AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Er det umulig? Tar en bachelor i psykologi nå og har lyst til å jobbe litt på noen av disse stedene. Har jeg sjans til å få jobb? Og hvordan kan jeg evt gå frem? Takk Anonymkode: 61609...cf4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Send en åpen søknad. Pleieassistent. Anonymkode: dddf9...5b6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Det er veldig mange på sykehjem som ikke har noen utdanning, og de har da arbeidstittelen assistent/pleiemedarbeider/pleieassistent og får ufaglært-lønn på 283 000 NOK per år. Svært mange sykepleier- og medisinstudenter jobber under utdanningen som ufaglært, så de tar sikkert gjerne imot psykologstudenter og =) Anonymkode: 790a0...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Jobber i kommunens helsehus, og vi har assistenter som studerer for å bli lærer, agronom, sykepleier osv. Du trenger ikke studere noe helserelatert for å få jobb som pleieassistent. Ta kontakt med avdelingsleder på de stedene du kunne tenke deg å jobbe. Er du heldig så kan du få jobb ganske fort. Juleferien nærmer seg og da er det alltid behov for folk. Du kan enten jobbe som tilkallingsvikar, eller du kan få fast helgestiiling - alt etter hva behovet er. Anonymkode: 5c533...7de
annebanane Skrevet 9. oktober 2016 #5 Skrevet 9. oktober 2016 Har tidligere jobbet mange år deltid innen helsesektoren, og min utdanning er ikke relevant til det i det hele tatt. Det er en av de letteste sektorene å få seg litt ekstra jobb innen om en vil det.
fresia Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 jeg jobber på avlastningsbolig og anbefaler det! det er en veldig givende jobb (det er jo all slags omsorgsarbeid da) det er bare å ringe litt rundt og høre. de fleste steder har alltid behov for vikarer! selv begynte jeg som sommervikar. søkte på utlyst stilling uten tidligere arbeidserfaring og fikk jobben. har jobba der i ca 7,5 år nå
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Takk for svar! Ringte til et par steder i dag og de sa at de allerede hadde nok folk. Nå har jeg sendt en åpen søknad til flere steder. Håper noen ringer tilbake :-) Anonymkode: 61609...cf4
MrsPiggyBank Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg jobbet også på avlastningsbolig under studiene og stortrivdes. Da jeg flyttet for å studere i en annen by kontaktet jeg et par boliger i området, og lurte på om jeg kunne jobbe som tilkallingsvikar til noe åpnet opp. Ettersom jeg a) snakket norsk og b) hadde relevant erfaring samt c) var villig til å jobbe der, var jeg tydeligvis HOT SHIT. Faste stillinger er ikke nødvendigvis like lett å finne, men min erfaring er at de kaster seg over villig assistent-arbeidskraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå