Gå til innhold

Voksen jente på 18 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensa på hva som er akseptabelt at en jente dater, når hun er 18? Skal sies at hun er veldig moden og har utseende som en 20-åring, men jeg er litt i tvil.. (Jeg er venninne, altså)

Anonymkode: 56479...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du?

Anonymkode: 6bf49...291

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du?

Anonymkode: 6bf49...291

Fordi jeg lurer på hva dere her inne på KG synes er akseptabelt? 

Skrevet

Det bestemmer hun da selv

• Liker 3
Gjest undulater
Skrevet

På papiret kan hun date en 90'åring. Greia er at dette er helt relativt, utseende har nada nothing å si, driter i om hun ser ut som en pensjonist, det er hvor moden hun er som avgjør saken. Personlig ville jeg ikke datet noen som er mer enn tjah, si 6-7 år yngre enn meg, men så har jeg passert 30 og. Det finnes ingen fasit her, det er subjektivt og situasjonsbetinget. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går grensa på hva som er akseptabelt at en jente dater, når hun er 18? Skal sies at hun er veldig moden og har utseende som en 20-åring, men jeg er litt i tvil.. (Jeg er venninne, altså)

Alle jenter i alderen fjorten til tjuefem som er interessert i mye eldre menn sier at de er voksne for alderen blablabla.

Hvor gammel er idioten hun ligger med?

• Liker 1
Skrevet

48.

Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er 30 år så en på 48 kunne statistisk sett vært faren hennes. Men klart om hun ønsker å date en på 48+ så  er det hennes valg.:)

Anonymkode: 0ec68...8c1

Skrevet
Akkurat nå, MyIian skrev:

Alle jenter i alderen fjorten til tjuefem som er interessert i mye eldre menn sier at de er voksne for alderen blablabla.

Hvor gammel er idioten hun ligger med?

Nå er det jeg som sier det om venninna mi da, ikke omvendt.

Han er 26.

Skrevet

22

Halvparten av alderen pluss 7. 

Anonymkode: f0e7e...102

Skrevet
1 minutt siden, Halldir skrev:

På papiret kan hun date en 90'åring. Greia er at dette er helt relativt, utseende har nada nothing å si, driter i om hun ser ut som en pensjonist, det er hvor moden hun er som avgjør saken. Personlig ville jeg ikke datet noen som er mer enn tjah, si 6-7 år yngre enn meg, men så har jeg passert 30 og. Det finnes ingen fasit her, det er subjektivt og situasjonsbetinget. 

Tusen takk for svar. En utrolig moden og oppegående jente, som trives best med de som er litt eldre fordi de passer bedre for hun.

Gjest undulater
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. En utrolig moden og oppegående jente, som trives best med de som er litt eldre fordi de passer bedre for hun.

Men da er det vel ikke noe problem?! :) Jenta er myndig, moden og vil ha en eldre kavaler, kjør på!

Skrevet

Nå er det jeg som sier det om venninna mi da, ikke omvendt.

Han er 26.

Han må ha problemer med å få seg damer på egen alder, tenker jeg.

• Liker 2
Skrevet

Men da er det vel ikke noe problem?! :) Jenta er myndig, moden og vil ha en eldre kavaler, kjør på!

Neinei, jeg synes ikke det er noe problem altså! Jeg bare lurte på hva dere her på KG tenker. :) Er vel sikkert en del foreldre her som muligens reagerer på det, ikke vet jeg? Hører litt for venninna mi sin del, hun har ikke fortalt foreldrene sine noe...

Skrevet

En attenåring går på videregående. En tjueseksåring kan i være ferdig utdannet og i full jobb.

Det er ekstremt stor forskjell i den alderen.

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet
Akkurat nå, MyIian skrev:

En attenåring går på videregående. En tjueseksåring kan i være ferdig utdannet og i full jobb.

Det er ekstremt stor forskjell i den alderen.

En attenåring kan også være i full jobb, mens en 26 åring går på skole. Det kan være store forskjeller, men det betyr ikke at det ER det.

Skrevet
Akkurat nå, Halldir skrev:

En attenåring kan også være i full jobb, mens en 26 åring går på skole. Det kan være store forskjeller, men det betyr ikke at det ER det.

En attenåring er uansett aldri moden nok til å drive på med en som er åtte år eldre. Denne mannen har i beste fall dårlig dømmekraft, i verste fall er han en god manipulator.

Skrevet

18 og 26 ser jeg ikke problemet med. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, MyIian skrev:

En attenåring er uansett aldri moden nok til å drive på med en som er åtte år eldre. Denne mannen har i beste fall dårlig dømmekraft, i verste fall er han en god manipulator.

Der er jeg uenig med deg, det å si "aldri" er å dra alle under samme kam. En jente på 18 kan være like moden som en på 25, og en på 25 kan være like umoden som en på 15.

• Liker 1
Skrevet

Der er jeg uenig med deg, det å si "aldri" er å dra alle under samme kam. En jente på 18 kan være like moden som en på 25, og en på 25 kan være like umoden som en på 15.

Nei. Les litt om hjernens utvikling. 

Man kan gjerne føle seg moden og voksen og alt det der, men man er ikke på noen måte på nivå med en tjueseksåring når man selv bare er atten år.

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet
7 minutter siden, MyIian skrev:

Er jeg absolutt ikke enig i. En 18 åring kan være vel så moden som en 26 åring, og mer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...