AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Kan det være grunnen til at jeg ikke blir gravid? Hadde en kjemisk i midten av juni, siden da har jeg hatt stabile men lange sykluser på 37 dager. Hva kan årsaken være? Hvor lang er "for lang" Anonymkode: 0637c...c35
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 37 dager er jo godt over normen. Har du hatt normale sykluser før? Jeg ville nok tatt en sjekk uansett. Anonymkode: efb6e...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Har lange sykluser jeg og, enda lenger enn deg faktisk... Har ikke tenkt på det før (er ikke i prøvefase), har bare tenkt at så lenge jeg faktisk får mensen nogenlunde regelmessig så har jeg eggløsning. Dessuten opplever jeg ofte slim rundt eggløsning. Nå googlet jeg litt og ble nervøs. Normen er visst 21 til 35, så da har jeg for lange sykluser. Anonymkode: cc73b...16f
LittleBabyBlue Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Et par dager unna normen er ikke mye, men er det noe du uroer deg for så ta en tur og sjekk. I beste fall er alt i orden. I verste vet dere og får hjelp tidligere.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 37 dager er jo godt over normen. Har du hatt normale sykluser før? Jeg ville nok tatt en sjekk uansett. Anonymkode: efb6e...9e1 Aner ikke. Jeg tok ut hormonspiral i april. Ble gravid ( før jeg fikk tilbake mensen) og spontanabortere i juni. Etter det har syklusene vært lange. ts Anonymkode: 0637c...c35
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har alltid hatt lange sykluser på 35 til 42 dager og er blitt gravid veldig lett, har født fem barn. Anonymkode: 8c4ed...ff4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt lange sykluser på 35 til 42 dager og er blitt gravid veldig lett, har født fem barn. Anonymkode: 8c4ed...ff4 Det var litt godt å høre. Jeg har bare innbilt meg at det er et dårlig tegn. Var dine sykluser ustabile også? Mine har vært stabile fra juli av, men det er jo ikke mange månedene siden. ts Anonymkode: 0637c...c35
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var litt godt å høre. Jeg har bare innbilt meg at det er et dårlig tegn. Var dine sykluser ustabile også? Mine har vært stabile fra juli av, men det er jo ikke mange månedene siden. ts Anonymkode: 0637c...c35 Stabile sykluser er tegn på god fertilitet selv om syklusen din er noen dager lenger enn gjennomsnittet. Det kan stemme med at du ble så fort gravid. Syklusen kan forresten endres av abort. Jeg tror du kan slappe av foreløpig. Bruk noen eggløsningstester for å finne hvor eggløsning ligger i syklus nå og prøv igjen Anonymkode: 1d7d9...279
Snurrepurre Skrevet 10. oktober 2016 #9 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg har sykluser på 36-38 dager og blitt gravid 2 ganger var bekymret jeg også, men er fremdeles innenfor normalen altså. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #10 Skrevet 10. oktober 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Stabile sykluser er tegn på god fertilitet selv om syklusen din er noen dager lenger enn gjennomsnittet. Det kan stemme med at du ble så fort gravid. Syklusen kan forresten endres av abort. Jeg tror du kan slappe av foreløpig. Bruk noen eggløsningstester for å finne hvor eggløsning ligger i syklus nå og prøv igjen Anonymkode: 1d7d9...279 Litt beroligende å høre, men denne gangen tar det visst tid for meg. Har prøvd i 6 mnd snart😐 Anonymkode: b031b...020
Snurrepurre Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Husk at 6 mnd er HELT gjennomsnittlig
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 13 minutter siden, Snurrepurre skrev: Husk at 6 mnd er HELT gjennomsnittlig Det er nok det, men det føles evig lenge ut☺️ Jeg har tenkt jeg ble like fort gravid alltid etter 3 graviditeter i 1 og 2 pp, men ny mann og en del år eldre denne gangen. Anonymkode: b031b...020
Snurrepurre Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok det, men det føles evig lenge ut☺️ Jeg har tenkt jeg ble like fort gravid alltid etter 3 graviditeter i 1 og 2 pp, men ny mann og en del år eldre denne gangen. Anonymkode: b031b...020 Mye forandrer seg over tid ja :-) Bare å vente tålmodig Hehe! (Lettere sagt enn gjort!) Vi brukte 8mnd på graviditet nr 1 som endte i SA og 6 mnd på neste, hvor vi straks bikker 12 uker :-). To friske folk i 20-årene.. men tok bare litt tid å treffe EL da jeg var litt uregelmessig. :-) når syklusen stabiliserte seg på 36-38 dager så ble det jaggu en stabil og god graviditet ut av det sender dere masse babystøv!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 31 minutter siden, Snurrepurre skrev: Mye forandrer seg over tid ja :-) Bare å vente tålmodig Hehe! (Lettere sagt enn gjort!) Vi brukte 8mnd på graviditet nr 1 som endte i SA og 6 mnd på neste, hvor vi straks bikker 12 uker :-). To friske folk i 20-årene.. men tok bare litt tid å treffe EL da jeg var litt uregelmessig. :-) når syklusen stabiliserte seg på 36-38 dager så ble det jaggu en stabil og god graviditet ut av det sender dere masse babystøv! Tusen takk. Jeg har følgt med deg og er så glad for at du nå snart bikker 12 uker👏🏻💕 Selv om jeg har barn fra før føles det tungt å ikke få det til. Min mann kommer til å bli verdensbeste pappa og heldigvis har vi et par år igjen på oss enda, så vi håper på at plutselig skjer det. Anonymkode: b031b...020 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #15 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Jeg har følgt med deg og er så glad for at du nå snart bikker 12 uker👏🏻💕 Selv om jeg har barn fra før føles det tungt å ikke få det til. Min mann kommer til å bli verdensbeste pappa og heldigvis har vi et par år igjen på oss enda, så vi håper på at plutselig skjer det. Anonymkode: b031b...020 Jeg har veldig stabil syklus på 29-31 dager foresten☺️ Kos deg med den lille i magen. Anonymkode: b031b...020
Snurrepurre Skrevet 12. oktober 2016 #16 Skrevet 12. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig stabil syklus på 29-31 dager foresten☺️ Kos deg med den lille i magen. Anonymkode: b031b...020 Så herlig <3 bare 3 små dager igjen, så er vi på "trygg" grunn ;-) Krysser fingrene for at det klaffer for dere hvert øyeblikk nå :-)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #17 Skrevet 12. oktober 2016 9 minutter siden, Snurrepurre skrev: Så herlig <3 bare 3 små dager igjen, så er vi på "trygg" grunn ;-) Krysser fingrene for at det klaffer for dere hvert øyeblikk nå :-) Tusen takk🙏🏻☺️ Anonymkode: b031b...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå