Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Er det noen spill du ser fram til at skal komme ut? Jeg ser veldig fram til The Legend of Zelda: Breath of the Wild :D
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, *Mocca* skrev: Mafia! Det kom ut i forgårs
*Mocca* Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 11 minutter siden, Jacklost skrev: Det kom ut i forgårs Haha, det har du jaggu rett i
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 16 minutter siden, *Mocca* skrev: Mafia! Men du er jo jente! Anonymkode: 5e812...65f
*Mocca* Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du er jo jente! Anonymkode: 5e812...65f Ja, og så? Elsker også FarCry spillene.... digger GTAV Endret 9. oktober 2016 av *Mocca* 1
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #8 Skrevet 9. oktober 2016 6 minutter siden, *Mocca* skrev: Ja, og så? Elsker også FarCry spillene.... digger GTAV Alle flotte spill
Gjest Naturbarn1 Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 Må visst finne meg en ny interesse. Spill.😃 Er bare og spørre @Jacklost når jeg ikke skjønner en dritt. Hehe. Takk for tips.😊
*Mocca* Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 7 minutter siden, Jacklost skrev: Alle flotte spill Ikkesant? :D
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, *Mocca* skrev: Ikkesant? :D Jeg synes det er kult og hyggelig med jenter som gamer Ikke alle jenter driver å bare bryr seg om sminke og klær liksom På samme måte som at jeg er gutt men jeg liker ikke sport og ser på realityserier
*Mocca* Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, Aurelia skrev: Skyrim til PS4. Åh ja! Me too! 1
*Mocca* Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 4 timer siden, Jacklost skrev: Jeg synes det er kult og hyggelig med jenter som gamer Ikke alle jenter driver å bare bryr seg om sminke og klær liksom På samme måte som at jeg er gutt men jeg liker ikke sport og ser på realityserier Samme her, liker for all del å sminke og pynte meg, men ikke noe jeg bruker timesvis på. Ellers er jeg nesten mer mann... Haha, verktøyet er MITT, elsker de typiske "mannekanalene", skyr fem og bliss... Haha osv.....
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 Akkurat nå, *Mocca* skrev: Samme her, liker for all del å sminke og pynte meg, men ikke noe jeg bruker timesvis på. Ellers er jeg nesten mer mann... Haha, verktøyet er MITT, elsker de typiske "mannekanalene", skyr fem og bliss... Haha osv..... Liker du sport?
Gjest Sylphrena Skrevet 9. oktober 2016 #18 Skrevet 9. oktober 2016 Mistborn: Birthright! Skulle egenltig komme ut i 2013. De dytter fram release date hele tiden. Får vel ta det som at de er nøye på at det blir bra
*Mocca* Skrevet 9. oktober 2016 #19 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Liker du sport? Ja, men sjelden å se på, da er det isåfall svømming.
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2016 #20 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, Sylphrena skrev: Mistborn: Birthright! Skulle egenltig komme ut i 2013. De dytter fram release date hele tiden. Får vel ta det som at de er nøye på at det blir bra Håper ikke det blir som et av de spillene som utsettes i evigheter og når det endelig kommer ut suger det O: Bare se på Ride to Hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå