Gjest lillesol i.i Skrevet 20. november 2004 #1 Skrevet 20. november 2004 Skal i trettiårslag i kveld (!) og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg.. Kun skoene Alternativ 1. Lee olabukse mellomblå, ikke "slitt" svart topp med hvitt mønster (pyntet) svarte støvletter alternativ 2 lee olabukse burgunderrødt korsett i silkestoff støvletter alternativ tre burgunderrødt korsett svart penbukse støvletter alt med passende smykker og "stæsj" til Er det for lite pyntet med olabukse? Har vært i lag før, men husker ikke hva jeg hadde på meg da. Kanskje skjørt? Huff, tenke på sånt før ja.. Alternativ 4 rutete skjørt (rødt grått) svart topp kordjakke rød støvletter hva slags strømpebukse evnt? Hjelp meg kjære KGdamer! Klem fra småstressa LilleSol! :-)
Orthia Skrevet 20. november 2004 #2 Skrevet 20. november 2004 Det kommer jo litt an på settingen, men jeg syns jeans er lite lite pyntet til 30-års-lag. Hadde gått for alt. 3. Ha en fin fest!
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #3 Skrevet 20. november 2004 Tusen takk for raskt svar! Da blir det alt 3. Jippi, jeg slipper skjørt! 8) Tror det passer bra jeg, ikke så veldig stivt, men syntes også at olabukse kan bli litt lite pyntet :-) LilleSol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå