Gå til innhold

Når er man for gammel for å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 32 år som ikke har mann eller barn, og sånn som ting er nå, så er det ikke noe savn for meg, men jeg vil kanskje i fremtiden ønske å få barn (mest sannsynligvis kun ett barn). Jeg er jo 32 år nå, og begynner å dra på årene, så bare lurer på når mener dere at man er for gamle for å få barn?

Anonymkode: 4faed...6ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo 32 år nå, og begynner å dra på årene

:fnise:

Anonymkode: 1b3ed...557

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 32 år som ikke har mann eller barn, og sånn som ting er nå, så er det ikke noe savn for meg, men jeg vil kanskje i fremtiden ønske å få barn (mest sannsynligvis kun ett barn). Jeg er jo 32 år nå, og begynner å dra på årene, så bare lurer på når mener dere at man er for gamle for å få barn?

Anonymkode: 4faed...6ca

67

Anonymkode: 998d2...873

• Liker 1
Skrevet

Du er for gammel til å få barn når du føler deg gammel og sliten selv eller når kroppen stanser deg.

Jeg er 5 år eldre enn deg. Hvis jeg kan gi deg ett råd så du unngår å gjøre samme feil som meg: velg barn hvis ikke mann og barn er innenfor rekkevidde. Få barn hvis du vil ha barn og når du vil ha barn. Finn mann når han dukker opp.

Det kan også skje ting som du ikke har tenkt på. Det kan ta tid å bli gravid og man kan miste og risikoen for at det skjer uforutsette og triste ting øker etter 35. Jeg har fortsatt ingen barn, selvom jeg har vært gravid flere ganger de siste årene. Du har mange år, men hvis du vil ha barn, ville jeg vurdert å prøve få ett barn først som sist:)

Anonymkode: a5b38...302

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har mange år, men hvis du vil ha barn, ville jeg vurdert å prøve få ett barn først som sist:)

Anonymkode: a5b38...302

Noen spesiell grunn til at du bare anbefaler ett barn? 

Skrevet
13 timer siden, Batteri skrev:

Noen spesiell grunn til at du bare anbefaler ett barn? 

Er jo vanligst å få ett av gangen. Er man alene, stopper det gjerne der. 😉

Anonymkode: 27d7b...3dd

Skrevet

Hehe, jeg var godt over 40. Det ble slik av flere grunner, og er jo glad det gikk når jeg først prøvde. Det er flere tråder om tema her, og mange som synes jeg var uforsvarlig gammel. På den annen side, kan man - som det ble sagt i en annen tråd - like gjerne spørre hva som er for lav inntekt for å få barn, for lav iq, for liten leilighet, for høy bmi, for dårlige gener. Poenget er at det er individuelt hvor skikket man er til å få barn, det er så mye som spiller inn. 

Men mht alder er jo du langt fra "gammel". 

Anonymkode: f9871...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...