AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Er det noen her inne som har gjort det slutt med stefaren til barna, og hvordan har dere gjort det praktisk? I vårt tilfelle har stefar vært i livet deres i to år, fra det ene barnet var under ett år. Nå skal han flytte ut, og jeg er veldig usikker på hvordan vi skal løse det. Særlig det yngste barnet mitt ser på ham som en av sine foreldre. Anonymkode: 4e478...aab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Hvordan er det mtp. at han har videre kontakt med barna? Min eks hilser på barna mine fortsatt og kjøpte bursdag/julegave til dem det første året etter at det ble slutt, for å gi en rolig overgang og ikke bare forsvinne ut av livet deres på dagen. Men folk gjør mye forskjellig Anonymkode: bd5c0...936
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mtp. at han har videre kontakt med barna? Min eks hilser på barna mine fortsatt og kjøpte bursdag/julegave til dem det første året etter at det ble slutt, for å gi en rolig overgang og ikke bare forsvinne ut av livet deres på dagen. Men folk gjør mye forskjellig Anonymkode: bd5c0...936 Ja, jeg er usikker på hvordan det er best å gjøre det mtp. kontakt. I utgangspunktet ser vi for oss at de ikke skal ha kontakt, fordi jeg tenker at det vil være å forlenge lidelsen å se ham av og til uten å ha ham som fast person i livet sitt? Jeg og han har en god tone og feks. middag her sammen med de kunne vært et alternativ, men jeg er så redd for å gjøre noe feil. Barna kommer til å savne han fryktelig mye. Anonymkode: 4e478...aab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Ingen med innspill? Anonymkode: 4e478...aab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Prøv å ha en middag sammen i måneden Anonymkode: bd5c0...936
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 På den måten vil de ikke føle at mennesker bare kommer og går. Hvis de føler at det var koselig å bli trygg på han og like han, så vil de forbinde det med noe positivt. Føler de at det var liten vits å bli glad i han, vil de oppleve det vanskelig senere (mtp. ny kjæreste eller relasjon) Prøv å tenk i de banene. At de skal føle at det var verdt det, selv om dere ikke er sammen mer. Litt usikker på hvordan det kan gjøres, men med det som fokusområde så finner dere sikkert ut noe kreativt sammen Mission: "få de til å føle at relasjonen var verdt å bli glad i" Anonymkode: bd5c0...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå