AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Noen som husker den tråden? Anonymkode: 03325...ce4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Den het værtall noe lignende. Anonymkode: 03325...ce4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har lett og lett uten å finne den, kan noen hjelpe? Takk Anonymkode: 03325...ce4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Noen som husker den tråden? Anonymkode: 055df...7cd
sol87 Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Det vet jeg ikke, kanskje det er motsatt? Selv er jeg ateist, og en ganske dømmende person på noen områder. Jeg må stadig utfordre meg selv på det området.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Den het værtall noe lignende. Anonymkode: 055df...7cd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har lett og lett uten å finne den, kan noen hjelpe? Takk Anonymkode: 055df...7cd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, sol87 skrev: Det vet jeg ikke, kanskje det er motsatt? Selv er jeg ateist, og en ganske dømmende person på noen områder. Jeg må stadig utfordre meg selv på det området. Kan du finne den tråden, jeg klarer ikke finne den. Til deg og andre dere for selvsagt diskutere temaet også Anonymkode: 03325...ce4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #11 Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, sol87 skrev: Det vet jeg ikke, kanskje det er motsatt? Selv er jeg ateist, og en ganske dømmende person på noen områder. Jeg må stadig utfordre meg selv på det området. Kan du finne den tråden, jeg klarer ikke finne den. Til deg og andre dere for selvsagt diskutere temaet også Anonymkode: 03325...ce4
Gjest Sokrates Alopeke Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 Det finnes ingen mennesker som er mer dømmende enn religiøse mennesker.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #13 Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, Platon skrev: Det finnes ingen mennesker som er mer dømmende enn religiøse mennesker. Husker du tråden, kan du finne den? Jeg klarte det ikke. Vil gjerne lese den Anonymkode: 03325...ce4
Mari Y Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg synes noen ateister kan virke veldig dømmende. Men har nok inntrykk av at ekstremt religiøse mennesker er de mest dømmende. Å være dømmende er nok noe man finner over alt. Bare å se på hvordan 'vi' ofte snakker om muslimer, mentalt syke, romfolk, osv. Vil hevde at å være dømmende er nesten mer normalt enn unormalt. Eneste er at jeg tror de forventningene kan kræsje i møte med mennesker. Jeg kan f eks også riste litt av holdningene noen folk har til psykisk utviklingshemmede, men det er fordi jeg vet at folk ikke vet bedre. Dersom man tror at å jobbe i bolig, bare handler om å vaske folks romper, eller tørke folk i rompa etter et besøk på toalettet- så er det i hvert ikke alltid korrekt. Kort sagt, 'alle' kan være dømmende, men ekstremt religiøse fremstår ofte som de mest dømmende, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå