AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Mann 20 år lite erfaring med damer En dame jeg har kjent en stund og som jeg har fått god kontakt med , har foreslått at vi kan møtes en dag, hun har sagt hun er klar, bare jeg vet når det passer for meg. Hun har nevnt at hun vil at vi kan bli fulle sammen , og jeg lurer på hva hun mener med dette. Hun tøyser jo en del. Så det et kanskje det? Er det vanlig at kvinne kommer med slike forslag ? Ønsker ikke være for ivrig med henne, er redd for å være dumme meg ut. Redd for at mye alkohol sammen med henne kan gjøre meg litt vel ivrig. Er litt forelsket i henne. ønsker ikke å spolere dette . Anonymkode: 37c94...b66
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Mann deg opp å si at du vil være edru hvis dere skal ha sex. Synes hun du er kjedelig etter en sånn uttalelse kan hun bare dra sin vei. Det er altfor mye snakk om tolkning av overgrep og hvem sin skyld når man har sex i fylla. Anonymkode: a2bb7...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Selv om man er full, kan man styre seg. Bestem deg for at du IKKE skal ta det første skrittet mot noe fysisk. Anta at dere kun skal drikke og bli kjent. Hvis hun mot formodning hopper på deg, er det greit. Men mest sannsynlig vil hun bare at dere skal drikke litt og bli kjent med hverandre (uten noe fysisk). Anonymkode: a6314...244
Gjest Minesveiper Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Hah Hvis du er den forsiktige typen blir du kanskje lettere på gli når du har drukket litt. Jeg tror nok hun er interessert i deg. Endret 8. oktober 2016 av Minesveiper
Gjest undulater Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann 20 år lite erfaring med damer En dame jeg har kjent en stund og som jeg har fått god kontakt med , har foreslått at vi kan møtes en dag, hun har sagt hun er klar, bare jeg vet når det passer for meg. Hun har nevnt at hun vil at vi kan bli fulle sammen , og jeg lurer på hva hun mener med dette. Hun tøyser jo en del. Så det et kanskje det? Er det vanlig at kvinne kommer med slike forslag ? Ønsker ikke være for ivrig med henne, er redd for å være dumme meg ut. Redd for at mye alkohol sammen med henne kan gjøre meg litt vel ivrig. Er litt forelsket i henne. ønsker ikke å spolere dette . Anonymkode: 37c94...b66 Jeg vil fraråde deg å ha sex i fylla med ei jente du ikke kjenner godt fra før, kan fort ende opp med at hun angrer seg og plutselig anser det hele som voldtekt. Dersom hun vil ha sex, kan dere ha det i edru tilstand? Sexen er uansett mye bedre da.
Eighth Planet Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) . Endret 8. oktober 2016 av Eighth Planet
Eighth Planet Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann 20 år lite erfaring med damer En dame jeg har kjent en stund og som jeg har fått god kontakt med , har foreslått at vi kan møtes en dag, hun har sagt hun er klar, bare jeg vet når det passer for meg. Hun har nevnt at hun vil at vi kan bli fulle sammen , og jeg lurer på hva hun mener med dette. Hun tøyser jo en del. Så det et kanskje det? Er det vanlig at kvinne kommer med slike forslag ? Ønsker ikke være for ivrig med henne, er redd for å være dumme meg ut. Redd for at mye alkohol sammen med henne kan gjøre meg litt vel ivrig. Er litt forelsket i henne. ønsker ikke å spolere dette . Anonymkode: 37c94...b66 Lenge siden dere møttes eller?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 5 minutter siden, Eighth Planet skrev: Lenge siden dere møttes eller? 6 måneder. Har utviklet seg seg den siste måneden til å bli tøysete og hyggelig mellom oss. Anonymkode: 37c94...b66
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Haha, så utrolig harry å foreslå "å bli full sammen". Jeg tipper hun er noe yngre enn deg? Jaja, man må jo gjennom noen erfaringer i livet. Anonymkode: ee7f9...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg ville ikke trodd at hun tenkte "bli fulle sammen" for å ha sex, men heller for å ha det gøy. Du kan jo passe på at du holder deg litt mindre full enn henne, så du føler at du har noe kontroll. Anonymkode: caf67...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, så utrolig harry å foreslå "å bli full sammen". Jeg tipper hun er noe yngre enn deg? Jaja, man må jo gjennom noen erfaringer i livet. Anonymkode: ee7f9...c5d Dette har vel ikke noe med harry og alder å gjøre. Det har vel litt med å ha en uhøytidelig uttrykksmåte og ikke se på alkohol som en stor synd. Å bli fulle sammen er jo noe som like godt to venninner kan gjøre sammen. F.eks. om man har hatt en hard eksamensperiode eller en spesielt krevende arbeidsperiode på jobb, så kan man jo si til en venn: "Nei, når dette er over må vi møtes og bli fulle sammen". Det betyr ikke nødvendigvis at man skal bli dritings, men heller et bilde på at man kan unne seg å slappe av og kose seg. Dette er ikke en frase jeg pleier å bruke selv, men jeg hadde ikke reagert om noen hadde brukt den. Anonymkode: caf67...b6a
Snappa Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Antagelig er hun litt spent og stressa på dette møtet selv, og tenker at det kan løsne stemningen litt. Og det kan det jo Man trenger jo ikke bli stupfull for å drikke litt sammen og for egen del blir jeg kanskje mer avslappet og flørtete når tar et par øl eller lignende. Og har aldri beskyldt noen for voldekt..... 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har vel ikke noe med harry og alder å gjøre. Det har vel litt med å ha en uhøytidelig uttrykksmåte og ikke se på alkohol som en stor synd. Anonymkode: caf67...b6a Å planlegge å bli fulle og foreslå det direkte er noe jeg også tenker på som litt harry og/eller umodent. Litt som å foreslå å "dra på fylla", som man gjorde da man var 18. Jeg drikker mer totalt sett som 26-åring enn jeg gjorde da, så jeg ser ikke akkurat på alkohol som noen synd...men det er mer naturlig at man foreslår å treffes for en drink og kanskje tar et par for å løsne opp stemningen. Hvis formålet er å bli kjent er det greit å være brisen, men ikke full. Anonymkode: af631...22b
Jus sanguinis Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har nevnt at hun vil at vi kan bli fulle sammen , og jeg lurer på hva hun mener med dette. Anonymkode: 37c94...b66 Hun tenker på seg selv og sine egne hemninger.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 Hun vil drikke seg selv og deg pen. Anonymkode: 1ef2d...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå