Gå til innhold

Håning av menn med små peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke så lenge siden jeg oppdaget Kvinneguiden forumet. Men har lagt merke til en utbredt håning og latterliggjøring av men nmed små peniser. Selvsagt ikke fra alle, men det virker som om det er en sosial aksept for å nedverdige menn som kanskje ikke er helt A4.

Jeg håper folk her inne ikke er et representativt utvalg av det norske folk. Uansett er jeg velidg skuffet over folk.

Anonymkode: d1f8a...0e8

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er desverre et par av ukjent kjønn som hopper rundt og bastant påstår at store peniser er det eneste riktige for alle.

Anonymkode: 95201...408

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lenge siden jeg oppdaget Kvinneguiden forumet. Men har lagt merke til en utbredt håning og latterliggjøring av men nmed små peniser. Selvsagt ikke fra alle, men det virker som om det er en sosial aksept for å nedverdige menn som kanskje ikke er helt A4.

Jeg håper folk her inne ikke er et representativt utvalg av det norske folk. Uansett er jeg velidg skuffet over folk.

Holdninger og verbalt-søppel som kan komme frem her inne er innimellom til å bli skuffet av, ja. Du må virkelig ikke begynne å bli påvirket og tro på alt som er her, når det er for crazy så er det som regel det. Stol på det du bevitner rundt deg, hva du ser der ute i virkeligheten hos menneskene rundt deg.. Jeg skulle gjerne likt å se hvor tøffe enkelte hadde vært her inne hvis vi alle traff hverandre i en stor sal og kunne si sitt face to face. Da hadde enkelte jammen fått høre.

Anonymkode: a6d17...efe

• Liker 1
Skrevet

Ekte kvinner håner ikke menn med små peniser....

• Liker 4
Skrevet

Ingen bør bli hånet for kroppen sin eller bli redusert til en kroppsdel. Dessverre har noen et kynisk syn på mennesker, men det betaler de for i egne liv. Slike holdninger er ikke representativt for mine venner. Jeg tenker på Internet som en søppeldynge. Det er hit folk går med problemer. 

Anonymkode: 7688c...12b

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det å håna små peniser er minst, om ikke mer, utbredt blant menn som vil gjøre narr av menn. generelt bruker menn å rakke mer ned på hverandres maskulinitet og manndom enn kvinner.

Anonymkode: fdde0...bf5

• Liker 14
Skrevet

Det er noen få, av begge kjønn, som gjør dette. Helt uakseptabelt, selvsagt. Enda verre er det når kvinner skal evalueres, da øker antallet "hånere" betraktelig. Det er ditto uakseptabelt 

• Liker 8
Skrevet

Hahaha nå er jeg en mann med u 15 cm, men har nå f.... meg klart å produsert 3 barn med den, det er jo det den hovedsaklig er til

Anonymkode: 82fcb...c2f

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok 12 år gamle jenter som sitter og tuller og tøyser (garantert at de aldri har sett en penis engang). Ingen voksne damer ville holdt på slik. Etterhvert vil disse få sønner og endre tankemønster helt (håper jeg).

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange folk her er helt tragiske. Ikke mist troa og bry deg minst mulig. Velkommen til KG forresten, vi trenger alle gode menneskesorter som vi kan få hit.

Anonymkode: 36b22...255

Skrevet
8 timer siden, fotosyntesen skrev:

Ekte kvinner håner ikke menn med små peniser....

Ekte kvinner vil ha ikke ha en mann med liten penis. Er det håning å ytre sine preferanser og krav til en partner?

Anonymkode: 9d4a4...7b8

• Liker 6
Skrevet

Selv har jeg ikke sett en eneste penis her, ikke at jeg har leitet heller...

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette 

ninuska_, adm

Skrevet

Det er vel et motsvar til håning av vide vaginaer.

Anonymkode: fd912...26e

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, made4u skrev:

Selv har jeg ikke sett en eneste penis her, ikke at jeg har leitet heller...

Da skal du være glad du er mann, ikke kvinne. For ellers ville du fått flust av dickpics...

Anonymkode: 0666a...869

• Liker 1
Skrevet

Feige er de å, som aldri klarer å stå for det. Man er i utgangspunktet anonym på ett forum, men alikevel misbrukes anonym funksjonen til de grader

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok mye med aksept i dagligtale også. Det er helt normalt feks å fortelle et nettroll at han må ha liten penis. Alle som er idioter eller sier noe man ikke er enig i, må ha små peniser. Har man kjøpt en dyr, fin bil, må det selvfølgelig være fordi han må kompensere for en liten penis. Er en mann dårlig i senga, er første tanke at han må ha hatt en liten penis. Osv, osv. Og hvorfor blir dette brukt som et begrep? Nettopp fordi det er det verste mange menn kan høre. Penis betyr veldig mye for de fleste menn, og det vil være forferdelig å høre at den er liten. 

Men det behøver ikke være så ille å ha en liten en. Vi små er ikke nødvendigvis sinna, bitre idioter med elendig kvinnesyn. Ikke sikkert vi er dårlig i senga engang. Men det er ikke særlig stas å bli satt i samme gruppe som disse skrotingene som ikke kan oppføre seg. Bare fordi man har tapt penislotteriet.

Skal man gå inn for å såre en mann, angriper man penis og hans prestasjoner i senga. Derfor ser man så mye av dette. Og menn er redde for å si ifra. Da blir det vridd til at de også har liten penis, og DET vil de jo ikke! Så det er på en måte fritt fram.

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekte kvinner vil ha ikke ha en mann med liten penis. Er det håning å ytre sine preferanser og krav til en partner?

Anonymkode: 9d4a4...7b8

Det er håning å ordlegge seg slik du gjør. Du gjør narr av de som har dette problemet, samt at du later som du snakker på vegne av alle andre kvinner. Merkelig nok er det få reaksjoner på slikt. Men er det derimot lignende kommentarer om kvinnekroppen, da blir det rabalder da...

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du være glad du er mann, ikke kvinne. For ellers ville du fått flust av dickpics...

Anonymkode: 0666a...869

Jeg nekter å tro at menn er så dumme at dem tror at dere blir medgjørlige bare dem sender ett bilde av snabben sin...

Vi menn har flere hjerneceller enn som så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...