Vanessa Silvstedt Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 vil ha tynnere lår strammere rumpe , hva er den beste treningen for å få det ? synes det er vanskelig å få tynne ben , veier lite men synes mine lår er store..
Gjest Tristessa Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Få deg briller, et litt sunnere selvbilde og en hobby. Mener å ha lest at du er modell, du kan vel umulig ha for svære lår da... Du kan få mine hvis du vil? Passe kraftige med litt spekk på... Liker dem jeg...
Vanessa Silvstedt Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2002 men jeg synes jeg har det =) jeg har lagt på meg litt i sommer.. De nye kremene fra loreal de som skal gjöre huden strammere og stramme opp rumpen osv.. bruker de men er det egentlig noe å bruke ?
Englepus Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Ingen krem i verden kan gi deg slankere lår..strammere hud kanskje. Trening er det som hjelper. Hilsen ei som liker å trene
Vanessa Silvstedt Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2002 og hva skulle värt den beste treningen ?
Gjest Lasse.... Skrevet 23. juli 2002 #6 Skrevet 23. juli 2002 Synes navnet ditt lukter ironi og juks.... Derfor et kort svar.... Utholdenhetstrening....
Saga Skrevet 23. juli 2002 #7 Skrevet 23. juli 2002 Jeg kommer alltid til å ha fleskelår, fint det. Har ganske kraftig benbygning, ikke noe å gjøre med det. Ser lekkert ut i hotpants
Anette84 Skrevet 23. juli 2002 #9 Skrevet 23. juli 2002 Kanskje sykling? Er ikke sikker jeg men.. tror jeg har hørt det...
Majken Skrevet 24. juli 2002 #10 Skrevet 24. juli 2002 Hvis man vil ha mindre lår, skal man helst ikke sykle og helst ikke gå i oppoverbakke. Men det hjelper jo å gjøre nettopp dette hvis man bare skal stramme opp litt......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå