Lalique Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Er så glad i mammaen min jo..redd for at hunskal dø.. skal skifte ut 5 årer, bypass.. :-( Noen som har vært på Hjertesenteret i Oslo, er hjerteoperert eller har noe som helst erfaring med slike inngrep? Mamma blir 59 år den 28.. Jeg syns det er for tidlig å dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Eneste erfaring med hjerte-operasjoner jeg har, er at farfaren min fikk ny hjerteklaff for 1år siden. Det kommer nok til å gå bra skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #3 Del Skrevet 20. november 2004 Faren min og onkelen min har tatt samme operasjonen. Faren min for mer enn 10 år siden, begge lever i beste velgående og operasjonene gikk bra. Faren min hadde to hjerteinfarkt før han tok operasjonen, men har ikke hatt noen problemer i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 20. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. november 2004 Takk Clea! Jeg prøver å tenke positivt, men det verste er at jeg ikke får vært med henne på sykehuset. jeg skal passe hund og hus mens min bror skal være hos henne. Skal selvsagt ha ofte kontakt og bli oppdatert på alt som skjer, men det føles likevel som jeg svikter henne.. Det har alltid vært meg som har vært hos henne på sykehus og når hun har vært syk ellers.. Merker at spiseforstyrrelsen blusser opp nå, vil spise, spise, spise.. eller IKKE spise.. kaos.. :cry: Jeg har kjøpt en del småting som fet fuktighetskrem, leppomade, litt sminke og godlukt som jeg skal legge i kofferten hennes i kveld, og skrive et fint kort til henne. Håper ho syns det er litt oppmuntrende å finne en overaskelse når ho skal pakke ut på rommet sitt i morra kveld, at hun kan føle seg elsket.. Godt å skrive litt og sette ord på bekymringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 20. november 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. november 2004 Faren min og onkelen min har tatt samme operasjonen. Faren min for mer enn 10 år siden, begge lever i beste velgående og operasjonene gikk bra. Faren min hadde to hjerteinfarkt før han tok operasjonen, men har ikke hatt noen problemer i ettertid. Moren min har også hatt to infarkt. Godt å høre at det kan gå bra! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #6 Del Skrevet 20. november 2004 Mannen til mamma har også tatt en slik operasjon. Tror han byttet ut 8 årer. han er frisk som en fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. november 2004 #7 Del Skrevet 20. november 2004 Det går nok bra. Bestefaren min har hatt flere hjerteoperasjoner, bl.a. bypass og har pacemaker og han lever i beste velgående og er snart 90 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 20. november 2004 #8 Del Skrevet 20. november 2004 Pappa var gjennom en bypass operasjon i fjor. Det er jo en ganske stor operasjon, og jeg husker jeg var kjemperedd så jeg skjønner deg veldig godt. Han ble operert i fem - seks timer, og det var lange timer vi ventet på at de skulle ringe og si at det hadde gått bra. Det gikk veldig bra, og pappa har aldri vært så sprek som etter operasjonen han. Det kommer til å gå bra med moren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 21. november 2004 #9 Del Skrevet 21. november 2004 Mamma måtte også hjerteopereres to ganger i en alder av 59. Det gikk kjempefint! Hun valgte i ettertid å dra på en måneds rehabilitering, for å trene seg opp igjen og det hadde hun kjempeutbytte av. Det kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå