. Tok hos gullsmed. Kostet 200kr pr hull. Har hatt litt betennelse, men det gikk fort vekk, viktig å rense me pyrisept :) 

Endret av ZooGirl
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jo nesten si hvor du bor hen?

Anonymkode: 1b3e8...c55

Hei jeg bor i Oslo!

Skrevet
21 timer siden, ZooGirl skrev:

Jeg tok to hull oppe i brusken av øret for ett par mnd siden. Tok hos gullsmed. Kostet 200kr pr hull. Har hatt litt betennelse, men det gikk fort vekk, viktig å rense me pyrisept :) 

Tok gullsmeden med pistol?

Skrevet

Støtter den som anbefalte pinpoint piercing i Oslo. Jeg har god erfaring med hun som heter Christiane.

Skrevet
På Sunday, October 09, 2016 den 11.37, Minya skrev:

Bor du i, eller i nærheten av Oslo ( maks to timer reisevei), anbefaler jeg Pinpoint Piercing på det sterkeste. Et par av Norges beste piercere jobber der, en av dem er leder for norges piercingforbund.
De er ekstremt nøye på hygiene, bruker doble sett hansker under piercingen, tar godt vare på deg under piercingseansen og forklarer deg nøye hva du må huske på i etterkant.

Helix koster ca 700 kroner inkludert smykket du får med og en flaske saltvannsrens.

Hvordan vet du at de er norges beste piercere? Bare nysgjerrig altså! Har du prøvd alle i Norge? 

Anonymkode: e321d...46f

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de er norges beste piercere? Bare nysgjerrig altså! Har du prøvd alle i Norge? 

Det står et par av de beste. Ikke at bare de er de beste

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

42 minutter siden, Anonymperon skrev:

Det står et par av de beste. Ikke at bare de er de beste

Fordi de har vunnet en hel del piercingpriser, hygienepriser og ymse andre høytskattede priser innenfor piercingmiljøet.
Christiane ville heller aldri blitt valgt til leder i Norges Piercingforbund om hun var en mediocre piercer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...