Siri84 Skrevet 9. oktober 2016 #1 Skrevet 9. oktober 2016 Hva er det som gjør at noen synes dette er så kjekt å holde på med? Jeg dømmer ikke, men bare lurer.. Nå kan det være feberen, sammen med det at jeg ligger her uten å få sove kl 2 om natten som snakker, men jeg har problemer med å forstå hva som er så gøyt med det?.. 😜🙈 Er det for å provosere? Har dere konkuranser med hverandre? Er det bare som underholdning? Hva kjennetegner god trolling synes dere som driver med det? Ønsker dere at man skal være usikker på om det faktisk er sant det som blir skrevet? Vil dere bare provosere? 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #2 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg kan tenke meg at noen av de ler rått over oss som lar oss lure og svarer som om det som skrives er sant. Anonymkode: fe2e7...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Akkurat nå, Siri84 skrev: Det har jeg også tenkt 😂🙈 Og det er høstferie nå mange steder, så vi må nok regne med flere tulletråder enn normalt i denne perioden Anonymkode: fe2e7...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 3 minutter siden, Siri84 skrev: Det har jeg også tenkt 😂🙈 Men annen type trolling enn det å dikte opp caser, er verre. Da tenker jeg på de som plager andre brukere med stygge kommentarer m.m. i tråder. Anonymkode: fe2e7...dfd 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #6 Skrevet 9. oktober 2016 På tide at små trollepoliti finner senga nå. Natta. Anonymkode: 09cde...c48 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #7 Skrevet 9. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er høstferie nå mange steder, så vi må nok regne med flere tulletråder enn normalt i denne perioden Anonymkode: fe2e7...dfd Egentlig ikke. Holder seg noen lunde stabilt. Mange godt voksne som også holder på slik. Anonymkode: d6aee...063 1
Gjest Psychonaut Skrevet 9. oktober 2016 #9 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men annen type trolling enn det å dikte opp caser, er verre. Da tenker jeg på de som plager andre brukere med stygge kommentarer m.m. i tråder. Anonymkode: fe2e7...dfd Det er ikke trolling, det er flaming. Et bra troll flamer ingen, men gjør andre til flamere. Hvorfor det er gøy? Fordi hissige og aggressive mennesker på internet er underholdende. Endret 9. oktober 2016 av Psychonaut
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 http://www.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.html " SADISTER: I en ny avhandling, som har fått navnet "Trolls just wanna have fun", legger ikke forskerne fingrene i mellom, men hevder det er en direkte forbindelse mellom trangen til å trolle og trangen til sadisme. - Nett-troll er psykopater Personer som nyter å ødelegge debatter og provosere andre på nett, har sadistiske og psykopatiske trekk i det virkelig liv også, ifølge ny forskning. " Anonymkode: fe2e7...dfd 9
Siri84 Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, Psychonaut skrev: Det er ikke trolling, det er flaming. Et bra troll flamer ingen, men gjør andre til flamere. Der lærte ihvertfall jeg noe nytt 😊
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.html " SADISTER: I en ny avhandling, som har fått navnet "Trolls just wanna have fun", legger ikke forskerne fingrene i mellom, men hevder det er en direkte forbindelse mellom trangen til å trolle og trangen til sadisme. - Nett-troll er psykopater Personer som nyter å ødelegge debatter og provosere andre på nett, har sadistiske og psykopatiske trekk i det virkelig liv også, ifølge ny forskning. " Anonymkode: fe2e7...dfd Akkurat, det visste jeg. Anonymkode: cd45a...2d6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 "Siden sadister trives godt med andres smerte, anbefales det derfor at en ignorerer nettroll fremfor å ta opp kampen med dem." -Fra artikkelen over. Anonymkode: cd45a...2d6 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.html " SADISTER: I en ny avhandling, som har fått navnet "Trolls just wanna have fun", legger ikke forskerne fingrene i mellom, men hevder det er en direkte forbindelse mellom trangen til å trolle og trangen til sadisme. - Nett-troll er psykopater Personer som nyter å ødelegge debatter og provosere andre på nett, har sadistiske og psykopatiske trekk i det virkelig liv også, ifølge ny forskning. " Anonymkode: fe2e7...dfd Kan stemme, jeg har dyssosial personlighetsforstyrrelse og synes det er knallartig å trekke opp andre i fora som KG eller VGD. Det er jo ikke akkurat et sted for intelligent meningsytring eller -utveksling. Da finner jeg nok bedre kandidater å diskutere med andre steder. Anonymkode: 1e006...406
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.html " SADISTER: I en ny avhandling, som har fått navnet "Trolls just wanna have fun", legger ikke forskerne fingrene i mellom, men hevder det er en direkte forbindelse mellom trangen til å trolle og trangen til sadisme. - Nett-troll er psykopater Personer som nyter å ødelegge debatter og provosere andre på nett, har sadistiske og psykopatiske trekk i det virkelig liv også, ifølge ny forskning. " Anonymkode: fe2e7...dfd Blink! Anonymkode: a6771...15c 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Siden sadister trives godt med andres smerte, anbefales det derfor at en ignorerer nettroll fremfor å ta opp kampen med dem." -Fra artikkelen over. Anonymkode: cd45a...2d6 Vet du, at akkurat dette har jeg også erfart Slike mennesker gjør nemlig alt de kan for å prøve å psyke ned en person, og har trolig hatt dette som en ensom og spesiell hobby i sine triste og tunge ungdomsår. Det eneste rette er å la slike få diskutere med veggen.. Anonymkode: a6771...15c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #17 Skrevet 9. oktober 2016 Troll er den største trusselen vi har mot demokratiet. Anonymkode: cc7b6...aae 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #18 Skrevet 9. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Troll er den største trusselen vi har mot demokratiet. Anonymkode: cc7b6...aae Ja det er det, vi har statsbetalte troll også: http://thebeam.org/2016/01/human-etisk-forbund-far-ekstra-statsstotte-for-a-drive-politisk-kamp-pa-internett/ Anonymkode: cd45a...2d6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #19 Skrevet 9. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er det, vi har statsbetalte troll også: http://thebeam.org/2016/01/human-etisk-forbund-far-ekstra-statsstotte-for-a-drive-politisk-kamp-pa-internett/ Anonymkode: cd45a...2d6 Takk for den, den hadde gått meg hus forbi. For en fantastisk tid å leve i... Anonymkode: cc7b6...aae
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #20 Skrevet 9. oktober 2016 De gjør dette, fordi de mener at dette er veldig morsomt og underholdende! I tillegg er det så mange forbanna idioter her på forumet, som "går fem på" og begynner å diskutere i det vide og det brede. I hver eneste idiotiske og latterlige trolle-tråd! Dersom INGEN hadde giddet å komme noen som helst kommentarer på sure troll, så ville trollene mest sannsynlig ikke giddet å holde på så veldig lenge heller. Det er jo bare patetisk! Anonymkode: 6f05a...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå