Gå til innhold

Hva hjelper mot veldig fett hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig fett hud. Når jeg tar på huden mon så føles den litt svett ut på en måte. 

Noen kremer som har hjulpet dere veldig og kan anbefale? Har prøvd utallige kremer uten noe hell.

Anonymkode: 86549...c0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme... 

Personlig prøver jeg å unngå foundation, og bruke heller pudder. Kan anbefale Aco Spotless-serien. Den er veldig god for fet hud og akne.

Anonymkode: c1b84...0c2

Skrevet

Jeg fant ut at grunnen til at huden min var så fet ar at den manglet fukt. Jeg tilførte hyaluronic acid serum og en krem uten fett men med mye fukt. Hjalp med en gang. I tillegg bruker jeg skrubb to ganger i uken og BHA-serum når jeg får urenheter.

Anonymkode: 3cec6...178

Skrevet

Ingenting, jeg har hatt fet og glinsende t-sone hele livet.  Fordelen er at de med fet hud får mye senere rynker og det stemmer bra på meg. Så jeg ser på det som en gave. Har alltid pudder i veska og bruker foundations som er long wearing. Det hjelper noe. 

Skrevet

Er ikke så mye som hjelper nei. Men god hudpleie, masse fukt, unngå for tett sminke og uttørrende produkter. Senere vil du takke for at du har fet hud, for som sagt over her, så får du ikke de tørrhetslinjene mange får.

Skrevet
På 10/16/2016 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut at grunnen til at huden min var så fet ar at den manglet fukt. Jeg tilførte hyaluronic acid serum og en krem uten fett men med mye fukt. Hjalp med en gang. I tillegg bruker jeg skrubb to ganger i uken og BHA-serum når jeg får urenheter.

Anonymkode: 3cec6...178

Jeg støtter denne! Har fet hud selv, og masse fukt hjelper selv om det kan høres rart ut. Jeg bruker rens, toner, dagkrem og rosehip oil :) Når det kommer til sminke er det viktig med riktig primer og foundation. Bruker Nivea After Shave Balm (for sensitiv hud, den uten alkohol) som primer, og det er fordi den inneholder mye glycerin som gjør at sminken din sitter bedre. Mine favorittfoundations er: Milani Conceal + Perfect, Covergirl clean matte BB cream, Maybelline Fit Me Matte + Poreless og Estee Lauder Double Wear. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...